Ezpeleta: Θα κάνουμε σπουδαία MotoGP

O επικεφαλής της DORNA, μίλησε για το επικείμενο ξεκίνημα του Πρωταθλήματος MotoGP στις 19 Ιουλίου στην Χερέθ.

“Τα τηλεοπτικά δικαιώματα είναι ουσιαστικά και χάρις στο εισόδημα από αυτά μπορούμε να κάνουμε τους αγώνες χωρίς θεατές. Από αυτά τα έσοδα θα βοηθήσουμε και τις ομάδες να επιβιώσουν. Δεν θα χρησιμοποιήσουμε – όπως το ποδόσφαιρο – εικονικούς θεατές στις κερκίδες, θα επικεντρωθούμε στο να δημιουργήσουμε τους καλύτερους δυνατούς Αγώνες”, δήλωσε ο Ν1 της Ισπανικής εταιρίας που έχει απογειώσει το ΜotoGP από το 1992 και μετά.

Αναφέρθηκε και στο πάγωμα της εξέλιξης του κινητήρα και της αεροδυναμικής και είπε:

“Αν δεν σταματούσαμε την εξέλιξη η διαφορά ανάμεσα στις εργοστασιακές και τις δορυφορικές ομάδες θα μεγάλωνε πολύ. Το πάγωμα των κανόνων μας επιτρέπει να ελαφρύνουμε τις επιπτώσεις των λιγότερων χορηγών για τις μικρές ομάδες και μας δίνει χώρο για ισότητα. H KTM και η Aprilia θα έχουν την ευκαιρία να ανακάμψουν μέσα στη χρονιά.”

Για το συναγωνισμό του Τίτλου ο Carmelo Ezpeleta είπε: “Θα είναι ένα πολύ ανταγωνιστικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, με λιγότερους Αγώνες και έτσι με τους οδηγούς να πρέπει να είναι προσεκτικοί για ένα ατύχημα ή ένα μηδέν. Πρέπει να έχουν στρατηγική και να ξέρουν το πως θα κατανείμουν τις προσπάθειές τους. Το 2021 θα επιστρέψουμε δυνατότεροι, μετά από ό,τι συνέβη. Πρέπει τώρα να δείξουμε δύναμη και ικανότητα να το ξεπεράσουμε. Οι χορηγοί είναι μαζί μας και θέλουν να συνεχίσουμε. Τώρα πρέπει να εγγυηθούμε τους μισθούς των μικρότερων ομάδων, ίσως με μικρότερους χορηγούς και επίσης να παγώσουμε τους κανονισμούς για δύο σεζόν, ώστε να διευκολύνουμε τις επενδύσεις.”

Περιμένουμε λοιπόν την επίσημη ανακοίνωση του πρώτου μέρους του προγράμματος του 2020 τις επόμενες μέρες, αφού τελεσφορήσουν οι συζητήσεις της DORNA με την Ισπανική κυβέρνηση για τις λεπτομέρειες των δύο πρώτων Αγώνων που θα γίνουν στην Χερέθ και σε 44 ημέρες θα ξεκινήσει και επίσημα η πιο περίεργη σεζόν της ιστορίας των GP.

Δημήτρης Διατσίδης
Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Το Νέο Renault CLIO στην Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς

Γκάμα κινητήρων, ενώ πλαισιώνεται από τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που του εξασφάλιΤο Renault CLIO, αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα στην...

Το Νέο Renault CLIO από 13.790€ και με δώρο το LPG

Το Renault CLIO, με 30 χρόνια επιτυχημένης ιστορίας και πάνω από 15 εκατομμύρια πωλήσεις στο ενεργητικό του, δε χρειάζεται συστάσεις, ενώ δικαία αποτελεί το...

Το Mazda MX-5 χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία του

Το Mazda MX-5 παραμένει ανίκητο μεταξύ των roadsters και των κάμπριο. Αυτό αποδεικνύεται και από τις ψηφοφορίες των αναγνωστών των τριών μεγαλύτερων Γερμανικών αυτοκινητιστικών...

Concept EQT – ο πρόδρομος ενός νέου, κορυφαίου μοντέλου στην κατηγορία μικρών Van

Με την Concept EQT, η Mercedes-Benz Vans παρουσιάζει το πρώτο premium όχημα στην κατηγορία των μικρών Van που είναι ιδανικό για οικογένειες και ιδιώτες...

Vision 110 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική τιμή πώλησης έχει οριστεί στα 2.290 €.

Το Vision 110, το οποίο λανσαρίστηκε στην Ευρώπη το 2012, είναι ένα scooter που δελεάζει με την αξιοπιστία, το διασκεδαστικό χαρακτήρα και την ελκυστική...