fbpx

Δεν άφησε περιθώριο στις Mercedes ο Μαξ Φερστάπεν και κέρδισε το 70ο Επετειακό Γκραν Πρι

Σαρωτικός ο Μαξ Φερστάπεν, σάρωσε τα πάντα στο πέρασμα του και κέρδισε δίκαια στο Σίλβερστοουν το 70ο Επετειακό Γκραν Πρι. Στη 2η θέση ο Λιούις Χάμιλτον και στην 3η ο Βάλτερι Μπότας που είχαν στους τελευταίους γύρους την δική τους μάχη. Τέταρτος ο εκπληκτικός Λεκλέρ διέσωσε το γόητρο της Ferrari.

Αναμφισβήτητα, ο Μαξ Φερστάπεν είναι ο μεγάλος νικητής της ημέρας. Κατάφερε -με σωστή διαχείριση ελαστικών- να κερδίσει στα ίσια τις δύο Mercedes για να κερδίσει την πρώτη του νίκη στη σεζόν της Formula 1 2020 στο 70ο Επετειακό Γκραν Πρι. Ο Μαξ ήταν ο μοναδικός οδηγός στους 10 πρώτους που ξεκίνησε τον αγώνα με τα σκληρά ελαστικά, μια απόφαση που αποδείχθηκε κρίσιμη καθώς ο Μπότας και ο Χάμιλτον ξεκίνησαν με την μέση γόμα.

Ο Ολλανδός έκανε το πρώτο του σετ ελαστικών να διαρκέσει πολύ, παίρνοντας το προβάδισμα και ποτέ δεν κοίταξε πίσω τερματίζοντας τελικά 11 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Χάμιλτον.

Ο Λιούις Χάμιλτον ταλαιπωρήθηκε από μπλίστεριγκ (τοπική υπερθέρμανση) στα ελαστικά του και δεν κατάφερε να έχει την απόδοση που θα ήθελε. Ο Μπότας τερμάτισε τελικά 3ος αφού δεν μπόρεσε να κρατήσει τον τιμ μέιτ του και τελικά τερμάτισε πίσω του αντιμετωπίζοντας και αυτός τοπικά προβλήματα υπερθέρμανσης των ελαστικών του.

Ο Σαρλ Λεκλέρ έκανε έναν ονειρικό αγώνα και τερμάτισε 4ος με την πρώτη Ferrari, μπροστά από τη Red Bull του Άλεξ Άλμπον και την Racing Point του Λανς Στρολ. Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, ξεκινώντας από την τρίτη θέση, έπεσε στην έβδομη θέση κυρίως λόγω ενός αψυχολόγητου πιτ στοπ που του έκανε η ομάδα….

Ο Εστεμπάν Οκόν ήταν η μόνη Renault στους πόντους στην όγδοη θέση, αφού ο Ντάνιελ Ρικιάρντο τερμάτισε εκτός βαθμών μετά από ένα τε-τα-κέ που έκανε. Ο Λάντο Νόρις και ο Ντάνι Κβίατ ολοκλήρωσαν τις θέσεις της βαθμολογούμενης πρώτης δεκάδας.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα ήθελε γρήγορα να ξεχάσει αυτόν τον αγώνα αφού τερμάτισε μόλις στην 12η θέση εκτός βαθμών.

Αυτή είναι η τελική σειρά τερματισμού του 70ου Επετειακού Γκραν Πρι:

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...