H Ducati και ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο θα τραβήξουν διαφορετικούς δρόμους την επόμενη χρονιά

Έκπληκτη η Ducati για την απόφαση του Dovi. O Αντρέα Ντοβιτσιόζο ένιωσε θιγμένος με την καθυστέρηση του συμβολαίου του με τους κόκκινους και αποφάσισε να φύγει στο τέλος της χρονιάς.

Ο μάνατζερ του Αντρέα Ντοβιτσιόζο, Σιμόνε Μπατιστέλα, ήταν αυτός που ανακοίνωσε τα «ευχάριστα» νέα στον Tζιτζι Νταλίνια και στον Ντάβιντε Ταρντόζι, στα αφεντικά της αγωνιστικής Ducati.  Ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο έγινε μέλος στην ομάδα της εργοστασιακής Ducati το 2013 και διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην επαναφορά της ομάδας στο προσκήνιο, κερδίζοντας 13 αγώνες μεταξύ 2016 και 2020 και τερμάτισε δεύτερος στο πρωτάθλημα τις τελευταίες τρεις σεζόν. Θα ήταν 3 φορές πρωταθλητής αν δεν ήταν άτυχος και έπεφτε πάνω στην «εποχή» Μάρκεθ.

Όλα έδειχναν πως ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο θα παρέμεινε με την ομάδα της εργοστασιακής Ducati για το 2021, αλλά οι συνομιλίες μεταξύ των δύο μερών καθυστέρησαν κατά τη διάρκεια του lockdown από τον κορονοϊό. Επίσης τα νέα δεδομένα ανάγκασαν την Ducati να θέλει να απομακρυνθεί από τα μεγάλα συμβόλαια εκατομμυρίων, υπό τις νέες συνθήκες της οικονομικής κρίσης που προκλήθηκαν από την πανδημία, ενώ ο Ντοβιτσιόζο δεν ήταν καθόλου πρόθυμος να δεχθεί τη σημαντική μείωση των αποδοχών του, για την οποία συζητούσαν ανεπίσημα. Από τα αρκετά εκατομμύρια σε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.

Την Πέμπτη στο Red Bull Ring, o Ντάβιντε Ταρντόζι για λογαριασμό της εργοστασιακής Ducati, δήλωσε πως η απόφαση για το μέλλον του Ντοβιτσιόζο θα ληφθεί μετά το Γκραν Πρι της Στυρίας, το επόμενο Σαββατοκύριακο. Προφανώς ο Ντοβιτσιόζο και ο Μπατιστέλα πήραν την ανακοίνωση της Ducati «στραβά» και ένιωσαν πως η Ducati προσβάλει τον οδηγό και δεν υπολογίζει την προσφορά των 8 ετών στην εταιρία. Έτσι ο Μπατιστέλα βγήκε στο Sky Italia και έκανε δηλώσεις… «Ενημερώσαμε σήμερα τη Ducati πως ο Αντρέα δεν σκοπεύει να συνεχίσει τα επόμενα χρόνια μαζί τους. Τώρα θέλει να επικεντρωθεί στο πρωτάθλημα, στους αγώνες που απομένουν και ας πούμε ότι δεν πιστεύουμε πως οι συνθήκες είναι σωστές για να συνεχιστεί αυτή η συνεργασία στο μέλλον. Ουσιαστικά και επίσημα, δεν έχουμε μιλήσει μαζί τους, ποτέ για το οικονομικό μέρος μέχρι σήμερα. Επίσης δεν υπήρξαν προτάσεις ή διαπραγματεύσεις για το 2021. Ο Αντρέα σκοπεύει να συνεχίσει τους αγώνες, αν βρει μια κατάλληλη οικονομική πρόταση.».

Με τη μόνη επιλογή του Αντρέα Ντοβιτσιόζο, εκτός από την Ducati να είναι η Aprilia, η οποία περιμένει επί του παρόντος την επίλυση της υπόθεσης ντόπινγκ του Αντρέα Ιανόνε τον Οκτώβριο, πριν πάρει αποφάσεις για το 2021, αυτή τη στιγμή είναι απίθανο να παραμείνει στο MotoGP ο ταλαντούχος, έμπειρος και περήφανος Ιταλός.

Ίσως με την διακοπή της συνεργασίας του Dovi, η Ducati να συνεργαστεί ξανά με τον Χόρχε Λορένθο, σε μιά νέα προσπάθεια συνεργασίας τους.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Το Νέο Renault CLIO στην Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς

Γκάμα κινητήρων, ενώ πλαισιώνεται από τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που του εξασφάλιΤο Renault CLIO, αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα στην...

Το Νέο Renault CLIO από 13.790€ και με δώρο το LPG

Το Renault CLIO, με 30 χρόνια επιτυχημένης ιστορίας και πάνω από 15 εκατομμύρια πωλήσεις στο ενεργητικό του, δε χρειάζεται συστάσεις, ενώ δικαία αποτελεί το...

Το Mazda MX-5 χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία του

Το Mazda MX-5 παραμένει ανίκητο μεταξύ των roadsters και των κάμπριο. Αυτό αποδεικνύεται και από τις ψηφοφορίες των αναγνωστών των τριών μεγαλύτερων Γερμανικών αυτοκινητιστικών...

Concept EQT – ο πρόδρομος ενός νέου, κορυφαίου μοντέλου στην κατηγορία μικρών Van

Με την Concept EQT, η Mercedes-Benz Vans παρουσιάζει το πρώτο premium όχημα στην κατηγορία των μικρών Van που είναι ιδανικό για οικογένειες και ιδιώτες...

Vision 110 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική τιμή πώλησης έχει οριστεί στα 2.290 €.

Το Vision 110, το οποίο λανσαρίστηκε στην Ευρώπη το 2012, είναι ένα scooter που δελεάζει με την αξιοπιστία, το διασκεδαστικό χαρακτήρα και την ελκυστική...