fbpx

Ανετη νίκη του Μπότας στο Γκραν Πρι Ρωσίας

O Mίκαελ Σουμάχερ θα διατηρήσει για τουλάχιστον άλλες δύο εβδομάδες το ρεκόρ των 91 νικών στη Formula 1, καθώς ο Λιούις Χάμιλτον δεν κατάφερε να δει πρώτος την καρό σημαία στο Γκραν Πρι Ρωσίας.

Ο Βρετανός ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό ο ίδιος για την απώλεια της νίκης και τον τελικό τερματισμό του στην τρίτη θέση, καθώς έκανε δύο φορές προσομοίωση εκκίνησης εκτός πιτ πριν την έναρξη του αγώνα και τιμωρήθηκε ισάριθμες φορές με ποινές πέντε δευτερολέπτων, δηλαδή συνολικά με 10 δευτερόλεπτα. Ετσι έφτασε τους 10 βαθμούς ποινής στην αγωνιστική του σούπερ λισάνς και αν πιάσει το όριο των 12 βαθμών θα αποκλειστεί από έναν αγώνα.

Ο Βάλτερι Μπότας αξιοποίησε άριστα τις παρατυπίες του Λιούις και έκανε έναν αλάνθαστο και συνάμα χαλαρό αγώνα τερματίζοντας άνετα πρώτος. Μάλιστα ο Φιλανδός έλαβε και το μπόνους του ενός βαθμού λόγω ταχύτερου γύρου, ενώ ευχαριστημένος πρέπει να νιώθει και ο Φερστάπεν με τη δεύτερη θέση του, καθώς ήταν προφανές ότι δεν μπορούσε να πετύχει κάτι καλύτερο στο Σότσι.

Στην τέταρτη θέση είχαμε τον Σέρτζιο Πέρεθ με Racing Point μπροστά από τον Ντάνιελ Ρικιάρντο με Renault που έμεινε πέμπτος παρά την ποινή των πέντε δευτερολέπτων που του επέβαλαν οι αγωνοδίκες. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Λεκλέρ με έναν ώριμο αγώνα στο τιμόνι της Ferrari και οι Οκόν (Renault), Κβίατ και Γκασλί με Alpha Tauri και Άλμπον με Red Bull. Να σημειώσουμε ότι ο Φέτελ απογοήτευσε για πολλοστή φορά εφέτος και τερμάτισε μόλις 13ος με τη Ferrari του.

Επεισοδιακή ήταν η εκκίνηση του αγώνα, καθώς βγήκαν αρκετοί οδηγοί στη ζώνη διαφυγής της στροφής 2, που είχε δείξει από τα δοκιμαστικά ότι θα αποτελέσει πρόκληση για όλους. Θύμα της έπεσε ο Κάρλος Σάινθ που χτύπησε με τη McLaren του στο τσιμεντένιο τοιχίο και εγκατέλειψε, ενώ μερικά δευτερόλεπτα αργότερα είχε την ίδια ατυχία ο Λανς Στρολ, όταν χτύπησε την Racing Point του η Ferrari του Λεκλέρ. Ο Καναδός έκανε ένα μεγαλοπρεπές τε α κε, χτύπησε στα πλευρικά τοιχώματα και έμεινε και αυτός εκτός αγώνα.

Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα

pinakasbottas

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...