fbpx

START LINE ΡΑΛΛΥ: Νικητές οι Παπαδημητρίου-Πετρόπουλος

Η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος 2020 άνοιξε με το START LINE ΡΑΛΛΥ, στην περιοχή του Λουτρακίου όπου οι Γιάννης Παπαδημητρίου-Νίκος Πετρόπουλος κατέκτησαν την νίκη, με Skoda Fabia R5.

Μετά από μήνες αναμονής λόγω του Covid-19, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος εκκίνησε το Σάββατο 18 Ιουλίου, με το START LINE ΡΑΛΛΥ να αποτελεί τον εναρκτήριο γύρο του θεσμού στις ειδικές διαδρομές της περιοχλης του Λουτρακίου.

Τα 30 πληρώματα που έλαβαν μέρος στον αγώνα πήραν εκκίνηση το μεσημέρι του Σαββάτου, έχοντας να αντιμετωπίσουν 63,61 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε αγαπημένες “Ακροπολικές” ειδικές διαδρομές. Ξεχωριστή νότα στον αγώνα έδωσε το νυχτερινό τμήμα των ειδικών διαδρομών, με τους προβολείς των αυτοκίνητων και το θέαμα που πρόσφεραν οι πρωταγωνιστές να θυμίζουν παλαιότερες εποχές των Ελληνικών αγώνων.

Στο αγωνιστικό κομμάτι του αγώνα οι Γιάννης Παπαδημητρίου-Νίκος Πετρόπουλος Skoda Fabia R5, από την 1η ειδική διαδρομή θέλησαν να δείξουν πως στόχος τους ήταν το πρώτο σκαλί του βάθρου. Οδήγησαν αλάνθαστα δείχνοντας την κλάση τους, κερδίζοντας κάθε ειδική διαδρομή του αγώνα. Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν οι εκπληκτικοί Γιώργος Ζυμαρίδης – Σούκουλης Κωνσταντίνος Skoda Fabia R5. Το πλήρωμα στην πρώτη του επαφή με το αυτοκίνητοκατάφερε να σημειώσει εκπληκτικούς χρόνους και αν αναλογιστούμε πως ο οδηγός επιστρέφει στα Ράλλυ μετά από 15 χρόνια, το επίτευμα τους είναι αξιοζήλευτο!

2
Γιάννης Παπαδημητρίου-Νίκος Πετρόπουλος κατέκτησαν μια άνετη νίκη, με Skoda Fabia R5

Την τρίτη θέση του βάθρου συμπλήρωσαν οι Ιορδάνης Σερδερίδης – Frederic Miclotte με ακόμη ένα Skoda Fabia R5. Το πλήρωμα μέχρι την 3η ειδική διαδρομή βρισκόταν στην τέταρτη θέση. Κάνοντας την αντεπίθεση του στο νυχτερινό τμήμα κατάφερε να ροκανίσει την διαφορά από τους Παναγιώτη Ρουστέμη-Νικολόπουλο Κωνσταντίνο Mitsubishi Lancer EVO IX, ανεβαίνοντας στο βάθρο. Οι τέταρτοι γενικής Παναγιώτης Ρουστέμης-Νικολόπουλος Κωνσταντίνος Mitsubishi Lancer EVO IX, πραγματοποίησαν μια σπουδαία εμφάνιση με ένα καινούργιο αυτοκίνητο δείχοντας πως έχουν βελτιωθεί σημαντικά κατακτώντας και την πρώτη θέση στην κατηγορία Ν.

Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Πάνος Ισμαήλος-Χρήστος Μπακλώρης Mitsubishi Lancer EVO IΧ, κινούμενοι ταχύτατα και έξυπνα κατάφεραν να πετύχουν ένα σπουδαίο αποτέλεσμα. Στην έκτη θέση γενικής οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος-Δημήτρης Νίκου Mitsubishi Lancer EVO IX, οι οποίοι συμπλήρωσαν και το βάθρο της Κατηγορίας Ν που προσμετρά για φέτος σαν ξεχωριστό πρωτάθλημα. Ακολούθησαν, οι Γιώργος Παραδείσης-Κώστας Ποιμενίδης Mitsubishi Lancer EVO IX, και Νίκος Ντάβαρης-Φίλιππος Τζεφεράκος Mitsubishi Lancer EVO IX.

Στην ένατη θέση γενικής και πρώτοι στην F2, βρέθηκαν οι ταχύτατοι όλη την ημέρα “Backo”-Ιαβέρης Άρης Ford Fiesta. Το πλήρωμα έκανε πολύ γρήγορους χρόνους, κινήθηκε με σύνεση στα κομμάτια που έπρεπε και έδειξε πως η συνέχεια θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Στην δεύτερη θέση της F2 και δέκατοι γενικής, βρέθηκαν οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας-Γιώργος Βασιλάκης Ford Fiesta, οι οποίοι αντιμετώπιζαν μηχανικό πρόβλημα με το τιμόνι από τα πρώτα χιλιόμετρα των ειδικών διαδρομών αλλά αυτό δεν τους εμπόδισε να βρεθούν στο βάθρο. Την τριάδα της F2, συμπλήρωσαν οι Ανδρέας Καροτσιέρης-Ανδρέας Στεργίου MG ZR 105.

