Ένας τρομερός Κουαρταραρό κέρδισε στην Χερέθ, ο Μάρκεθ έπεσε και έσπασε το χέρι του!

Είδαμε έναν εκπληκτικό αγώνα με τον Φάμπιο Κουαρταραρό να παίρνει δίκαια την πρώτη νίκη της καριέρας του. Στη 2η θέση ο Μάβερικ Βινιάλες και 3ος ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο. Έπεσε και έσπασε το χέρι του ο Μαρκ Μάρκεθ.

Το MotoGP είναι γεμάτο συγκινήσεις. Απολαύσαμε έναν σούπερ αγώνα με πολύ θέαμα και πολλές μάχες. Ο Φάμπιο Κουαρταραρό με καθαρό μυαλό και σύστημα, κράτησε ελαστικά, έλεγξε τον αγώνα και εκμεταλλεύτηκε την έξοδο του Μαρκ Μάρκεθ που τον έριξε στην 18η θέση.

Όλος ο αγώνας ήταν η προσπάθεια του Μάρκεθ να ανέβει από την 18η θέση στην 3η όπου και έπεσε με πολλά και τραυματίστηκε σπάζοντας το χέρι του. Θα κάνει εγχείρηση την Τρίτη στην Βαρκελώνη.

Ο Βινιάλες προσπάθησε στην αρχή να κάνει μια διαφορά αλλά τον πέρασαν εύκολα τόσο ο Μάρκεθ όσο και ο Κουαρταραρό. Ωστόσο δεν το παράτησε, έμεινε εκεί καθώς είχε προβλήματα με το μπροστινό του ελαστικό.

Ο Ντοβιτσιόζο έκανε έναν σοφό αγώνα, καθώς ερχόταν από έναν σοβαρό τραυματισμό, κέρδισε θέσεις και είχε δυνάμεις στο τέλος και πήρε μια εξαιρετική 3η θέση για την Ducati.

O Ρόσι εγκατέλειψε με πρόβλημα στη μοτοσυκλέτα του, ενώ είχαμε και πτώσεις του Μιρ αλλά και του Αλέιξ Εσπαργκαρό.

Εδώ τα αναλυτικά αποτελέσματα:

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...