O Oliveira έφυγε με την BMW M4 από την Στυρία!

Ο 5ος Αγώνας της χρονιάς για τη μεγάλη κατηγορία – ο 6ος για το MotoGP του 2020 – έγινε και πάλι στην πίστα Red Bull Ring της Αυστρίας, με την ονομασία BMW M Grand Prix of Styria. Έτσι η γερμανική εταιρία αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών είχε πληροφορήσει ότι το μεγάλο δώρο του νικητή θα ήταν μια συλλεκτική Μ4, με την οποία θα έφευγε στο τέλος ο νικητής!

H BMW M4 είναι το δώρο που πήρε ο Ολιβέιρα!

Στο ξεκίνημα του Αγώνα ο Ζοάν Μιρ με την Σουζούκι πήρε την πρωτοπορία από τον Τζακ Μίλερ και την Ντουκάτι και με καθαρό δρόμο μπροστά του μπορούσε να διαλέξει τις γραμμές που του έδιναν γρήγορους γύρους και κατάφερε σταδιακά να κτίσει μια διαφορά 2.4” από τους Νακαγκάμι και Μίλερ που έδινα μάχες με αλληλοπροσπεράσματα για τη 2η θέση. Όμως ο Μάβερικ Βινιάλες που αντιμετώπιζε προβλήματα στα φρένα του με την Γιαμάχα, αναγκάστηκε να πηδήξει από τη μοτοσυκλέτα του με πάνω από 200χλμ/ώρα, όταν δεν κατάφερε να φρενάρει στην 1η στροφή της πίστας και η μοτοσυκλέτα του συνεχίζοντας ευθεία διέλυσε τον προστατευτικό αερόσακο της πίστας και πήρε φωτιά, αναγκάζοντας τους οργανωτές να διακόψουν τον Αγώνα.

ο Βινιάλες πήδηξε από τη μοτοσυκλέτα με 200χλμ/ώρα!

Στη 2η εκκίνηση, ο Τζακ Μίλερ πέρασε μπροστά και ο Μιρ έχασε σταδιακά θέσεις υποχωρώντας στην 4η. Ο Τάκα Νακαγκάμι με τη Χόντα του, επίσης δεν κατάφερε να αναπαράγει το ρυθμό του πρώτου μέρους και έμεινε 7ος. Τον Μιρ πέρασαν οι δύο ΚΤΜ του Πολ Εσπαργκαρό και του Μιγκέλ Ολιβέιρα που καταδίωξαν τον Μίλερ και έφτασαν σε ένα δραματικό τελευταίο γύρο, όταν αρχικά ο Εσπαργκαρό που είχε την πρωτοπορία έκανε ένα λάθος και επέτρεψε στον Μίλερ να περάσει μπροστά του στην 4η στροφή. Ο Ισπανός ξαναπέρασε στην 9η για να βγει δίπλα του και λίγο μπροστά του ο Αυστραλός στην τελευταία 10η στροφή της πίστας. Στη μονομαχία τους αναγκάστηκαν να ανοίξουν τη γραμμή τους, να κλείσουν ελάχιστα το γκάζι και έτσι ο Πορτογάλος που τους ακολουθούσε πέρασε και τους δύο και πήρε την 1η νίκη της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία και στα 25 του έγινε ο πρώτος Πορτογάλος που πήρε νίκη στο MotoGP, φεύγοντας από την πίστα με την Μ4! O Ολιβέιρα μάλιστα γιόρτασε τις 150 συμμετοχές του σε Grand Prix. Επιλπέον γράφτηκε στην ιστορία ως ο νικητής του 900ου Αγώνα της μεγάλης κατηγορίας, ένα σπουδαίο ορόσημο για τα GP.

O Ολιβέιρα γιόρτασε με τον καλύτερο τρόπο 150 Αγώνες στα GP

Ο Μίλερ πήρε δεν κατάφερε να δώσει στην Ντουκάτι την 6η συνεχόμενη νίκη της σε αυτήν την πίστα και ανέβηκε στο 2ο σκαλί του βάθρου. Στο 3ο έμεινε ο Εσπαργκαρό, ενώ ο Μιρ έμεινε 4ος, μπροστά από τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο που δεν βρήκε σήμερα το ρυθμό που χρειαζόταν για μια ακόμη νίκη. Στην 6η θέση ο Άλεξ Ρινσ με την άλλη Σουζούκι και πίσω από τον νακαγκάμι τη δεκάδα έκλεισαν οι Μπίντερ, Ρόσσι και Λεκουόνα, κάνοντας έναν θρίαμβο της ΚΤΜ με 4 μοτοσυκλέτες μέσα στη δεκάδα!

Ο Φάμπιο Κουαρταραρό με προβλήματα στα φρένα έμεινε 13ος, αλλά κράτησε την πρώτη θέση στη βαθμολογία με διαφορά 3 βαθμών από τον Ντοβιτσιόζο, ενώ στην 3η θέση πέρασε ο Μίλερ με διαφορά 14 βαθμούς από την κορυφή.

Επόμενος Αγώνας σε τρεις εβδομάδες στο Μιζάνο της Ιταλίας.

Δημήτρης Διατσίδης
Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Το Νέο Renault CLIO στην Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς

Γκάμα κινητήρων, ενώ πλαισιώνεται από τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που του εξασφάλιΤο Renault CLIO, αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα στην...

Το Νέο Renault CLIO από 13.790€ και με δώρο το LPG

Το Renault CLIO, με 30 χρόνια επιτυχημένης ιστορίας και πάνω από 15 εκατομμύρια πωλήσεις στο ενεργητικό του, δε χρειάζεται συστάσεις, ενώ δικαία αποτελεί το...

Το Mazda MX-5 χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία του

Το Mazda MX-5 παραμένει ανίκητο μεταξύ των roadsters και των κάμπριο. Αυτό αποδεικνύεται και από τις ψηφοφορίες των αναγνωστών των τριών μεγαλύτερων Γερμανικών αυτοκινητιστικών...

Concept EQT – ο πρόδρομος ενός νέου, κορυφαίου μοντέλου στην κατηγορία μικρών Van

Με την Concept EQT, η Mercedes-Benz Vans παρουσιάζει το πρώτο premium όχημα στην κατηγορία των μικρών Van που είναι ιδανικό για οικογένειες και ιδιώτες...

Vision 110 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική τιμή πώλησης έχει οριστεί στα 2.290 €.

Το Vision 110, το οποίο λανσαρίστηκε στην Ευρώπη το 2012, είναι ένα scooter που δελεάζει με την αξιοπιστία, το διασκεδαστικό χαρακτήρα και την ελκυστική...