fbpx

Έφυγε ο Γιώργος Παπαμιχάλης

Ο αγαπητός φίλος μας και συνεργάτης, ο Γιώργος Παπαμιχάλης, απρόσμενα έχασε τη μάχη που έδωσε τις τελευταίες ημέρες με ένα πρόβλημα υγείας, που αρχικά φάνηκε ότι θα ξεπεράσει.

Από την παρουσίαση του Κ4Α στον Αγ.Κοσμά

Τι να πούμε για τον πολίστα που αγάπησε το καρτ και το έκανε την κύρια δουλειά του, με την αντιπροσώπευση στη χώρα μας των Maranello και των κινητήρων ΤΜ, μεταξύ άλλων. Γνωριστήκαμε εκείνα τα χρόνια και φθάσαμε μαζί να τρέχουμε στον Παγκόσμιο Τελικό της Rotax στην Πορτογαλία το 2006 και μετά να μπαίνουμε στα 6τάχυτα για αρκετά χρόνια. Το επόμενό του βήμα ήταν η Fortune Motorsport και η Formula Gloria ήρθε στην Ελλάδα, αφού εντωμεταξύ κάναμε δύο χρόνια, από το 2008, Αγώνες στην Ιταλία και αργότερα και στις Σέρρες.

Συνέντευξη στην Cosmote TV

Ο Γιώργος είχε πάντα το όραμα του motorsport που θα μεγάλωνε και στην Ελλάδα και πρωτοστάτησε σε πολλές κινήσεις, όπως τα Kart 4 All, αλλά και πολλά άλλα πρότζεκτ που έτρεχε τον τελευταίο καιρό, ακόμη και την κατασκευή πίστας διεθνών προδιαγραφών.
Οργανωτικός, προσιτός και ιδιαίτερα ευχάριστος θα μας λείψει πολύ.
Καλό ταξίδι φίλε Γιώργο.
ΔΔ

Στην Πορτογαλία στον Παγκόσμιο Τελικό Rotax το 2006

Βιογραφικό: Ο Γιώργος Παπαμιχάλης γεννήθηκε στην Αθήνα στις 31/1/1976, σπούδασε Βusiness Administration στο Coventry -Mediterranean University και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Διασφάλισης Ποιότητας. Tην περίοδο 1999 – 2001 εργάστηκε ως Sales Manager και Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας στην Διαφημιστική – Κατασκευαστική & Eμπορική Εταιρία FOTEP – I. Korres S.A. και έχει ολοκληρώσει projects διαφημιστικών κατασκευών για τους: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών – Ελευθέριος Βενιζέλος, ΝΙSSAN, PEUGEOT, RENAULT, DAEWOO, PORSCHE, KAWASAKI, EΘΝIKH TΡΑΠΕΖΑ, ALPHA BANK, ΕΓΝΑΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ και άλλες μεγάλες εταιρίες.
Από την ηλικία των 10, ασχολήθηκε με την κολύμβηση σε αγωνιστικό επίπεδο ενώ, έπαιξε επαγγελματικά Water Polo στις ομάδες της Γλυφάδας, του Παναθηναϊκού και του Καλαμακίου μέχρι το 1999. Ασχολήθηκε με το windsurfing από το 1989 σε υψηλό επίπεδο και στην αναζήτηση του για άλλα δυναμικά και “extreme” χόμπυ το 1995 απέκτησε το πρώτο του αγωνιστικό καρτ. Η αγάπη του για το καρτ τον ώθησε να ασχοληθεί επαγγελματικά και να ιδρύσει την εταιρεία ΑceKart το 2000 με αντικείμενο εργασιών τις εισαγωγές και πωλήσεις καρτ, την φύλαξη, το service, την πώληση ανταλλακτικών, ρουχισμού και αξεσουάρ, την τεχνική υποστήριξη οδηγών σε εθνικούς και διεθνείς αγώνες και την διοργάνωση αγώνων, προπονήσεων και εκδηλώσεων για αγωνιζόμενους και χομπίστες. Η ΑceKart κατάφερε πολύ σύντομα να εδραιωθεί αγωνιστικά και εμπορικά στην κορυφή του καρτ στον Ελλαδικό χώρο, κατέχοντας την εμπορική αποκλειστικότητα κορυφαίων εταιριών. Μέσα σε αυτά τα χρόνια έχει κατακτήσει αρκετά κύπελλα και Πρωταθλήματα σε όλες τις ηλικίες και κατηγορίες και έχει παρευρεθεί με οδηγούς της σε διεθνείς αγώνες και Παγκόσμια Κύπελλα.
“Η Fortune Motorsport, συνέχεια αυτής της μεγάλης πορείας, είναι πρωτοπόρος στον ελλαδικό χώρο στον τομέα των τεχνικών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, παρακολουθώντας και συμβαδίζοντας πάντα με τις διεθνείς τεχνολογικές εξελίξεις με σκοπό να προσφέρει στον αγωνιζόμενο αθλητή προϊόντα υψηλότατης ποιότητας και κατασκευής και άρτιες τεχνικές υπηρεσίες. Το προσωπικό μας είναι στη διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία.”
Γ. Παπαμιχάλης.

Δημήτρης Διατσίδης
Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...