fbpx

Άρχισαν τα όργανα! Η Renault έκανε ένσταση στη Racing Point!

Θα γίνει της κολάσεως. Η Racing Point επέκτεινε λίγο την οδηγία για κοινά μηχανικά μέρη και αποφάσισε να αποκτήσει ολόκληρο το μονοθέσιο της Mercedes του 2019. Αυτό φυσικά ενόχλησε την Renault με αποτέλεσμα να κάνει ένσταση στη Racing Point, καθώς την «κατηγορεί» -μάλλον δικαίως- πως πήρε αυτούσιο το περσινό μονοθέσιο της Mercedes. 

Στις δοκιμές την αρχή του χρόνου όλοι είχαν παρατηρήσει τις ομοιότητες του μονοθεσίου της Racing Point με την Mercedes AMG F1 W10 EQ Power+, το μονοθέσιο που χρησιμοποίησαν οι πρωταθλητές το 2019. Γι αυτό άλλωστε στις δοκιμές, τα μονοθέσια της Racing Point είχαν το παρατσούκλι «Pink Mercedes». Μάλιστα δεν πείραξαν ούτε την άκρη της εμπρός αεροτομής με το χαρακτηριστικό στρογγυλό σημείο που η Mercedes τοποθετούσε το αστέρι της.

Δεν πείραξαν ούτε την άκρη της εμπρός αεροτομής με το χαρακτηριστικό στρογγυλό σημείο που η Mercedes τοποθετούσε το αστέρι της.

Στο πρώτο Γκραν Πρι της Αυστρίας δεν φάνηκε τόσο η υπεροχή τους, στο Γκραν Πρι της Στυρίας όμως, με τον Πέρεζ να περνά όποιον βρει μπροστά του σαν σταματημένο, φάνηκε πως το μονοθέσιο που οδηγούσε δεν ήταν τίποτε άλλο, παρά το περσινό αυτοκίνητο των ασημένιων βελών!

Στο Γκραν Πρι της Στυρίας ο Πέρεζ και ο Στρολ, τερμάτισαν στην έκτη και την έβδομη θέση που τους δίνει πολλούς πολύτιμους βαθμούς και γι αυτό άλλωστε, η Renault προχώρησε σε ένσταση.

Οι δικαιολογίες που έθεσε η Racing Point είναι, πως παρακολουθούσε εδώ και καιρό τις Mercedes στο τρόπο που εξέλισσαν το αεροδυναμικό πακέτο τους και ήθελε να το μιμηθεί αλλά δεν είχε το απαιτούμενο budget.

Η ένσταση της Renault αναφέρει πως «θέλει να ερευνηθεί η νομιμότητα της Racing Point» καθώς υπάρχει σαφής οδηγία στους κανονισμούς, που αναφέρει πως μια ομάδα θα πρέπει να εξελίσσει μόνη της κάποια βασικά τμήματα του μονοθεσίου.

Αυτά τα συγκεκριμένα μέρη του μονοθεσίου της Racing Point παραδόθηκαν στους αγωνοδίκες -από το μονοθέσιο του Σέρχιο Πέρεζ- προκειμένου να εξεταστεί η ομοιότητά τους με τα αντίστοιχα της Mercedes AMG F1 W10 EQ Power+ του 2019, καθώς ζήτησαν από τη Mercedes να τους δώσει τα αντίστοιχα κομμάτια της W10, του περσινού της αυτοκινήτου δηλαδή που πήρε το πρωτάθλημα του 2019, ώστε να κάνουν σύγκριση και να δουν κατά πόσο τα δύο τμήματα έχουν ομοιότητες. Αν είναι απολύτως ίδια… η Racing Point θα πρέπει να βρει γρήγορα λύση καθώς δεν θα έχει χρόνο εξέλιξης νέων τμημάτων… και προφανώς θα χάσει τους μέχρι τώρα βαθμούς της.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...