fbpx

Επιστρέφει ο Πέρεθ, βγήκε αρνητικός σε νέο τέστ για Covid-19

Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ είναι το μεγάλο θύμα του κορονοϊού καθώς δίχως να νοσεί θα δώσει την θέση του πάλι στον Πέρεθ. Ο Σέρχιο Πέρεθ, είναι πλέον αρνητικός και θα τρέξει κανονικά στο Γκραν Πρι Ισπανίας.

Η Racing Point αναγκάστηκε να ζητήσει τις υπηρεσίες του Νίκο Χούλκενμπεργκ πριν από μερικές εβδομάδες, όταν στα τεστ κορονοϊού, ο Σέρχιο Πέρεθ βγήκε θετικός. Φυσικά ο Μεξικανός οδηγός έπρεπε να μείνει σε καραντίνα, οπότε δεν γινόταν και να τρέξει. Τη θέση του την πήρε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ και τα πήγε εξαιρετικά καλά. Πλέον όμως, ο Πέρεθ δεν έχει λόγο να μένει μακριά από το μονοθέσιό του καθώς έκανε ξανά τεστ κορονοϊού και αυτή τη φορά βγήκε αρνητικό.

Ο Πέρεθ θα οδηγείσει ξανά το μονοθέσιό του στο Γκραν Πρι Ισπανίας. Να σημειώσουμε ότι ο πιλότος ήταν ασυμπτωματικός και δεν ταλαιπωρήθηκε με τον ιό, οπότε η μόνη του απώλεια από την όλη ιστορία ήταν οι βαθμοί που θα συγκέντρωνε για το πρωτάθλημα οδηγών. Η Racing Point έβγαλε επίσημη ανακοίνωση που λέει ότι ο Πέρεθ είναι πλέον αρνητικός στον κορονοϊό και ότι η FIA έδωσε την άδεια να επιστρέψει κανονικά.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...