fbpx

MotoGP Misano: Θρίαμβος για Morbidelli

Στον 41ο του Αγώνα στη μεγάλη κατηγορία, ο Franco Morbidelli έκανε πράξη το όνειρό του και κατάφερε να πάρει την 1η νίκη της καριέρας του, η οποία μάλιστα ήρθε εντός έδρας για τον συμπαθή οδηγό.

Παράλληλα έγινε ο 5ος διαφορετικός νικητής στους 6 Αγώνες της κατηγορίας φέτος και ο 4ος οδηγός της μεγάλης κατηγορίας που παίρνει την παρθενική του νίκη το 2020!

Ο Morbidelli ήταν και ο μόνος – μαζί με τον Valentino Rossi – που «διασώθηκαν» από τις υπόλοιπες Yamaha στο σημερινό Αγώνα, μιας και τελικά οι Μ1 δεν κυριάρχησαν στην πίστα όπως αναμενόταν.

Ο Franky πάντως έκανε το καθήκον του στην αρχή και με δυνατή εκκίνηση πήρε την πρώτη θέση, την ώρα που ο poleman Maverick Vinales «χανόταν» από το προσκήνιο και πάλι στους πρώτους γύρους.

Συνεχίζοντας δυνατά στους πρώτους γύρους, ο Morbido έκανε διαφορά από τον Valentino Rossi που επίσης ήταν εξαιρετικός στην εκκίνηση του Αγώνα.

Πολλές και διαφορετικές ήταν οι επιλογές των οδηγών στα ελαστικά που έβαλαν στη μοτοσυκλέτα τους.

Ο Franco Morbidelli είχε σκληρή γόμα μπροστά και μεσαία πίσω, την ώρα που ο Valentino Rossi είχε μεσαία ελαστικά μπροστά και πίσω.

Κι ενώ ο Morbido μπροστά έκανε τη διαφορά και ξέφευγε, ο Valentino Rossi θα αντιμετώπιζε προβλήματα με την πίεση δυο οδηγών πίσω του.

Στο δεύτερο μισό του Αγώνα ο Pecco Bagnaia (σκληρό-μαλακό) και ο Joan Mir (μεσαία ελαστικά μπροστά-πίσω) ήταν αυτοί που ανέβασαν πολύ το ρυθμό τους.

Πρώτος ο Bagnaia πέρασε τον Mir και με ακριβώς τον ίδιο τρόπο ένα γύρο αργότερα πέρασε και τον Valentino Rossi, εκμεταλλευόμενος τη δύναμη της Ducati.

Ο Rossi, που κυνηγούσε το 200ο βάθρο της καριέρας του, έκανε στον προτελευταίο γύρο του Αγώνα και στον προηγούμενο από αυτόν τα καλύτερα περάσματά του!

Δεν ήταν όμως αρκετό. Ο Joan Mir είχε το κάτι παραπάνω στο τέλος και τρεις στροφές πριν το τέλος του άρπαξε την 3η θέση και το τελευταίο σκαλί του βάθρου.

Έτσι ο Morbidelli πανηγύρισε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, όντας ο 113ος διαφορετικός νικητής της μεγάλης κατηγορίας και ο 4ος διαφορετικός οδηγός που παίρνει την πρώτη του νίκη στην κατηγορία!

Κάτι τέτοιο δεν έχει ξαναγίνει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα από το 1949 και μετά!!

Φανταστικός ήταν και ο Bagnaia που προέρχεται από τραυματισμό. Ό,τι του στέρησε το μηχανικό πρόβλημα της Ducati του στην Jerez, το πήρε σήμερα ο Ιταλός της Pramac!

Ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο της μεγάλης κατηγορίας, δείχνοντας ότι μόνο «πυροτέχνημα» δεν ήταν η παρουσία του στην Ισπανία.

Επιπλέον, με τη σημερινή του εμφάνιση κέρδισε σε μεγάλο βαθμό τη θέση του στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati για το 2021.

Από την άλλη, την παράσταση στο γκαράζ της Suzuki την έκλεψε ο Joan Mir με το δεύτερο βάθρο του στην κατηγορία, μετά τη 2η θέση του στην Αυστρία 1.

Από τη στιγμή που συνήθισε τα μεσαία ελαστικά του, ο Mir ήταν από τους πιο γρήγορους αναβάτες στην πίστα και δικαίως πήρε τους 16β σήμερα.

Χαρούμενος για τους μαθητές του ήταν ο Valentino Rossi, όχι όμως και για το ότι έχασε στο τέλος την ευκαιρία να ανέβει στο βάθρο μπροστά στους σχεδόν 10.000 οπαδούς που βρέθηκαν στην πίστα.

Ο Vale ήταν η δεύτερη καλύτερη Yamaha, αφού ο Vinales για πολλοστή φορά στην αρχή έχασε έδαφος και δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 6η θέση, ενώ καταστροφικός ήταν ο Αγώνας για τον Fabio Quartararo που είχε δυο πτώσεις!

Στους τελευταίους δυο γύρους ο Alex Rins έχασε πολύ από τη δυναμική που είχε νωρίτερα και τελικά πήρε την 5η θέση.

Με διαφορά πάνω από 10’’ από τον πρώτο τερμάτισε τον Αγώνα ο Andrea Dovizioso. Ο Ιταλός πήρε την 7η θέση, αλλά σε συνδυασμό με τις πτώσεις του Quartararo, είναι αυτός που ανέβηκε στην 1η θέση της βαθμολογίας!

Στα τελευταία στάδια του Αγώνα ο Jack Miller έχανε συνεχώς έδαφος κι ενώ νωρίτερα έδειχνε ότι θα μπορούσε να διεκδικήσει το βάθρο, έμεινε τελικά μόλις 8ος.

Μάλιστα στο τέλος λίγο έλειψε να τον περάσει και ο Takaaki Nakagami, ο οποίος μαζί με τον Pol Espargaro ήταν οι δυο οδηγοί που έκλεισαν τη δεκάδα των πρώτων.

Δημήτρης Διατσίδης
Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...