fbpx

Έκανε περίπατο ο Χάμιλτον στη Στυρία

Στο πρώτο της 1-2 της χρονιάς έφτασε η Mercedes, με τον Χάμιλτον να κάνει έναν απροβλημάτιστο αγώνα και τον Μπότας να κλέβει την 2η θέση από τον Φερστάπεν που τελικά έμεινε 3ος. Εγκατέλειψαν και οι δύο Ferrari καθώς ακούμπησαν μεταξύ τους.

Από τον πρώτο γύρο, άρχισαν οι συγκινήσεις. Ο Λεκλερ δεν υπολόγισε σωστά, χτύπησε το κερμπ, το αυτοκίνητο απογειώθηκε και έπεσε πάνω στο μονοθέσιο του Φέτελ σπάζοντάς του την πίσω αεροτομή.

Αυτό ήταν game over και για τους δύο στον πρώτο κιόλας γύρο. Σίγουρα πρέπει να γίνουν αλλαγές στην Ferrari καθώς η ομάδα πάει από το κακό στο χερότερο… Αναμφίβολα η χρονιά χάθηκε.

Από εκεί κει πέρα τα πράγματα κύλησαν φυσιολογικά. Ο Χάμιλτον έκανε μερικούς ταχύτερους γύρους και χάθηκε μπροστά, ο Φερστάπεν διατηρούσε μια σταθερή διαφορά και ο Μπότας ακολουθούσε στην 3η θέση και αυτός με μια σταθερή διαφορά από τον Μαξ. Τη στιγμή που φάνηκε ότι ο Φερστάπεν θα έπεαιρνε μια άνετη 2η θέση, έσπασε έαν μικρό κομμάτι της αεροτομής του μπροστά και έτσι ο Μπότας τον έφτασε και μετά από μια μικρή αλλά ανούσια μάχη πέρασε 2ος. Πιο πίσω τα πράγματα άλλαζαν άρδην με ανακατατάξεις και μάχες.

Ο Άλμπον πέρασε εύκολα τον Σάινθ που έπεσε 5ος εμπρός από τον Οκόν. Λίγους γύρους μετά ο Οκόν, εγκατέλειψε με πρόβλημα μάλλον στον κινητήρα του.  Στη μέση περίπου του αγώνα, ο Πέρεζ ήταν 8ος με 7ο τον Στρολ, όταν ο Μεξικάνος ξεκίνησε ένα σερί προσπεράσεων. Πέρασε δύσκολα και προσεκτικά τον Στρολ και άρχισε να περνά διαδοχικά κάθε έναν που βρισκόταν εμπρός του. Στους 3 τελευταίου γύρους ήταν ήδη στο DRS του Άλμπον όταν προσπάθησε να τον περάσει ακούμπησαν και έσπασε η αεροτομή του!. O Άλμπον τελικά κράτησε την 4η θέση.

Στους υπόλοιπους γύρους όλοι άρχισαν να τον πλησιάζουν, ενώ και ο Νόρις σεληνιάστηκε και πέρασε Σάινθ, Στρολ, Ρικιάρντο και Πέρεζ για να τερματίσει τελικά 5ος! Ο Πέρεζ με την σπασμένη αεροτομή τελικά κατέκτησε την 6η θέση.

Ήταν γενικά ένας καλός αγώνας. Είχε από την 2η θέση και κάτω αρκετή αγωνία και σασπένς. Τώρα το πρωτάθλημα μεταφέρεται στην Ουγγαρία την επόμενη εβδομάδα.

Τα τελικά αποτελέσματα έχουν ως εξής:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...