Eνας πρώην μάνατζερ της Ferrari στο τιμόνι της Formula 1

Αποχωρεί ο Τσέιζ Κάρεϊ από τη θέση του Νούμερο Ενα της Formula 1 και τη θέση του θα καταλάβει σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες ο πρώην επικεφαλής της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι.

Ο Αμερικανός ανέλαβε τα καθήκοντά του στα τέλη Ιανουαρίου του 2017, όταν αγόρασε η εταιρεία Liberty Media τη Formula 1 και θεωρείται επιτυχημένος, αφού έδωσε λύση σε πολλά χρόνια προβλήματα του αθλήματος. Στα υπέρ του Κάρεϊ καταγράφεται και το γεγονός, ότι χειρίστηκε άψογα τη δύσκολη κατάσταση με την πανδημία του κορονοϊού και ότι θα γίνουν εφέτος 18 Γκραν Πρι, οπότε δεν θα εκπληρωθούν οι ρήτρες για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των αγώνων και δεν θα έχουν μεγάλες απώλειες εσόδων οι ομάδες.

domenicali
O Nτομενικάλι (αριστερά) θα αντικαταστήσει πριν την έναρξη της επόμενης σεζόν τον Κάρεϊ (δεξιά).

Επίσης, ο ικανός μάνατζερ οδήγησε τη Formula 1 στην εποχή της ψηφιοποίησης και της εξωστρέφειας μέσω των social media, από τα οποία την είχε αποκλείσει ο προκάτοχός του, Μπέρνι Έκλεστον.
Ο Στέφανο Ντομενικάλι είναι 55 ετών έχει ισχυρές σχέσεις με τον Ρος Μπρον, διευθύνοντα σύμβουλο της F1 και τον Ζαν Τοντ, πρόεδρο της FIA. Γεννήθηκε στην Ίμολα, σπούδασε στο Πανεπιστήμιο της Μπολόνια και μπήκε στον κόσμο της Ferrari το 1991, όπου ανέλαβε το 2007 επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας της Scuderia.
Γενικότερα το βιογραφικό του Ιταλού είναι γεμάτο καθώς μετά την αποχώρησή του από τη Formula 1 συνεργάστηκε με τo Volkswagen Group και πιο συγκεκριμένα, με την Audi, όπου εργάστηκε ως CEO της Lamborghini. Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχουν γίνει επίσημες ανακοινώσεις, ενώ σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα ο Στέφανο Ντομενικάλι θα αναλάβει τα νέα του καθήκοντα πριν την εκκίνηση της νέας χρονιάς της Formula 1

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Η διαχρονική εξέλιξη του λογότυπου Nissan

Η εταιρική ταυτότητα της Nissan αντικατοπτρίζει πάντα την σημασία του ονόματός της.  Πράγματι, σε ιαπωνικούς χαρακτήρες, το "Nissan" μπορεί να μεταφραστεί ως "προϊόν ήλιου"...

Συνεργασία του StAr με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Στα πλαίσια του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Οδική Ασφάλεια, η Πρόεδρος και ο Γενικός Διευθυντής του Ιδρύματος Άρη Σταθάκη για την Οδική Ασφάλεια,...

Το CUPRA Formentor επιτυγχάνει βαθμολογία 5 αστέρων στις αυστηρότερες δοκιμές ασφαλείας Euro NCAP

Το CUPRA Formentor, το πρώτο όχημα της μάρκας που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αποκλειστικά γι’ αυτή, κατέκτησε την κορυφαία βαθμολογία ασφαλείας πέντε αστέρων από τον...

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη και η Honda Moto υποστηρίζουν τον Σπύρο Μάριο Φουρθιώτη

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη και η Honda Moto θα βρίσκονται και το 2021 στο πλευρό του 13χρονου Έλληνα οδηγού αγώνων ταχύτητας, Σπύρου Μάριου Φουρθιώτη...

ΒΑΥΟΝ | Η Hyundai αποκαλύπτει το ολοκαίνουριο μικρομεσαίο SUV

Το Νέο BΑΥΟΝ αποτελεί την τελευταία σχεδιαστική προσέγγιση της SUV γκάμας της Hyundai και χάρη στις εντυπωσιακές αναλογίες και τα αιχμηρά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του...