fbpx

Ο Φάμπιο Κουαρταραρό κέρδισε στην Καταλονία και πλέον οδηγεί το πρωτάθλημα

Ένας απίθανος Φάμπιο Κουαρταραρό κέρδισε με την αξία του το Γκραν Πρι Καταλονίας. Στη 2η θέση ο Ζουάν Μιρ και στην 3η ο Αλεξ Ρινς με τις δύο Suzuki! Έπεσαν οι Ντοβιτσιόζο και Ρόσι!

Ο Φάμπιο Κουαρταραρό πήρε την πρώτη του νίκη από τον Ιούλιο και επέστρεψε στη κορυφή του Πρωταθλήματος. Ο μέχρι τώρα αναβάτης που βρισκόταν στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος Αντρέα Ντοβιτσιόζο, στάθηκε άτυχος και έπεσε στην αρχή του αγώνα.

Ο Φάμπιο Κουαρταραρό κυριάρχησε στους δύο πρώτους αγώνες του 2020, αλλά απέτυχε να φτάσει στο βάθρο στους επόμενους πέντε. Με την νίκη του αυτή, που ήταν η 3η της χρονιάς ανέβηκε και πάλι στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος και φαντάζει ως ο πιο πιθανός διεκδικητής.

Ο Φράνκο Μορμπιντέλι ήταν αυτός που τέθηκε επικεφαλής του αγώνα ως poleman και κράτησε την θέση του από ττον γρήγορο Τζακ Μίλερ. Πριν τελειώσει ο πρώτος γύρος ο Ζαρκό έπεσε και παρέσυρε μαζί του τον Ντοβιτσιόζο. Πιο μπροστά ο Ρόσι μαζί με τον Κουαρταραρό κατάφεραν να περάσουν τον Μίλερ και να κάνουν μια μικρή διαφορά. Στον 6ο γύρο ο Κουαρταραρό πέρασε τον Ρόσι στα φρένα και στον 9ο γύρο ακριβώς στο ίδιο σημείο πέρασε και τον Μορμπιντέλι και τέθηκε επικεφαλής. Ο Ρόσι έπεσε μόνος του από μάλλον κρύο εμπρός ελαστικό και πλέον οι 2 Petronas έδειχναν πως δύσκολα θα χάσουν το 1-2.

Ωστόσο οι Suzuki δεν είχαν πει την τελευταία του λέξη. Ο Μιρ άρχισε να ροκανίζει τη διαφορά από τον Μίλερ, τον έφτασε και τον πέρασε ενώ μέσα σε λίγους γύρους έφτασε και πέρασε και τον Μορμπιντέλι! Στον τελευταίο γύρο και ο Ρινς πέρασε τον Μορμπιντέλι με αποτέλεσμα οι δύο Suzuki να πάρουν τις θέσεις 2 και 3.

Ο Μορμπιντέλι τελικά κράτησε στην τέταρτη θέση μόλις 0,545 δευτερόλεπτα μπροστά από το δίδυμο της Pramac των Μίλερ και Μπανάια με τον Νακαγκάμι στην έβδομη θέση με την πρώτη LCR Honda.

Ο Πετρούτσι ήταν 8ος, ενώ ο Μάβερικ Βινιάλες κατάφερε με πολύ μεγάλη δυσκολία να κατακτήσει μόλις την 9η θέση!  Οι Πολ Εσπαργκαρό και Μιγκέλ Ολιβέιρα έπεσαν χάνοντας κάθε ελπίδα για ένα καλό αποτέλεσμα.
Αυτά είναι τα τελικά αποτελέσματα του Γκραν Πρι Καταλονίας:

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...