fbpx

Παρελθόν για την Ferrari ο Φέτελ στο τέλος του χρόνου, τον αντικαθιστούν με τον Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ

Όπως ανακοίνωσε η Σκουντερία, ο Φέτελ θα φύγει στο τέλος του χρόνου. Η Ferrari πήρε ήδη για το 2021 για Νο 2 οδηγό τον Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ.

«Αυτή είναι μια απόφαση που ελήφθη από κοινού, από εμάς και τον Σεμπάστιαν, κάτι που και τα δύο μέρη πιστεύουν ότι είναι το καλύτερο», ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο διευθύνων σύμβουλος Ματία Μπινότο. «Δεν ήταν μια εύκολη απόφαση να φτάσουμε, δεδομένου ότι ο Σεμπάστιαν αξίζει ως οδηγός και ως άτομο.»

Οι γερμανικές εφημερίδες Bild και Auto Motor und Sport αποκάλυψαν ότι ο 32χρονος, ο οποίος θα είναι εκτός συμβολαίου στο τέλος του 2020, απέρριψε τους όρους που προσφέρονται σε μια νέα συμφωνία. Η ιταλική εφημερίδα Gazetta dello Sport ανέφερε πρόσφατα, ότι στον Φέτελ προσφέρθηκε παράταση ενός έτους με μείωση μισθού.

«Η ομάδα και εγώ συνειδητοποιήσαμε ότι δεν υπάρχει πλέον κοινή επιθυμία να μείνουμε μαζί μετά το τέλος αυτής της σεζόν», δήλωσε ο Φέτελ. «Τα οικονομικά θέματα δεν έπαιξαν κανένα ρόλο σε αυτήν την κοινή απόφαση. Αυτός δεν είναι ο τρόπος με τον οποίο σκέφτομαι όταν πρόκειται να κάνω ορισμένες επιλογές και δεν θα είναι ποτέ. Αυτό που συμβαίνει τους τελευταίους μήνες οδήγησε πολλούς από εμάς να σκεφτούμε ποιες είναι οι πραγματικές προτεραιότητές μας στη ζωή», πρόσθεσε.

Ο Φέτελ εντάχθηκε στη Ferrari το 2015 αφού κέρδισε όλους τους τίτλους του με τη Red Bull και ονειρεύτηκε να μιμηθεί τον ήρωα της παιδικής του ηλικίας, Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος πήρε πέντε από τους επτά τίτλους του με την ομάδα που εδρεύει στο Μαρανέλο.

Ο Σαρλ Λεκλέρ, ο οποίος κέρδισε δύο αγώνες, 4 ταχύτερους γύρους σε αγώνα και 7 pole positions, έχει συμβόλαιο μέχρι το 2024 και θεωρείται το μέλλον της ιταλικής ομάδας. Με βάση τις προηγούμενες νίκες του και τις pole positions του. είναι το αδιαφιλονίκητο Νο 1 της ομάδας με τον Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, αναγκαστικά να παίζει υποστηρικτικό ρόλο.

Ο Μονεγάσκος ξεπέρασε τον Φέτελ στην πρώτη του σεζόν στη Ferrari πέρυσι, τερματίζοντας μπροστά του συνολικά και κερδίζοντας περισσότερους πόντους, βάθρα και νίκες και αναμφισβήτητα, όλα αυτά έπαιξαν ρόλο στην «αναχώρησή» του…

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...