O Lorenzo κέρδισε το #VirtualBritishGP

Ήταν ο πρώτος Εικονικός Αγώνας στον οποίο συμμετείχε ο οδηγός δοκιμών της Υamaha Factory Racing, ο Jorge Lorenzo, ο οποίος κυριάρχησε στο σημερινό Αγώνα στην πίστα του Silverstone, μία πίστα που έχει κερδίσει και στην πραγματικότητα.
Ο Ισπανός πήρε την pole position και ξεκίνησε καλά, μέχρι την 3η στροφή, όταν ο Takaaki Nakagami – που έχει και το εικονικό όνομα ’Kamikaze‘ στο παιχνίδι – έριξε τον Lorenzo, που έμεινε στην 6η θέση.
Ο Michele Pirro έδωσε μάχες, αλλά ο Lorenzo ήταν ταχύτερος και γρήγορα ανέβηκε στην 3η θέση. Μπροστά ο Nakagami έκανε ένα λάθος και έπεσε και πρώτος βρέθηκε ο Tito Rabat. Τρεις γύρους πριν το τέλος ο Lorenzo ήταν πίσω του και πέρασε 1ος στους δύο τελευταίους και έκανε διαφορά 1.501 δευτερόλεπτα για να πάρει την δεύτερη νίκη – μετά τον Vinales – για την Factory Yamaha Team. Ο συμπατριώτης του Rabat έδωσε στην Avinthia Ducati τη χαρά του βάθρου, ενώ ο Quartararo ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου – για πρώτη φορά σε 5 Αγώνες – και ενώ και πάλι ήταν με διαφορά ο ταχύτερος σε ένα γύρο. Ο Γάλλος πέρασε τον Nakagami στον τελευταίο γύρο. Ο Pirro ήταν 5ος, μπροστά από τον οδηγό δοκιμών της Aprilia Lorenzo Savadori, ενώ τους ακολούθησαν οι Bagnaia και Joan Mir.

JLO VR5
O JORGE LORENZO ήταν σταθερός και γρήγορος

Ο νικήτής του Αγωνα δήλωσε:
“Όπως είπε ένας Ρωμαίος Αυτοκράτορας: ‘Veni, Vidi, Vici’, Ήρθα, Είδα, Νίκησα! Πρέπει να πω ότι ο Fabio σήμερα ήταν αρκετά γρηγορότερος από μένα, αλλά για να κερδίσεις ένα Αγώνα πρέπει να τερματίσεις. Παρά το ότι έπεσα στη 2η στροφή, ήμουν σταθερός και αρκετά γρήγορος. Υπερθέρμανα λίγο το πίσω ελαστικό και έτσι δεν ήταν εύκολο να πιάσω τον Tito, αλλά τελικά τον προσπέρασα και κέρδισα. Ήταν πολύ διασκεδαστικό και είμαι χαρούμενος”.

Πηγή: www.mgp.gr

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤ

Θέση Οδηγός Χρόνος Ταχύτερος Γύρος
1. Jorge Lorenzo (SPA) – Yamaha 19:28.800 1:55.483
2. Tito Rabat
(SPA) – Ducati
+1.501 1:56.210
3. Fabio Quartararo (FRA) – Yamaha +4.178 1:54.665
4. Takaaki Nakagami (JPN) – Honda +5.432 1:55.859
5. Michele Pirro
(SPA) – Ducati
+11.291 1:56.957
6. Lorenzo Savadori
(ITA) – Aprilia
+29.197 1:57.290
7. Francesco Bagnaia
(ITA) – Ducati
+31.951 1:55.792
8. Joan Mir (SPA) – Suzuki NC 1:56.914

 

Δημήτρης Διατσίδης
Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Έφτασαν στην Ελλάδα τα συλλεκτικά νέα Abarth 595 Monster Energy Yamaha και 595 Scorpioneoro (+video)

Οι δύο νέες εντυπωσιακές ειδικές εκδόσεις της Abarth, 595 Scorpioneorο και 595 Monster Energy Yamaha, που παρουσιάστηκαν επίσημα την Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου, είναι διαθέσιμες...

Λευτέρης Αυγενάκης: «Πιστεύουμε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, συγχαρητήρια στο 12ο PICK»

Στη διοργάνωση – θεσμό για τα καρτ, που φέτος στην Πάτρα είχε και φιλανθρωπικό χαρακτήρα, συμμετείχε ο Υφυπουργός Αθλητισμού Στο 12ο PICK (Patras International Circuit...

37ο Ράλλυ Φθιώτιδος: Νίκησαν οι Παπαδημητρίου-Πολυζώης

56ο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος Με τις καιρικές συνθήκες να παίζουν σημαντικό ρόλο στην έκβαση του αγώνα, οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Γεώργιος Πολυζώης Skoda Fabia R5, κέρδισαν και...

Kυριαρχία της Toyota στις «24 Ωρες του Λε Μαν»

Επεισοδιακός, ανατρεπτικός και με δραματικό φινάλε ήταν και ο εφετινός μαραθώνιος αγώνας «24 Ωρες του Λε Μαν», που μετατέθηκε λόγω κορονοϊού από τον Ιούνιο...

O Eβανς θριάμβευσε στο Ράλι Τουρκίας

Μεγάλες ανατροπές είχαμε στο Ράλι Τουρκίας, όπου το τελικό αποτέλεσμα καθορίστηκε σε σημαντικό βαθμό από την μεγάλη ειδική διαδρομή Cetibeli με μήκος 38 χιλιομέτρων,...