fbpx

Ασυναγώνιστος ο Χάμιλτον κέρδισε εύκολα στην Ουγγαρία

Χωρίς να έχει κανένα ουσιαστικό ανταγωνιστή, ο Λιούις Χάμιλτον κέρδισε δια περιπάτου στην Ουγγαρία ισοφαρίζοντας τις νίκες του Σουμάχερ. Στη 2η θέση ο Φερστάπεν και 3ος ο Μπότας. Πολύ πίσω οι Ferrari.

Σε έναν αγώνα που ξεκίνησε σε βρεγμένη πίστα, ο Λιούις Χάμιλτον δεν χρειάστηκε να προσπαθήσει πολύ. Σάρωσε τα πάντα στο πέρασμα του και νίκησε με ταχύτερο γύρο ρεζιλεύοντας σχεδόν όλους. Σε κάποιο σημείο έριξε γύρο και στον 5ο! Ο Μαξ Φερστάπεν προσπάθησε, έκανε έναν εντυπωσιακό αγώνα με σωστή διαχείριση ελαστικών αλλά και πάλι δεν μπόρεσε να αντιμετωπίσει τον ρυθμό του Χάμιλτον. Μπόρεσε όμως να κρατήσει πίσω του τον Μπότας και να πάρει μια εξαιρετική 2η θέση.

Ο Μπότας έχασε το προβάδισμα του πρωταθλήματος με την 3η θέση που πήρε. Έκανε ένα λάθος στην εκκίνηση και ξεκίνησε πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα, αλλά το πήρε χαμπάρι και σχεδόν σταμάτησε και τον πέρασαν πολλοί. Με το λάθος της εκκίνησης τα πράγματα ήταν δύσκολα. Προσπέρασε πολλούς και έκανε αρκετούς ταχύτερους γύρους αλλά δεν ήταν αρκετό.

Από εκεί και πέρα, ο Στρολ έλαμψε με εξαιρετική οδήγηση και πήρε μια ανέλπιστη 4η θέση ενώ η άλλη ροζ Mercedes του Πέρεζ κατάφερε μια 7η θέση! Στο τέλος του αγώνα ο Άλμπον 5ος, πέρασε τον Φέτελ που με το ζόρι πήρε μια 6η θέση.

Ο Λεκλέρ 11ος αντιμετώπισε προβλήματα, έπεσε θύμα στρατηγικής με ένα σετ μαλακών ελαστικών που δεν του «βγήκε» και από εκεί και μετά αντιμετώπισε και άλλα προβλήματα στησίματος.

Εγκατέλειψε ο Γκασλί από πρόβλημα στον κινητήρα του.

Αυτή είναι η τελική κατάταξη του αγώνα:

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...