fbpx

37ο Ράλλυ Φθιώτιδος: Νίκησαν οι Παπαδημητρίου-Πολυζώης

56ο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος
Με τις καιρικές συνθήκες να παίζουν σημαντικό ρόλο στην έκβαση του αγώνα, οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Γεώργιος Πολυζώης Skoda Fabia R5, κέρδισαν και τις τρεις Ειδικές Διαδρομές του 37ου Ράλλυ Φθιώτιδος, δείχνοντας για ακόμη μια φορά την εμπειρία τους στις μεταβαλλόμενες συνθήκες!


Με το 37ο Ράλλυ Φθιώτιδος να περιλαμβάνει μια μόνο Ειδική Διαδρομή, λόγω των πρωτόγνωρων καιρικών συνθηκών, τα 39 πληρώματα που έλαβαν εκκίνηση είχαν να αντιμετωπίσουν και την “σπαζοκεφαλιά” της σωστής επιλογής σωστών ελαστικών.
Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Γεώργιος Πολυζώης Skoda Fabia R5, δεν άφησαν κανένα περιθώριο στους αντιπάλους τους, κερδίζοντας όλες τις ειδικές διαδρομές αυξάνοντας την διαφορά τους στο πρωτάθλημα από τους έτερους διεκδικητές του. Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν οι πρωταθλητές Γεώργιος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου Skoda Fabia R5, οι οποίοι παρά τις ατυχίες με τα κλαταρισμένα ελαστικά κατά την διάρκεια του αγώνα που αντιμετώπισαν, σημείωσαν το πρώτο θετικό αποτέλεσμα για τους ίδιους την φετινή χρονιά. Το βάθρο στην γενική κατάταξη συμπλήρωσαν οι συνεχώς βελτιωμένοι Γεώργιος Ζυμαρίδης-Κωνσταντίνος Σούκουλης με ακόμη ένα Skoda Fabia R5, οι οποίοι πέτυχαν ανταγωνιστικούς χρόνους παρά την ελάχιστη εμπειρία τους σε τέτοιου είδους συνθήκες.


Στην τέταρτη θέση γενικής και στην πρώτη θέση στην κατηγορία Ν, που προσμετρά φέτος σε ξεχωριστή κατηγορία στο πρωτάθλημα, τερμάτισαν οι Παναγιώτης Ρουστέμης-Κωνσταντίνος Νικολόπουλος Mitsubishi Lancer EVO X. Το πλήρωμα εντυπωσίασε για ακόμη μια φορά με τους χρόνους που πραγματοποίησε παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούσαν και αύξησαν το προβάδισμα τους για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης βρέθηκαν οι Ευθύμιος Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας Ford Fiesta R5, οι οποίοι βελτίωσαν τους χρόνους τους και πραγματοποίησαν χρήσιμα αγωνιστικά χιλιόμετρα με το καινούργιο τους αυτοκίνητο.
Στην έκτη θέση βρέθηκε το Βέλγικο πλήρωμα των Sebastien Bedoret-Thomas Walbrecq Skoda Fabia R5. Στην πρώτη τους επαφή με τις χωμάτινες επιφάνειες της χώρας μας, εντυπωσίασαν με την σταθερότητα και την ωριμότητα της οδήγησης τους, αφήνοντας υποσχέσεις για το μέλλον. Οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Ηλίας Παναγιωτούνης Mitsubishi Lancer EVO IX, κατέλαβαν την έβδομη θέση και την δεύτερη θέση της κατηγορίας Ν, στην επανεμφάνιση τους στους Ελληνικούς αγώνες. Οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte Skoda Fabia R5, ταλαιπωρήθηκαν από κλατάρισμα ελαστικού, πέφτοντας στην όγδοη θέση μη μπορώντας να διεκδκήσουν κάτι καλύτερο. Την ένατη θέση κατέλαβαν οι “IAIN’-Μιχάλης Φράγκου, οι οποίοι ήταν και τρίτοι στην κατηγορία Ν, με τους Στέφανο Θεοχαρόπουλο-Γεώργιο Κότσαλη Mitsubishi Lancer EVO IX, να συμπληρώνουν την δεκάδα, στην πρώτη τους συμμετοχή σε αγώνα για φέτος.

