Just Ride”: Η Dunlop Motorcycle Europe αποκαλύπτει τη νέα εταιρική ταυτότητα της μάρκας

Αυτό το μήνα, η Dunlop Motorcycle Ευρώπης αποκάλυψε τη νέα εταιρική της ταυτότητα, που έχει ως στόχο να ενθαρρύνει τους αναβάτες σε όλη την Ευρώπη να εστιάσουν αποκλειστικά στην απόλαυση της διαδρομής – “Just Ride”. Η νέα εταιρική ταυτότητα της Dunlop περικλείει στην πραγματικότητα όλες τις πτυχές της Dunlop Motorcycle Ευρώπης και έχει ήδη εφαρμοστεί στον επίσημο ιστότοπο αλλά και στα social media της εταιρείας.

Ο σκοπός πίσω από την προτροπή «Just Ride» είναι να ενθαρρύνει τους αναβάτες να βιώσουν στο μέγιστο τα συναισθήματα της ελευθερίας, της περιπέτειας και της χαράς που απορρέουν από την οδήγηση μίας μοτοσικλέτας. Τα ελαστικά Dunlop προσφέρουν απαράμιλλη πρόσφυση και προστασία, προσφέροντας στους αναβάτες τη σιγουριά που χρειάζονται ώστε να απολαύσουν τις πραγματικές συγκινήσεις της οδήγησης. Η εξειδίκευση της Dunlop σε κατηγορίες μοτοσικλετών από Hypersport, Off-road έως custom αλλά και οποιαδήποτε άλλη κατηγορία, αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο ότι το νέο μήνυμα της εταιρείας έχει στόχο να προσελκύσει τους αναβάτες όλων των οδηγικών στυλ, ανεξαρτήτως αν είναι επαγγελματίες ή ερασιτέχνες οδηγοί μοτοσυκλέτας.

Just Ride”: Η Dunlop Motorcycle Europe αποκαλύπτει τη νέα εταιρική ταυτότητα της μάρκας
Just Ride”: Η Dunlop Motorcycle Europe αποκαλύπτει τη νέα εταιρική ταυτότητα της μάρκας

Το «Just Ride» δημιουργήθηκε και υιοθετήθηκε ύστερα από εκτενή έρευνα με αναβάτες σε όλη την Ευρώπη. Βάσει της έρευνας, προέκυψε ότι οι μοτοσικλετιστές θέλουν πρωτίστως ελαστικά που θα τους κάνουν να αισθάνονται ασφαλείς και προστατευμένοι, από μια μάρκα στην οποία θα μπορούν πάντα να βασιστούν. Τα ελαστικά πρέπει να είναι ανθεκτικά με μεγάλη διάρκεια ζωής, προσφέροντας εξαιρετική πρόσφυση είτε σε υψηλές ταχύτητες στην πίστα είτε σε απαιτητικές οδικές συνθήκες. Η φράση «Just Ride» εμπνέει έντονα και γοητευτικά συναισθήματα, παρέχοντας ταυτόχρονα την επιβεβαίωση της απόλυτης ασφάλειας και προστασίας, που προσφέρουν τα ελαστικά Dunlop. Οι αναβάτες της Dunlop γνωρίζουν ήδη ότι αυτές οι αξίες είναι πέρα για πέρα αληθινές σε ό,τι έχει να κάνει με τα προϊόντα της εταιρείας, αλλά αυτή η νέα πρωτοβουλία αναμένεται να συμβάλει αποφασιστικά στην ενίσχυση του ήδη υψηλού κύρους της Dunlop στην αγορά.

Οι συνεργασίες της Dunlop με παγκόσμιους πρωταθλητές και ομάδες αποτελούν συστατικό στοιχείο πίσω από το μήνυμα «Just Ride». Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στα ελαστικά της Dunlop και συμβάλλει καθοριστικά στη νίκη στα πρωταθλήματα της πίστας, είτε πρόκειται για αγώνες motocross, αγώνες δρόμου, Grand Prix ή αγώνες αντοχής, εφαρμόζεται σε όλη τη γκάμα προϊόντων της Dunlop ώστε να προσφέρει απαράμιλλη τεχνογνωσία και υψηλή τεχνολογία σε όλους τους αναβάτες.

Η καμπάνια «Just Ride» λανσαρίστηκε το Μάρτιο και είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο και στα Social Media της Dunlop Motorcycle Ευρώπης (Dunlop Moto στο Facebook και dunlopmoto στο Instagram). Θα προωθηθεί μέσω εντυπωσιακού οπτικού υλικού  που θα εμπνέει συναισθήματα περιπέτειας και ενθουσιασμού για την οδήγηση, συμπεριλαμβανομένης μιας μίνι ταινίας που θα συνοψίζει την ουσία πίσω από το μήνυμα της καμπάνιας.

Ο Luca Davide Andreoni, Marketing Manager της Dunlop Motorcycle Ευρώπης δήλωσε σχετικά: «Γιατί να επιλέξετε τη Dunlop; Διότι με αυτές τις δύο λέξεις – Just Ride – θέλουμε να δώσουμε στους αναβάτες μια γεύση από τα μοναδικά συναισθήματα που τα προϊόντα μας είναι ικανά να προκαλέσουν. Τα ελαστικά Dunlop έχουν σχεδιαστεί από ειδικούς που αξιοποιούν την τεχνολογία για τους επαγγελματίες οδηγούς αγώνων στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα, παρέχοντας εξαιρετική πρόσφυση, απόδοση και προστασία στους αναβάτες όλων των κατηγοριών. Έτσι λοιπόν, η νέα εταιρική ταυτότητα της Dunlop ενσωματώνει με τον καλύτερο τρόπο αυτήν την πρακτική, επικοινωνώντας ένα ξεκάθαρο μήνυμα για τους αναβάτες μας σε όλη την Ευρώπη».

                                                           

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Το Νέο Renault CLIO στην Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς

Γκάμα κινητήρων, ενώ πλαισιώνεται από τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που του εξασφάλιΤο Renault CLIO, αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα στην...

Το Νέο Renault CLIO από 13.790€ και με δώρο το LPG

Το Renault CLIO, με 30 χρόνια επιτυχημένης ιστορίας και πάνω από 15 εκατομμύρια πωλήσεις στο ενεργητικό του, δε χρειάζεται συστάσεις, ενώ δικαία αποτελεί το...

Το Mazda MX-5 χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία του

Το Mazda MX-5 παραμένει ανίκητο μεταξύ των roadsters και των κάμπριο. Αυτό αποδεικνύεται και από τις ψηφοφορίες των αναγνωστών των τριών μεγαλύτερων Γερμανικών αυτοκινητιστικών...

Concept EQT – ο πρόδρομος ενός νέου, κορυφαίου μοντέλου στην κατηγορία μικρών Van

Με την Concept EQT, η Mercedes-Benz Vans παρουσιάζει το πρώτο premium όχημα στην κατηγορία των μικρών Van που είναι ιδανικό για οικογένειες και ιδιώτες...

Vision 110 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική τιμή πώλησης έχει οριστεί στα 2.290 €.

Το Vision 110, το οποίο λανσαρίστηκε στην Ευρώπη το 2012, είναι ένα scooter που δελεάζει με την αξιοπιστία, το διασκεδαστικό χαρακτήρα και την ελκυστική...