Εκπληκτική νίκη του Χάμιλτον στο Γκραν Πρι Μεγ. Βρετανίας ακόμα και με σκασμένο ελαστικό!!!

Ήταν ένας περίεργος αγώνας με δύο αυτοκίνητα ασφαλείας στην αρχή, βαρετούς μεσαίους γύρους αλλά το πιο αναπάντεχο τέλος που έχουμε δει ποτέ! Σε ένα άνευ προηγουμένου δράμα, ο Χάμιλτον κέρδισε το Γκραν Πρι Μεγ. Βρετανίας με σκασμένο εμπρός ελαστικό, στη 2η θέση ο Μαξ Φερστάπεν και στην 3η ο Σαρλ Λεκλέρ!

Πήρε τη τρίτη του νίκη στη σειρά και την έβδομη του στο Γκραν Πρι Μεγ. Βρετανίας ο Λιούις Χάμιλτον παρά το κλατάρισμα που είχε στον τελευταίο γύρο. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκίνησε από την pole position και κατάφερε να ελέγξει τον αγώνα χωρίς πολύ κόπο καθώς ο τιμ-μέιτ του, Βάλτερι Μπότας ήταν στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα στην 2η θέση αλλά δύο γύρους πριν το τέλος είχε και αυτός κλατάρισμα με αποτέλεσμα να τερματίσει μόλις 11ος εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας.

Ο μεγάλος άτυχος του αγώνα δεν ήταν άλλος από τον Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός κρατούσε μια σίγουρη 3η θέση μέχρι που αποφάσισε εξ αιτίας της μεγάλης του διαφοράς από τον Λεκλέρ να μπεί μέσα για αλλαγή ελαστικών ώστε να προσπαθήσει για ταχύτερο γύρο. Δεν είχαν προβλέψει φυσικά πως αυτό θα τους στοίχιζε την νίκη στον αγώνα! Ο Μπότας είχε κλατάρισμα και ο Μαξ ανέβηκε 2ος ενώ και ο Χάμιλτον είχε κλατάρισμα και θα τον έφτανε ο Μαξ αν δεν είχε κάνει πιτ στοπ! Τρομερή τύχη για τον Πρωταθλητή και τρομερή ατυχία για τον Φερστάπεν.

Ο Σαρλ Λεκλέρ πήρε ακόμη μια ανέλπτιστη 3η θέση καθώς ο Μπότας έπεσε -λόγω της αστοχίας του ελαστικού του- 11ος εκτός των πόντων εκτός της βαθμολογούμενης δεκάδας. Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο έκανε μια εξαιρετική εμφάνιση και πήρε το καλύτερο αποτέλεσμα για τη Renault με μια άξια 4η θέση μπροστά από την McLaren του Λάντο Νόρις. Να σημειώσουμε πως 4ος ήταν ο Κάρλος Σάινθ αλλά ένα κλατάρισμα στον τελευταίο γύρο τον έριξε εκτός βαθμών. Ο Εστεμπάν Οκόν τερμάτισε 6ος με την δεύτερη Reanult μπροστά από τον Πιερ Γκασλί της AlphaTauri και τον Άλεξ Άλμπον που ταλαιπωρήθηκε από τα σκληρά ελαστικά.

Ο Λανς Στρολ με προβλήματα ισορροπίας του μονοθεσίου του, τερμάτισε τελικά 9ος για την μοναδική Racing Point καθώς ο άτυχος Νίκο Χούλκεμπεργκ (που αντικαθιστούσε τον Σέρχιο Πέρεζ) δεν κατάφερε καν να εκκινήσει τον αγώνα. Στην 10η θέση ο Σεμπάστιαν Φέτελ ολοκλήρωσε ένα εξαιρετικά άθλιο Σαββατοκύριακο, για να κερδίσει μόλις έναν βαθμό με την δεύτερη Ferrari.

Ο αγώνας είχε δύο αυτοκίνητα ασφαλείας στην αρχή του, με τον Κβίατ που έφυγε μόνος του έξω και κατέστρεψε το μονοθέσιο του και του Μάγκνουσεν που χτύπησε με τον Άλμπον και μάλιστα ο οδηγός της Red Bull πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων.

Αυτή είναι η τελική κατάταξη:

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Το Νέο Renault CLIO στην Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς

Γκάμα κινητήρων, ενώ πλαισιώνεται από τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που του εξασφάλιΤο Renault CLIO, αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα στην...

Το Νέο Renault CLIO από 13.790€ και με δώρο το LPG

Το Renault CLIO, με 30 χρόνια επιτυχημένης ιστορίας και πάνω από 15 εκατομμύρια πωλήσεις στο ενεργητικό του, δε χρειάζεται συστάσεις, ενώ δικαία αποτελεί το...

Το Mazda MX-5 χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία του

Το Mazda MX-5 παραμένει ανίκητο μεταξύ των roadsters και των κάμπριο. Αυτό αποδεικνύεται και από τις ψηφοφορίες των αναγνωστών των τριών μεγαλύτερων Γερμανικών αυτοκινητιστικών...

Concept EQT – ο πρόδρομος ενός νέου, κορυφαίου μοντέλου στην κατηγορία μικρών Van

Με την Concept EQT, η Mercedes-Benz Vans παρουσιάζει το πρώτο premium όχημα στην κατηγορία των μικρών Van που είναι ιδανικό για οικογένειες και ιδιώτες...

Vision 110 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική τιμή πώλησης έχει οριστεί στα 2.290 €.

Το Vision 110, το οποίο λανσαρίστηκε στην Ευρώπη το 2012, είναι ένα scooter που δελεάζει με την αξιοπιστία, το διασκεδαστικό χαρακτήρα και την ελκυστική...