Με δική του ομάδα ο Ρόσι στο MotoGP

O Bαλεντίνο Ρόσι θα μείνει πιστός στο MotoGP ακόμη και όταν αποχωρήσει ως αναβάτης από την ενεργό δράση.

Ο Ιταλός έχει αμέτρητες επιτυχίες στο ενεργητικό του και ένα τεράστιο πλήθος οπαδών να τον ακολουθούν. Εφέτος τρέχει με την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha ενώ από τον επόμενο χρόνο, θα τον δούμε στη δορυφορική Petronas Yamaha. Στα 41 του χρόνια συνεχίζει να είναι ανταγωνιστικός, όμως είναι προφανές ότι η καριέρα του βρίσκεται προς τη λήξη της.

Μίλησε ήδη με τη Yamaha

Ο «Γιατρός» σκέφτεται ήδη το μέλλον του και το ιδανικό σενάριο για εκείνον είναι να δημιουργήσει τη δική του ομάδα στο MotoGP. Η VR46 Team, όπως θα ονομάζεται, δεν θα συσταθεί στο άμεσο μέλλον όπως ο ίδιος λέει, αλλά έχει μπει στο πρόγραμμα. Με βάση τις γνώσεις του, τις εμπειρίες του και την αναγνωρισιμότητα στο πρόσωπό του, δεν θα δυσκολευτεί να βρει συνεργάτες, αναβάτες, χορηγούς και όσα άλλα χρειαστεί. Επίσης έχει εξασφαλισμένο ένα πολύ μεγάλο κοινό οπαδών!
Βολιδοσκόπησε ήδη τη Yamaha
«Είναι λίγο νωρίς. Στο τέλος του 2021 όμως, το MotoGP θα αλλάξει για το 2022 και ίσως βρούμε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε την VR46 Team στο MotoGP. Είναι όμως πραγματικά νωρίς. Δεν είναι εύκολο. Η διοργάνωση είναι πολύ μεγάλη, το MotoGP δεν είναι απλή υπόθεση. Το Moto3 και το Moto2 είναι εφικτό, το MotoGP όμως είναι ένα μεγάλο βήμα. Πραγματικά δεν ξέρω ακόμη. Σε ό,τι αφορά τις μοτοσικλέτες όμως, γιατί να μην απευθυνθώ στη Yamaha; Έχουμε ήδη μιλήσει με τον επικεφαλής. Πάντως, μέχρι να αποφασίσουμε τι θα κάνουμε τελικά, συνεχίζουμε κανονικά στη Moto3 και τη Moto2» είπε ο Βαλεντίνο Ρόσι.

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Το Νέο Renault CLIO στην Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς

Γκάμα κινητήρων, ενώ πλαισιώνεται από τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που του εξασφάλιΤο Renault CLIO, αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα στην...

Το Νέο Renault CLIO από 13.790€ και με δώρο το LPG

Το Renault CLIO, με 30 χρόνια επιτυχημένης ιστορίας και πάνω από 15 εκατομμύρια πωλήσεις στο ενεργητικό του, δε χρειάζεται συστάσεις, ενώ δικαία αποτελεί το...

Το Mazda MX-5 χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία του

Το Mazda MX-5 παραμένει ανίκητο μεταξύ των roadsters και των κάμπριο. Αυτό αποδεικνύεται και από τις ψηφοφορίες των αναγνωστών των τριών μεγαλύτερων Γερμανικών αυτοκινητιστικών...

Concept EQT – ο πρόδρομος ενός νέου, κορυφαίου μοντέλου στην κατηγορία μικρών Van

Με την Concept EQT, η Mercedes-Benz Vans παρουσιάζει το πρώτο premium όχημα στην κατηγορία των μικρών Van που είναι ιδανικό για οικογένειες και ιδιώτες...

Vision 110 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική τιμή πώλησης έχει οριστεί στα 2.290 €.

Το Vision 110, το οποίο λανσαρίστηκε στην Ευρώπη το 2012, είναι ένα scooter που δελεάζει με την αξιοπιστία, το διασκεδαστικό χαρακτήρα και την ελκυστική...