Ο αγώνας εκτός από το πλούσιο θέαμα και συναγωνισμό έδειξε και τον σκληρό του χαρακτήρα. Από τα 30 πληρώματα που έλαβαν εκκίνηση, τερμάτισαν τα 19. Σημαντικότερες εγκαταλείψεις αυτές των Γιώργο Κεχαγιά-Τσαούσογλου Skoda Fabia R5, από τρόμπα βενζίνης στα “Πίσια 1”, και Ευθύμιου Χαλκιά-Λεωνίδα Μαχαίρα Ford Fiesta R5, οι οποίοι αντιμετώπισαν πρόβλημα στην κρεμαγιέρα. Άτυχοι στάθηκαν και οι Ιωάννης Μποζιονέλος-Ευάγγελος Παναρίτης Mitsubishi Lancer EVO VI, οι οποίοι αντιμετώπισαν ηλεκτρικό πρόβλημα.

Οι Παναγιώτης Κωνσταντάκος-Νίκος Μουζάκης Mitsubishi Lancer EVO VII, έμειναν στην απλή ειδική διαδρομή, με τους Γιώργο Αγαθοκλεόυς-Ελένη Βλαχαντώνη Mitsubishi Lancer EVO IX, να αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το κιβώτιο και να εγκαταλείπουν. Οι Αριστείδης Τσάτσαρης -Αλέξαδρος Τσάτσαρης Toyota Celica GT4, είχαν και αυτοί μηχανικό πρόβλημα και δεν κατάφεραν να τερματίσουν. Μεγάλοι άτυχοι της F2, καθώς μέχρι και την τελευταία ειδική διαδρομή ήταν στην δεύτερη θέση οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Αλέξανδρος Ανωνίου, εγκατέλειψαν από πρόβλημα στους πίσω τροχούς.

Ένας κομμένος άξονας στέρησε και στους Σάββα Λευκαδίτη-Κοντό Νίκο Peugeot 206 XS, μια θέση στο βάθρο της F2. Μηχανικά προβήματα αντιμετώπισαν οι Χρήστος Θεοδωρακάκης-Χρήστος Γερεντές Volkswagen Golf GTI, Άγγελος Κουτσούκος-Στυλιανός Αράπης Toyota Starlet EP91, με τους Ανδρέα Μπάσδελη-Κώστα Ζωτιάδη Voklswagen Golf GTI, να κλείνουν την λίστα με τις εγκαταλείψεις.

Δηλώσεις πρωταγωνιστών:

Γιάννης Παπαδημητρίου – Πετρόπουλος Νίκος:  “Ο αγώνας ήταν όμορφος, προσπαθήσαμε να μην κάνουμε λάθη, θέλαμε να κάνουμε μια αξιόλογη προσπάθεια. Η νύχτα ήταν δύσκολη και είχαμε αρκετό μεγάλο διάστημα να οδηγήσουμε βράδυ. Ευελπιστούμε να βρεθούμε και σε άλλους αγώνες”.

Γιώργος Ζυμαρίδης – Σούκουλης Κωνσταντίνος:  “Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ καταφέραμε μια σπουδαία επίδοση. Το χρωστάω στον συνοδηγό μου Κώστα, διότι με βοήθησε να κινηθώ με ασφάλεια και γρήγορα στον συγκεκριμένο αγώνα”.

Ιορδάνης Σερδερίδης – Miclotte Frederic: “Καταφέραμε και αλλάξαμε τον ρυθμό μας στις νυχτερινές ειδικές. Είμαι πολύ χαρούμενος που κατάφερα και βελτίωσα τους χρόνους μου ειδικά στο “Λουτράκι”. Στην τελευταία ειδική διαδρομή είχαμε ένα θέμα με την σκόνη αλλά ήταν το ίδιο για όλους. Το θετικό είναι που ανεβήκαμε στο βάθρο και είναι αυτό που μετράει”.

Ρουστέμης Παναγιώτης – Νικολόπουλος Κωνσταντίνος: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το αποτέλεσμα του αγώνα. Είχαμε στην διάθεση μας ένα καινούργιο αυτοκίνητο, βρήκαμε γρήγορα τον ρυθμό μας και πετύχαμε αξιοπρεπείς χρόνους. Στο νυχτερινό τμήμα του αγώνα θέλαμε να φυλάξουμε το αυτοκίνητο και να διασφαλίσουμε τους βαθμούς και να βρεθούμε πρώτοι στην C2. Θα ακολουθήσουμε όλο το πρωτάθλημα για να δούμε σε τι αγωνιστική κατάσταση βρισκόμαστε”.

“Backo” – Ιαβέρης Άρης: “Θέλω να ευχαριστήσω τον συνοδηγό μου που με βοήθησε στο να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα. Είχαμε κάνει μια πολύ καλή προετοιμασία και αυτό βγήκε στον αγώνα με τους χρόνους. Θα συνεχίσουμε και στον επόμενο αγώνα στην Λαμία”.

Δημήτρης Διατσίδης
Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...