Ο Jack Miller στην εργοστασιακή Ducati!

Υπέγραψε για το 2021 με τους κόκκινους.
Όπως ήταν αναμενόμενο, η Ducati ανακοίνωσε ότι θα έχει τον Jack Miller ως έναν από τους δυο αναβάτες της για το 2021 και μετά.

Ήταν μια προδιαγεγραμμένη συμφωνία ανάμεσα στις δυο πλευρές και το μόνο που έλειπε ήταν η υπογραφή του αναβάτη και η διευθέτηση κάποιων τελευταίων λεπτομερειών.

Όλα τα εμπόδια ξεπεράστηκαν και πριν από λίγο έγινε γνωστό ότι ο Miller υπέγραψε με την Ducati για το 2021, με την ομάδα να έχει δικαίωμα ανανέωσης του συμβολαίου και για το 2022.

Ο Miller, ο μόνος στη σύγχρονη εποχή του MotoGP που ανέβηκε από την Moto3 απευθείας στη μεγάλη κατηγορία το 2015 (μόλις 20 ετών τότε), πήγε στην Ducati το 2018 και συγκεκριμένα στην Pramac.

Ο ίδιος, πολύ χαρούμενος με τα νέα της συμφωνίας του, δήλωσε:

«Πρώτα απ’ όλα θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τον Paolo Campinoti, τον Franscesco Guidotti και όλους τους ανθρώπους της Pramac για τη στήριξή τους».

«Είναι τιμή για εμένα που θα συνεχίσω την καριέρα μου με το εργοστάσιο του Borgo Panigale και θα ήθελα να τους ευχαριστήσω όλους, τον Claudio, τον Gigi κτλ που μου έδωσαν αυτή την καταπληκτική ευκαιρία».

«Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε τους Αγώνες και πάλι και είμαι έτοιμος να δεσμευτώ 100% στη μεγάλη ευθύνη του να είμαι εργοστασιακός οδηγός για την Ducati».

Από την πλευρά του, ο Claudio Domenicalli, ο CEO της Ducati, είπε:

«Από τη στιγμή που πήγε στην Pramac βελτιωνόταν σταθερά και απέδειξε ότι είναι ένας από τους πιο γρήγορους και ταλαντούχους αναβάτες της κατηγορίας».

«Επομένως είμαστε χαρούμενοι που συμφώνησε να οδηγεί τη μοτοσυκλέτα μας για το 2021. Είμαστε βέβαιοι ότι έχει ό,τι χρειάζεται για να παλεύει για τις θέσεις που έχουν σημασία».

«Αυτό θα γίνει από φέτος ήδη, με την ομάδα της Pramac, ενώ θα κάνει ένα ακόμα βήμα μπροστά τη νέα χρονιά, με την υποστήριξη της εργοστασιακής ομάδας».

Προηγούμενο άρθροMETZELER SPORTEC™ M9 RR: στην πίστα Ascari
Επόμενο άρθροVespa Elettrica
Δημήτρης Διατσίδης
Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...