2ος γύρος Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting: H ώρα της κρίσης έφτασε!

Η «ώρα της κρίσης», της άτυπης αξιολόγησης… των «πιλότων» στην πορεία τους στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting έφτασε.

H Καλαμάτα και πιο συγκεκριμένα η πίστα San Nicolas ο χώρος εξέτασης. Οι οδηγοί διεκδικητές των φετινών τίτλων, ήταν εκεί για τον δεύτερο γύρο του θεσμού. Ο πρωταγωνιστές, οι οδηγοί δεν έκλεψαν απλά τις εντυπώσεις, δικαιωματικά κέρδισαν το ενδιαφέρων όλων αφου και στις τρεις κατηγορίες, mini (Συμμετέχουν οδηγοί 8-12 ετών), junior(13-15) και senior (από 16+) όλοι οδήγησαν εξαιρετικά!

Η κατηγορία mini στα ελεύθερα καθως και στα επίσημα χρονομετρημένα ο Φαίδωνας Παπαφιλίππου ήταν ταχύτερος σχεδόν δύο δέκατα των Νικόλα Φραγκάκη και Θάνου Ζάχου, ανοίγοντας έτσι την όρεξη των φίλων του karting με τις μονομαχίες τους για το θέαμα που θα πρόσφεραν στην συνέχεια.! Και πράγματι ο Φαίδων ήταν νικητής του πρώτου ημιτελικού και ο Νικόλας του δεύτερου, ενώ ο Θάνος Ζάχος ήταν και στους δύο νικητής στην ”μικρή” (8-10) ηλικιακή κλάση mini b. Ο τελικός ήταν όνειρο, ο Φαίδωνας Παπαφιλίππου, ο Νικόλας Φραγκάκης αλλά και ο τοπικός Εμμανουήλ Σταμάτης σε ένα θεαματικό, καθαρό τελικό απέσπασαν τα χειροκρότημα των φίλων του karting και κατέλαβαν τις ανάλογες θέσεις! Στην mini b επρότευσε άτυπα(Δεν συμπλήρωσε τον απαιτούμενο αριθμό συμμετεχόντων) ο Θάνος Ζάχος.

Στην junior στα ελεύθερα και επισημα χρονομετρημένα o Αλέξανδρος Παπαευθυμίου συνέχισε το σερί του από τον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, ”γράφοντας” πρώτο χρόνο ένα δέκατο εμπρός από τον Χρήστο Χατζή και δύο από τον Νικόλα Λύκο που ήταν τρίτος, έτσι εκκινούσε και πάλι πρώτος. Ο εορτάζων Αλέξανδρος έκανε δύο στα δύο στους ημιτελικούς, ενώ Νικόλας Λύκος και Χρήστος Χατζής έκαναν 2-3 στον πρώτο ημιτελικό και 3-2 στον δεύτερο. Στον τελικό το ένα λάθος μετά το άλλο του αλυτάρχη του αγώνα, Στέλιου Καγιάφα αλλά και η αδιαλλαξία του προέδρου των αγωνοδικών Βασίλη Βασιλείου, έφεραν τα παιδιά αντιμέτωπα μεταξύ τους με διαφορές που οι σωφρονες ενήλικες θα έπρεπε από πριν να είχαν λύσει! Ο Γιάννης Δήμος ήταν ο τελικός και άξιος νικητής!
Kαι στην κατηγορία senior με τους Ανδρέας Δεβετζόγλου και Κωνσταντίνο Κομνηνό τους χώριζαν 2,5 εκατοστά του δευτερολέπτου κι έτσι ο πρώτος θα ξεκινούσε από την πρώτη θέση στα ημιτελικά και… με άνεση ήταν νικητής και στους δύο ημιτελικούς! Στον τελικό ο Άκης Βασιλέρης ήταν νικητής όταν η ομηρική μάχη με τον Ανδρέα Δεβεντζόγλου, έληξε άδοξα όταν ο τρίτος Κωνσταντίνος Κομνηνός εμβολησε το μέχρι εκείνη την στιγμή, δεύτερος!
Ήταν ένα αγώνας στην φιλόξενη πίστα της Καλαμάτας, San Nicolas που πάντα οι συναντήσεις εκεί προάγουν το σπορ.
Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Mustang Mach-E τα βάζει με έναν πύραυλο.

Έχετε δει ποτέ ένα αυτοκίνητο να κοντράρει την βαρύτητα, να επιταχύνει από στάση ενώ πέφτει ένας πολυέλαιος, να διαφοροποιείται μεταξύ πανομοιότυπων διδύμων ανθρώπων ή...

Το νέο Opel Mokka έρχεται στη Βελμάρ

Η Opel Βελμάρ, μέλος του Ομίλου Θ.Βασιλάκη, καλωσορίζει το νέο Opel Mokka από το Σάββατο 6 Μαρτίου έως την Παρασκευή 12 Μαρτίου, στο κατάστημα...

Με το νέο Ford Kuga είστε πάντα συνδεδεμένοι

Το νέο Κuga, το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Ford, είναι ένα αυτοκίνητο που έρχεται να «ξεκλειδώσει» μοναδικά χαρακτηριστικά προηγμένης συνδεσιμότητας που καθιστούν κάθε μετακίνηση...

Η Mazda αναβαθμίζει τον επαναστατικό κινητήρα e-Skyactiv X.

Συνδυάζοντας υψηλότερες επιδόσεις με μεγαλύτερη απόδοση, η αναβαθμισμένη έκδοση του μοναδικού βενζινοκινητήρα e-Skyactiv X SPCCI (Spark Controlled Compression Ignition) της Mazda, είναι πλέον διαθέσιμη...

CITROREN -Ë-BERLINGO: Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΔΟΣΗ

“To ηλεκτρικό Berlingo ανταποκρίνεται στις πιο σύγχρονες απαιτήσεις, προσφέροντας επαρκή αυτονομία, χωρίς συμβιβασμούς στην πρακτικότητα, ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να απολαύσουν όλες...