fbpx

Eνας πρώην μάνατζερ της Ferrari στο τιμόνι της Formula 1

Αποχωρεί ο Τσέιζ Κάρεϊ από τη θέση του Νούμερο Ενα της Formula 1 και τη θέση του θα καταλάβει σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες ο πρώην επικεφαλής της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι.

Ο Αμερικανός ανέλαβε τα καθήκοντά του στα τέλη Ιανουαρίου του 2017, όταν αγόρασε η εταιρεία Liberty Media τη Formula 1 και θεωρείται επιτυχημένος, αφού έδωσε λύση σε πολλά χρόνια προβλήματα του αθλήματος. Στα υπέρ του Κάρεϊ καταγράφεται και το γεγονός, ότι χειρίστηκε άψογα τη δύσκολη κατάσταση με την πανδημία του κορονοϊού και ότι θα γίνουν εφέτος 18 Γκραν Πρι, οπότε δεν θα εκπληρωθούν οι ρήτρες για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των αγώνων και δεν θα έχουν μεγάλες απώλειες εσόδων οι ομάδες.

domenicali
O Nτομενικάλι (αριστερά) θα αντικαταστήσει πριν την έναρξη της επόμενης σεζόν τον Κάρεϊ (δεξιά).

Επίσης, ο ικανός μάνατζερ οδήγησε τη Formula 1 στην εποχή της ψηφιοποίησης και της εξωστρέφειας μέσω των social media, από τα οποία την είχε αποκλείσει ο προκάτοχός του, Μπέρνι Έκλεστον.
Ο Στέφανο Ντομενικάλι είναι 55 ετών έχει ισχυρές σχέσεις με τον Ρος Μπρον, διευθύνοντα σύμβουλο της F1 και τον Ζαν Τοντ, πρόεδρο της FIA. Γεννήθηκε στην Ίμολα, σπούδασε στο Πανεπιστήμιο της Μπολόνια και μπήκε στον κόσμο της Ferrari το 1991, όπου ανέλαβε το 2007 επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας της Scuderia.
Γενικότερα το βιογραφικό του Ιταλού είναι γεμάτο καθώς μετά την αποχώρησή του από τη Formula 1 συνεργάστηκε με τo Volkswagen Group και πιο συγκεκριμένα, με την Audi, όπου εργάστηκε ως CEO της Lamborghini. Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχουν γίνει επίσημες ανακοινώσεις, ενώ σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα ο Στέφανο Ντομενικάλι θα αναλάβει τα νέα του καθήκοντα πριν την εκκίνηση της νέας χρονιάς της Formula 1

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...