fbpx

O Pol Espargaro στην Pole Position στο GP της Styria

Ο Πολ Εσπαργκαρό είπε μετά το τέλος των Κατατακτηρίων ότι όλο το Σαββατοκύριακο δεν μπορούσε να κάνει ούτε μια φορά έναν γύρο στον οποίο να πάει καλά σε όλα τα κομμάτια της πίστας. Το έκανε όμως την κατάλληλη στιγμή στις Κατατακτήριες 2 και πήρε την πρώτη πολ ποζίσιον της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία στον 109ο αγώνα του. Μια μεγάλη επιτυχία και για την Αυστριακή ΚΤΜ που θα ξεκινήσει για πρώτη φορά από την πρώτη θέση σε έναν Αγώνα, στο Γκραν Πρι της έδρας της

Η ΚΤΜ πανηγυρίζει την πρώτη pole position @ MotoGP

O Pol Espargaro πήρε την πρώτη του [pole position @ MotoGP
Ο δεύτερος οδηγός που εντυπωσίασε από χθες στην Αυστρία ή την Στυρία αν θέλετε, είναι ο Τάκα Νακαγκάμι, ο οδηγός που έχει απομείνει να σηκώνει τη σημαία της Χόντα (με την απουσία του Μάρκεθ και τον τραυματισμό του Κράτσλοου), ο οποίος πήρε τη 2η θέση και διεκδίκησε μέχρι την τελευταία στιγμή την πολ, όταν ένα μικρό λάθος του ακύρωσε τον γύρο.

O Taka Nakagami εντυπωσίασε

Στην πρώτη σειρά της εκκίνησης και ένας αποφασισμένος Ζοάν Ζαρκό με την δορυφορική του Ντουκάτι του 2019, που έμεινε εκτός Ελεύθερων Δοκιμών 4 για να ξεκουράσει το τραυματισμένο του χέρι και έσφιξε τα δόντια για να γράψει εξαιρετικούς χρόνους και στις ΚΑΤ1 & 2!

από την 2η σειρά της εκκίνησης και την 4η θέση θα ξεκινήσει ο Ζοάν Μιρ της Σουζούκι, που για 46 χιλιοστά του δευτερολέπτου έχασε την ευκαιρία να πάρει θέση στην πρώτη σειρά. Έτσι έχουμε 4 διαφορετικούς κατασκευαστές στις 4 πρώτες θέσεις, ενδεικτικό του συναγωνισμού που επικρατεί στη μεγάλη κατηγορία, ενώ ο 5ος, η Γιαμάχα στην περίπτωσή μας είναι στην 6η θέση, με τον Μάβερικ Βινιάλες που βρέθηκε πίσω από τον Τζακ Μίλερ που με τη δική του Ντουκάτι του 2020 θα ξεκινήσει από την 5η θέση.

Στην 3η σειρά βρίσκουμε τους Ρινς, Ολιβέιρα και Ντοβιτσιόζο, ενώ στην 4η τους Κουαρταραρό, Μορμπιντέλι και Πετρούτσι.

Ο Βαλεντίνο Ρόσσι δεν κατάφερε να μπει στους 12 πρώτους, καθώς είχε μια πτώση στην 9η στροφή της πίστας, στις ΚΑΤ1, τη στιγμή που οι ενδιάμεσες χρονομετρήσεις έδειχναν ότι θα είχε πάρει την πρόκριση. Έτσι θα ξεκινήσει από την 15η θέση.

Δημήτρης Διατσίδης
Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...