fbpx

Επιτρέπονται οι προπονήσεις Σωματείων της ΟΜΑΕ σε αδειοδοτημένες πίστες

Όπως μας ενημερώνει η ΟΜΑΕ, τα σωματεία-μέλη της Ομοσπονδίας, στα πλαίσια του αθλητικού νόμου και ενδεχομένως του σκοπού τους, έχουν τη δυνατότητα της προπόνησης των αθλητών τους, καθώς και οποιασδήποτε άλλης δραστηριότητας σχετικής με το άθλημα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, υπό την προϋπόθεση ότι δεν αναιρείται ο μη κερδοσκοπικός χαρακτήρας τους.

Τους κανόνες και τις λεπτομέρειες των προπονήσεων των αθλητών τους καθορίζουν τα όργανα διοίκησης των σωματείων, συντασσόμενα με την ισχύουσα νομοθεσία και τους κανονισμούς της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ.

Από το Καταστατικό και τους ισχύοντες Κανονισμούς της Ομοσπονδίας δεν προβλέπεται χορήγηση άδειας προπονήσεων στα σωματεία, μέλη της.

Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια της Ομοσπονδίας αφορούν μόνον αγώνες προκηρυγμένους από την ΕΠ.Α. και αδειοδοτημένους από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δημοσίου.

Η ΟΜΑΕ συνέταξε, ως όφειλε, το Υγειονομικό Πρωτόκολλο το οποίο οφείλουν όλα τα σωματεία να εφαρμόζουν. Οφείλουν επίσης να φροντίζουν για την ασφάλεια των προπονήσεων των αθλητών τους και να εφαρμόζουν την ισχύουσα νομοθεσία και τους κανόνες των αθλημάτων, δεδομένου ότι έχουν την αποκλειστική ευθύνη των προπονήσεων των αθλητών τους.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...