fbpx

Εξαιρετικός ο Γιάννης Περιστεράς #41 στην Ίμολα

Πήρε 4 βαθμούς και έδειξε δυνατός, με ταχύτερο χρόνο στο 4ο κομμάτι της πίστας! Ο 15χρονος Γιάννης Περιστεράς συμμετέχει αυτό το Σαββατοκύριακο στους δύο Αγώνες της Ίμολα για το Ιταλικό Πρωτάθλημα CIV, με Yamaha R3 στην κατηγορία Supersport 300.

 

Σήμερα Σάββατο έγινε ο πρώτος από τους δύο Αγώνες (ο 2ος θα γίνει αύριο Κυριακή) και ο Έλληνας οδηγός ξεκίνησε από την 22η θέση, μετά από τεχνικά προβλήματα που είχε αντιμετωπίσει στις Κατατακτήριες Δοκιμές.

Τα προβλήματα εντοπίστηκαν στα ηλεκτρικά και τη χαρτογράφηση του κινητήρα της Yamaha R3, με αποτέλεσμα ο οδηγός μας να υστερεί σημαντικά σε επιτάχυνση και τελική ταχύτητα και η ομάδα Team Roc’n’DeA μαζί με τον Έλληνα μηχανικό και Πρωταθλητή Άκη Τσώκο, βρήκαν τις λύσεις και με την εκκίνηση του Αγώνα ο John#41 (όπως ξέρουν τον Γιάννη στην Ιταλία), βρέθηκε να δίνει μάχες με το γκρουπ των οδηγών της πρώτης δεκάδας.

Μια μικρή έξοδος στην προσπάθεια να κερδίσει μια θέση τον έφερε πιο πίσω και έτσι έχασε την επαφή με εκείνο το γκρουπ, δίνοντας τη μάχη για την 11η θέση. Μαζί με δύο Ιταλούς πάλεψε μέχρι τον τελευταίο γύρο, όταν βγήκε και πάλι εκτός ορίων της πίστας για να τερματίσει τελικά 12ος και να πάρει τους πρώτους 4 βαθμούς στο απαιτητικό Πρωτάθλημα, στο οποίο συμμετέχουν έμπειροι οδηγοί μέχρι την ηλικία των 28 χρόνων – όπως επιτρέπεται από τους κανονισμούς.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι ο Γιάννης οδήγησε πραγματικά δυναμικά, κατέβασε τον προσωπικό του χρόνο γύρου στην πίστα κατά 2.4” σε σχέση με τις Κατατακτήριες και μάλιστα στο τελευταίο από τα 4 κομμάτια χρονομέτρησης της πίστας έχει τον καλύτερο χρόνο από τους 26 συμμετέχοντες στον Αγώνα! Κάτι που γίνεται για πρώτη φορά από Έλληνα οδηγό στο CIV. O ταχύτερός του γύρος στο 2’09.079 εντυπωσίασε και τον ιδιοκτήτη της ομάδας Alex De Angelis και δείχνει ότι ο Έλληνας οδηγός έχει την προοπτική να κάνει το επόμενο βήμα που είναι οι μάχες για τις θέσεις 5-10, σε αυτήν την κατηγορία που θεωρείται από τις πιο ανταγωνιστικές του Ιταλικού Πρωταθλήματος. Ευχαριστημένος ήταν και ο Πρωταθλητής Ελλάδας Λευτέρης Πίππος, που έχει αναλάβει την καθοδήγηση του Γιάννη και φυσικά χαρούμενος ο πατέρας του Νίκος που επιβλέπει τα πάντα στην Ελληνική αποστολή.

Σε αυτό βοήθησε και η τελική ταχύτητα της Yamaha R3 που σήμερα ήταν στα 191.8 χλμ/ώρα, υστερώντας μόλις 1.7 χλμ/ώρα από την ταχύτερη R3 στην πίστα.

O Πρωταθλητής Λευτέρης Πίππος δίνει τις τελευταίες συμβουλές πριν τον Αγώνα

ΓΙΑΝΝΗΣ – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ

Από το ξεκίνημα του Αγώνα, μετά την απογοήτευση των Κατατακτηρίων που δεν λειτουργούσε σχεδόν καθόλου η μοτοσυκλέτα, ένιωσα ότι είχαν λυθεί τα προβλήματα και κατάφερα να συγκεντρωθώ στην οδήγηση. Έδωσα ωραίες μάχες, δύο φορές οι αντίπαλοι με ανάγκασαν να βγω εκτός ορίων της πίστας, αλλά μου άρεσαν αυτές οι μάχες και τελικά πήρα τους πρώτους μου βαθμούς στο CIV. Ευχαριστώ τους μηχανικούς της ομάδας και τον κ. Τσώκο, που μου έδωσαν μια πολύ καλή Yamaha R3. Ελπίζω αύριο να δώσω και πάλι μάχες για ακόμη καλύτερες θέσεις, αφού είδα ότι το γκρουπ μπροστά μου είναι σε παρόμοιο ρυθμό με το δικό μου”.

Την προσπάθεια υποστηρίζουν οι: REPSOL Petrolmak S.A., Yamaha ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, Akrapovic, DNA Filters, TECNO MOTO Performance, SHOEI, KARASSULIS International Transport, Rider Repair Graphics, Peristeras Tyres, Pirelli – INTRAMOTO.

Τα hashtag για την επικοινωνία του στα social media είναι: #racing4greece #johnperisteras41 #blucruyamaha #yamaharacinghellas #repsol #akrapovic #dnafilters #shoei #ixs #sidi #karassulis #riderrepairgraphics #yamahar3 

Δημήτρης Διατσίδης
Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...