Με δική του ομάδα ο Ρόσι στο MotoGP

O Bαλεντίνο Ρόσι θα μείνει πιστός στο MotoGP ακόμη και όταν αποχωρήσει ως αναβάτης από την ενεργό δράση.

Ο Ιταλός έχει αμέτρητες επιτυχίες στο ενεργητικό του και ένα τεράστιο πλήθος οπαδών να τον ακολουθούν. Εφέτος τρέχει με την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha ενώ από τον επόμενο χρόνο, θα τον δούμε στη δορυφορική Petronas Yamaha. Στα 41 του χρόνια συνεχίζει να είναι ανταγωνιστικός, όμως είναι προφανές ότι η καριέρα του βρίσκεται προς τη λήξη της.

Μίλησε ήδη με τη Yamaha

Ο «Γιατρός» σκέφτεται ήδη το μέλλον του και το ιδανικό σενάριο για εκείνον είναι να δημιουργήσει τη δική του ομάδα στο MotoGP. Η VR46 Team, όπως θα ονομάζεται, δεν θα συσταθεί στο άμεσο μέλλον όπως ο ίδιος λέει, αλλά έχει μπει στο πρόγραμμα. Με βάση τις γνώσεις του, τις εμπειρίες του και την αναγνωρισιμότητα στο πρόσωπό του, δεν θα δυσκολευτεί να βρει συνεργάτες, αναβάτες, χορηγούς και όσα άλλα χρειαστεί. Επίσης έχει εξασφαλισμένο ένα πολύ μεγάλο κοινό οπαδών!
Βολιδοσκόπησε ήδη τη Yamaha
«Είναι λίγο νωρίς. Στο τέλος του 2021 όμως, το MotoGP θα αλλάξει για το 2022 και ίσως βρούμε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε την VR46 Team στο MotoGP. Είναι όμως πραγματικά νωρίς. Δεν είναι εύκολο. Η διοργάνωση είναι πολύ μεγάλη, το MotoGP δεν είναι απλή υπόθεση. Το Moto3 και το Moto2 είναι εφικτό, το MotoGP όμως είναι ένα μεγάλο βήμα. Πραγματικά δεν ξέρω ακόμη. Σε ό,τι αφορά τις μοτοσικλέτες όμως, γιατί να μην απευθυνθώ στη Yamaha; Έχουμε ήδη μιλήσει με τον επικεφαλής. Πάντως, μέχρι να αποφασίσουμε τι θα κάνουμε τελικά, συνεχίζουμε κανονικά στη Moto3 και τη Moto2» είπε ο Βαλεντίνο Ρόσι.

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

To Kia e-Niro ανακηρύχθηκε νικητής στη νέα κατηγορία “Εμπειρία Ιδιοκτησίας Ηλεκτρικού Οχήματος της Έρευνας J.D. Power”

Το Kia e-Niro κατέλαβε την πρώτη θέση ανάμεσα στις μαζικές μάρκες στην Εμπειρία Ιδιοκτησίας Ηλεκτρικού Οχήματος της Έρευνας J.D. Power (J.D. Power 2021 Electric...

To Ariya αναμένεται να είναι το πιο αεροδυναμικό Nissan crossover που κατασκευάστηκε ποτέ

Έχοντας την  εμπειρία και την τεχνογνωσία,  για πάνω από μια δεκαετία, στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων και της καινοτομίας στα crossovers, το Ariya αναμένεται...

Το Opel Vivaro Γιορτάζει τα 20ά του Γενέθλια

Το Opel Vivaro γιορτάζει φέτος τος 20ά του γενέθλια! Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Έκθεση των Βρυξελών για Ελαφρά Επαγγελματικά Οχήματα τον Ιανουάριο...

Ανανεωμένο Honda CR-V πλαισιώνει τη σειρά e:HEV

Η ανανεωμένη γκάμα του CR-V, που περιλαμβάνει την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda στον στάνταρ εξοπλισμό για πρώτη φορά, φέρει πλέον το διακριτικόe:HEV –...

«Εξηλεκτρισμός» Ιστορική μεταβατική περίοδος για την αυτοκίνηση

Οι μετακινήσεις μας σύντομα θα περάσουν σε μια νέα πραγματικότητα, την ηλεκτρική. Το πόσο απέχουμε από αυτή τη νέα εποχή, ποιες είναι οι εξελίξεις...