fbpx

Αγωνιστικές υποχρεώσεις για την Abarth μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού

Στο Rally Liepaja 2020, 2ο αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι (ERC) που θα πραγματοποιηθεί την περίοδο 14-16 Αυγούστου, τρείς ομάδες με Abarth 124 rally θα πάρουν εκκίνηση. Την ίδια περίοδο, η δράση επιστρέφει και στο Πρωτάθλημα FIA ADAC F4 με τον αγώνα στην πίστα του Nürburgring.

Η αγωνιστική δράση δεν σταματάει ποτέ για την Abarth, με τη μάρκα του «Σκορπιού» να λαμβάνει μέρος σε δύο αγώνες που θα πραγματοποιηθούν μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού, την περίοδο από 14 έως και 16 Αυγούστου.
Στη Λετονία θα πραγματοποιηθεί ο 2ος αγώνας του ERC, στο πλαίσιο του οποίου πραγματοποιείται το Abarth Rally Cup 2020. Τρείς ομάδες με Abarth 124 rally θα συμμετέχουν με πληρώματα τους Πολωνούς Dariusz Poloński και Łukasz Sitek (Team Rallytechnology), τους Τσέχους Martin Rada και Jaroslav JUGAS (Team Agrotec Abarth) και τέλος τους νικητές του 1ου αγώνα της χρονιάς που έγινε στη Ρώμη, Ιταλούς Andrea Mabellini και Nicola Arena (Napoca Rally Team).
Το Rally Liepaja εξελίσσεται σε πολύ γρήγορες χωμάτινες διαδρομές, με ανοιχτές στροφές που αναδεικνύουν την απόδοση και την ισορροπία του 124 rally. Ο αγώνας ξεκινά από την ομώνυμη πόλη που βρίσκεται στις ακτές της Βαλτικής και περιλαμβάνει 10 ειδικές διαδρομές συνολικής απόστασης 180χλμ., ενώ τα πληρώματα στο πλαίσιο του αγώνα θα καλύψουν συνολικά 607χλμ.
Την ίδια στιγμή στη Γερμανία, ο «Σκορπιός» θα αγωνιστεί και στην πίστα, με το δεύτερο γύρο του Πρωταθλήματος FIA ADAC F4, να λαμβάνει χώρα στο σιρκουί του Nürburgring. Τα μονοθέσια της Formula 4 εφοδιάζονται με τον κινητήρα T-Jet της Abarth που κινεί και τα μοντέλα της σειράς 595/695. Οι νεαροί οδηγοί που κάνουν τα πρώτα τους βήμα με απώτερο στόχο να αναρριχηθούν μέχρι τη Formula 1, θα πραγματοποιήσουν δύο αγώνες το Σάββατο 14 και την Κυριακή 15 Αυγούστου.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...