fbpx

Quartararo: Όλοι πρέπει να είμαστε πολύ προσεχτικοί

Ένας τραυματισμός και όλα τέλειωσαν!

Ο Fabio Quartararo ήταν ο οδηγός που εντυπωσίασε περισσότερο από κάθε άλλον στο ντεμπούτο του, πέρυσι, στη μεγάλη κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

Δεν είναι μόνο τα 7 βάθρα του – σχεδόν όλα στο δεύτερο μισό της χρονιάς – ή οι εμφανίσεις του πάνω στη δορυφορική Yamaha που του χάρισαν και 6 pole positions. Ούτε το γεγονός ότι κέρδισε με χαρακτηριστική άνεση τον τίτλο του Rookie της σεζόν 2019, με διαφορά 100β από τον εργοστασιακό Joan Mir.

Αυτό που μας εντυπωσίασε ήταν το γεγονός ότι χρειάστηκε να περάσουν τρεις ολόκληροι μήνες και χιλιάδες χιλιόμετρα προτού κάνει το λάθος και πέσει στις ΕΔ3 της Βαρκελώνης. Μάλιστα χρειάστηκε να φτάσουμε στα μισά της περσινής σεζόν για να κάνει την πρώτη του πτώση κατά τη διάρκεια Αγώνα (Sachsenring).

Στο τέλος της χρονιάς, ο Γάλλος rookie είχε μόλις 6 πτώσεις στο ενεργητικό του και μαζί με τους Vinales (6) και Dovizioso (4) ήταν αυτοί που είχαν τα λιγότερα λάθη. Κάτι το οποίο σίγουρα θα φανεί και στους τρεις τους πάρα πολύ σημαντικό, ειδικά φέτος που λόγω των συνεχόμενων Αγώνων κάθε πτώση σημαίνει ότι μπορεί κανείς να χάσει 2-3 ή 4 και παραπάνω Γύρους!

fabio quartararo andora
O Fabio στο σπίτι του στην Ανδόρα

Αυτό επισημαίνει και ο Fabio Quartararo:

«Η φετινή σεζόν θα είναι πολύ ιδιαίτερη, με συνεχόμενους Αγώνες και λιγότερα GP. Το πιο σημαντικό φέτος θα είναι να τερματίζεις και να βλέπεις τον κάθε Αγώνα ξεχωριστά». «Επιπλέον θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεχτικοί με τις πτώσεις και τους τραυματισμούς, διότι σε ένα τόσο σφιχτό Πρωτάθλημα το παραμικρό λάθος μπορεί να σημαίνει ότι θα χάσεις πολλούς Αγώνες».

Περισσότερες πληροφορίες για το MotoGP του 2020 στο: www.mgp.gr

 

Δημήτρης Διατσίδης
Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...