Για την δικίνητη κατηγορία της F2, οι “BACKO”-Άρης Ιαβέρης Ford Fiesta 1.6, συνέχισαν τα νικητήρια αποτελέσματα τους, κερδίζοντας και τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος. Οδήγησαν με στρατηγική αποφεύγοντας λάθη που έκαναν οι υπόλοιποι διεκδικητές της κατηγορίας και ήταν αυτοί που πανηγύρισαν στο τέλος. Πίσω τους και πάλι οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας-Γεώργιος Βασιλάκης Ford Fiesta ST, οι οποίοι σημείωσαν ταχύτατους χρόνος δείχνοντας τις αρετές του αυτοκινήτου. Το βάθρο συμπλήρωσε το πλήρωμα από την Λαμία, Αθανάσιος Τσάκαλος- Σπυρίδων Τσέλιος Toyota Yaris 3Door (NCP10). Οι τελευταίοι με την άριστη γνώση των ειδικών διαδρομών σε συνδυασμό με την ταχύτητα τους πέτυχαν το εντυπωσιακό αυτό αποτέλεσμα.
Για την κατηγορία των 4×4, οι Ευάγγελος Μπερσής-Παναγιώτης Κάλφας, με το θηριώδες Toyota Hilux, εντυπωσίασαν με τα περάσματα και τους πολύ γρήγορους χρόνους που σημείωσαν.
Το 37ο Ράλλυ Φθιώτιδος, στάθηκε άτυχο για κάποια από τα πληρώματα που έλαβαν μέρος στον αγώνα. Από τα 39 πληρώματα που εκκίνησαν, 27 κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό. Στην πρώτη ειδική διαδρομή “Δίβρη Ι”, οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος-Δημήτρης Νίκου Mitsubishi Lancer EVO IX, είχαν έξοδο, με τους Βασίλειο Ντέρμα-Ελένη Παρασκευοπούλου Opel Ascona 200 να τίθενται εκτός αγώνα από μηχανική βλάβη.
Οι Φοίβος Νικολάου-Σάββας Ζάκου Mitsubishi Lancer EVO IX, τέθηκαν εκτός μάχης από μηχανική βλάβη στην ειδική διαδρομή “Δίβρη ΙΙΙ”. Ομοίως και οι Γεώργιος Κυρίτσης-Κωνσταντίνος Γώγος Subaru Impreza 555, που αντιμετωπίζει μηχανικά προβλήματα καθόλη την διάρκεια της ημέρας. Οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Αλέξανδρος Αντωνίου Ford Escort RS200, και Δημήτριος Κούγιας-Βασίλειος Κούγιας Peugeot 206 RC, αντιμετώπισαν και αυτοί μηχανικά προβλήματα στην ίδια ειδική διαδρομή.
Οι “PAZONEN”-Απόστολος Κοτρώνης Toyota Yaris 3Door (NCP10), και οι Θεόδωρος Τσάκαλος-Γεώργιος Ντότσικας Toyota Yaris 3Door (NCP10), στην ειδική διαδρομή “Δίβρη ΙΙΙ”, αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα ενώ ήταν στις πρώτες θέσεις της F2 και τέθηκαν εκτός αγώνα. Οι Νικόλαος Μοσχόπουλος-Ειρήνη Κόγια Γραμματκού Toyota Yaris 3Door (NCP10), και οι Λάμπρος Κωτσαδάμ-Ηρακλής Ζήκας Toyota Starlet 3Door EP91, δεν κατάφεραν στην ίδια ειδική διαδρομή να αποφύγουν τα μηχανικά προβλήματα και εγκατέλειψαν.

Δηλώσεις Πρωταγωνιστών

Ιωάννης Παπαδημητρίου-Γεώργιος Πολυζώης Skoda Fabia R5
” Είμαστε χαρούμενοι για το αποτέλεσμα που σημειώσαμε στις πολύ δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες του αγώνα. Εμείς προσπαθήσαμε να αποφύγουμε τα λάθη καθώς το παραμικρό λάθος μπορούσε να κοστίσει και να μας θέσει εκτός αγώνα. Οδηγήσαμε συνετά και πιέσαμε σε σημεία που έπρεπε. Θέλω να δώσω ένα μεγάλο μπράβο στην Οργανωτική Επιτροπή που σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες πραγματοποίησε με επιτυχία τον αγώνα.”
Γεώργιος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου Skoda Fabia R5
” Για εμάς ήταν ένας δύσκολος αγώνας καθώς είχαμε κλαταρισμένα ελαστικά στην πρώτη και δεύτερη ειδική διαδρομή. Δεν μπορέσαμε να κινηθούμε στον ρυθμό του Γιάννη (Παπαδημητρίου), αλλά είμαστε χαρούμενοι για το αποτέλεσμα. Το σημαντικό είναι ότι τερματίσαμε σε έναν τόσο απαιτητικό αγώνα.”
Γεώργιος Ζυμαρίδης-Κωνσταντίνος Σούκουλης Skoda Fabia R5
” Ακόμη ένα θετικό αποτέλεσμα για εμάς παρά την μικρή εμπειρία μας σε αυτές τις συνθήκες. Στην τελευταία ειδική διαδρομή κάναμε ένα λάθος και χάσαμε πολύτιμο χρόνο και στην συνέχεια αρκεστήκαμε στην τρίτη θέση. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με αυτό και θα συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε στους επόμενους αγώνες.”
Κατηγορία Ν
Παναγιώτης Ρουστέμης-Κωνσταντίνος Νικολόπουλος Mitsubishi Lancer EVO X
” Δύσκολος και απαιτητικός αγώνας για όλους, εμείς κινηθήκαμε αρκετά γρήγορα και μπορέσαμε να τερματίσουμε αρκετά ψηλά στην γενική κατάταξη. Το σημαντικότερο είναι πως καταφέραμε και αυξήσαμε την διαφορά στο πρωτάθλημα της κατηγορίας Ν. Υπάρχουν ακόμη κάποιοι αγώνες, θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο.”
Κατηγορία F2
“BACKO”-Άρης Ιαβέρης Ford Fiesta 1.6
” Είμαστε τρομερά χαρούμενοι καθώς δεν περιμέναμε ότι θα βρισκόμασταν σε αυτήν την θέση μετά το τέλος του αγώνα. Προσπαθήσαμε να αποφύγουμε τα λάθη και κινηθούμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Τελικά αυτό απέδωσε και βρεθήκαμε στην πρώτη θέση. Είναι ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα για εμάς.”

Δημήτρης Διατσίδης
Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...