fbpx

O Vinales κερδίζει έναν επεισοδιακό Αγώνα

Έπεσε ο Bagnaia που προηγήθηκε στα ¾ της κούρσας

O Πέκο Μπανάια περιμένει την τηλεμετρία για να δει το λάθος του

Ο Μάβερικ Βινιάλες με την Γιαμάχα Μ1 αφού προηγήθηκε στους 5 πρώτους γύρους, έκανε ένα μικρό λάθος και έχασε την πρωτοπορία από τον Πέκο Μπανιάια, που μόλις πέρασε μρποστά εκμεταλλεύτηκε τη δύναμη της ντουκάτι του και έκανε διαφορά 1.5” που κρατούσε σταθερή μέχρι τον 17ο γύρο. Τότε ο Βινιάλες άρχισε την επίθεσή του και στον 20ο γύρο μείωσε τη διαφορά στο 1.1”, για να κάνει το λάθος στον επόμενο ο Μπανιάια, να πέσει και να αφήσει μόνο άνετο μπροστά για τους τελευταίους 7 γύρους τον Ισπανό οδηγό της Γιαμάχα να πάρει την 8η νίκη της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία, την 24η σε όλες τις κατηγορίες και μαζί το 66ο βάθρο του, με το οποίο ισοφαρίζει τα βάθρα του πρώτου Ισπανού Παγκόσμιου Πρωταθλητή, του Άλεξ Κριβιγιέ. Ο Βινιάλες είναι ο 6ος διαφορετικός νικητής στον 7ο φετινό Αγώνα!

Ο 23χρονος Ιταλός που βρέθηκε πολύ κοντά στην πρώτη του νίκη, ήταν απαρηγόρητος στο τέλος και περιμένει την τηλεμετρία για να καταλάβει το γιατί έπεσε!

Πίσω από τους δύο πρώτους ο Πολ Εσπαργκαρό με την ΚΤΜ έκανε ένα μοναχικό αγώνα μέχρι τον 16ο γύρο, κρατώντας σταθερά πίσω του τον Φάμπιο Κουαρταραρό με την Μ1 της Πετρόνας. Ο Γάλλος άρχισε να μειώνει τη διαφορά και από τον 20ο γύρο άρχισε μια μεγάλη μάχη μεταξύ τους με τον Ισπανό να κρατά τη θέση του, χάρις στη δύναμη της ΚΤΜ στην ευθεία και τη δύναμή του στα φρένα. Στη μάχη αυτή προστέθηκε στους 3 τελευταίους γύρους και ο Ζοάν Μιρ με τη Σουζούκι του και μάλιστα πέρασε και τους δύο οδηγούς για να πάρει ένα ακόμη βάθρο, μετά την προηγούμενη εβδομάδα. Ο Κουαρταραρό που φαινόταν ότι θα ανέβαινε στο 3ο σκαλί, πάτησε εκτός πίστας πολλές φορές και τιμωρήθηκε με 3” ποινή, η οποία τον έριξε στην 4η θέση και “ανέβασε” στο βάθρο τον Εσπαργκαρό.

Στο βάθρο, από αριστερά: πολ Εσπαργκαρό, Μάβερικ Βινιάλες και Ζοάν Μιρ

Πίσω από τον Γάλλο 5ος τερμάτισε ο Πορτογάλος Μιγκέλ Ολιβέιρα (ΚΤΜ), που έκανε ένα ακόμη καλό αποτέλεσμα. Ο Τάκα Νακαγκάμι με την Χόντα του πάλι ήταν ο πρώτος του Ιαπωνικού εργοστασίου στην 6η θέση, μπροστά από τον Άλεξ Μάρκεθ που πήρε το καλύτερό του αποτέλεσμα στη μεγάλη κατηγορία.

Μόλις 8ος ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο με την Ντουκάτι του, που κρατά την πρώτη θέση της βαθμολογίας με 84 βαθμούς, έναντι 83 των Κουαρταραρό και Βινιάλες που ακολουθούν.

Ο Φράνκι Μορμπιντέλι με την Γιαμάχα Μ1 ήταν άτυχος στον πρώτο γύρο, όταν παρασύρθηκε από τον Αλέις Εσπαργκαρό που έπεσε και έμεινε τελευταίος. Ανέκαμψε μέχρι την 9η θέση!

Τη δεκάδα έκλεισε ο Ντανίλο Πετρούτσι (Ντουκάτι) που πάλι δεν βρήκε τις λύσεις τελικά.

Ο Ρόσσι έπεσε στο ξεκίνημα του αγώνα και αργότερα εγκατέλειψε.

Ο Βινιάλες στους τελευταίους 7 γύρους απλά “πήγαινε βόλτα”

Αυτά είναι τα επίσημα τελικά αποτελέσματα του αγώνα:

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...