Ezpeleta: Θα κάνουμε σπουδαία MotoGP

O επικεφαλής της DORNA, μίλησε για το επικείμενο ξεκίνημα του Πρωταθλήματος MotoGP στις 19 Ιουλίου στην Χερέθ.

“Τα τηλεοπτικά δικαιώματα είναι ουσιαστικά και χάρις στο εισόδημα από αυτά μπορούμε να κάνουμε τους αγώνες χωρίς θεατές. Από αυτά τα έσοδα θα βοηθήσουμε και τις ομάδες να επιβιώσουν. Δεν θα χρησιμοποιήσουμε – όπως το ποδόσφαιρο – εικονικούς θεατές στις κερκίδες, θα επικεντρωθούμε στο να δημιουργήσουμε τους καλύτερους δυνατούς Αγώνες”, δήλωσε ο Ν1 της Ισπανικής εταιρίας που έχει απογειώσει το ΜotoGP από το 1992 και μετά.

Αναφέρθηκε και στο πάγωμα της εξέλιξης του κινητήρα και της αεροδυναμικής και είπε:

“Αν δεν σταματούσαμε την εξέλιξη η διαφορά ανάμεσα στις εργοστασιακές και τις δορυφορικές ομάδες θα μεγάλωνε πολύ. Το πάγωμα των κανόνων μας επιτρέπει να ελαφρύνουμε τις επιπτώσεις των λιγότερων χορηγών για τις μικρές ομάδες και μας δίνει χώρο για ισότητα. H KTM και η Aprilia θα έχουν την ευκαιρία να ανακάμψουν μέσα στη χρονιά.”

Για το συναγωνισμό του Τίτλου ο Carmelo Ezpeleta είπε: “Θα είναι ένα πολύ ανταγωνιστικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, με λιγότερους Αγώνες και έτσι με τους οδηγούς να πρέπει να είναι προσεκτικοί για ένα ατύχημα ή ένα μηδέν. Πρέπει να έχουν στρατηγική και να ξέρουν το πως θα κατανείμουν τις προσπάθειές τους. Το 2021 θα επιστρέψουμε δυνατότεροι, μετά από ό,τι συνέβη. Πρέπει τώρα να δείξουμε δύναμη και ικανότητα να το ξεπεράσουμε. Οι χορηγοί είναι μαζί μας και θέλουν να συνεχίσουμε. Τώρα πρέπει να εγγυηθούμε τους μισθούς των μικρότερων ομάδων, ίσως με μικρότερους χορηγούς και επίσης να παγώσουμε τους κανονισμούς για δύο σεζόν, ώστε να διευκολύνουμε τις επενδύσεις.”

Περιμένουμε λοιπόν την επίσημη ανακοίνωση του πρώτου μέρους του προγράμματος του 2020 τις επόμενες μέρες, αφού τελεσφορήσουν οι συζητήσεις της DORNA με την Ισπανική κυβέρνηση για τις λεπτομέρειες των δύο πρώτων Αγώνων που θα γίνουν στην Χερέθ και σε 44 ημέρες θα ξεκινήσει και επίσημα η πιο περίεργη σεζόν της ιστορίας των GP.

Δημήτρης Διατσίδης
Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Πρώτη θέση για την Toyota στην Ελλάδα

Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά, η Toyota κατάφερε για 8η συνεχόμενη χρονιά να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση στην προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή...

Η Jeep ενώνει τη φωνή της με τον Bruce Springsteen

H Jeep® και ο θρύλος της αμερικανικής ροκ μουσικής, Bruce Springsteen, δημιούργησαν το διάρκειας 2 λεπτών video με την ονομασία «The Middle», για να...

Όμιλος Piaggio: Ευρωπαίος ηγέτης στην αγορά δύο τροχών

Το 2020 ο Όμιλος Piaggio για άλλη μία φορά ενίσχυσε την ηγετική του θέση στην ευρωπαϊκή αγορά δύο τροχών, με συνολικό μερίδιο αγοράς της...

Fiat Professional Ducato: Tο δημοφιλέστερο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα στην Ευρώπη για το 2020

To Ducato είναι το δημοφιλέστερο Ελαφρύ Επαγγελματικό Όχημα ανεξαρτήτου κατηγορίας στην Ευρώπη για το 2020 σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce και η Fiat...

Πώς θα βλέπατε ένα ηλεκτρικό Volkswagen ID.3 Cabrio;

Σε μία ευχάριστα αιφνιδιαστική κίνηση, η Volkswagen κινητοποιεί την παγκόσμια κοινότητα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, τα ευρέως γνωστά ως Social Media και θέτει ένα...