fbpx

H Honda αποσύρεται από τη Formula 1

Bόμβα μεγατόνων στη Formula 1, καθώς η Honda αποκάλυψε ότι θα αποσυρθεί από το άθλημα μετά τη σεζόν 2021, οπότε θα πρέπει να βρουν άλλον προμηθευτή κινητήρων οι ομάδες της Red Bull και της Alfa Tauri. 

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της ιαπωνικής μάρκας, η οποία εκδόθηκε σήμερα στο Τόκιο, σταματά την προμήθεια κινητήρων και συστημάτων μετάδοσης προς τις ομάδες της Red Bull και της AlphaTauri, στο τέλος του 2021.

Δεν είναι πρώτη φορά

Παρότι κάτι τέτοιο δεν ήταν αναμενόμενο, η πετυχημένη και μακρόχρονη ιστορία της Honda στην F1 δεν ήταν αδιάλειπτη. Από το 1964 που συμμετείχε για πρώτη φορά στον κορυφαίο θεσμό αγώνων αυτοκινήτου, η Honda έχει αποσυρθεί, μετά και τη σημερινή ανακοίνωση για το 2021, τέσσερις φορές.
Η πρώτη ήταν το 1968, η δεύτερη στο τέλος του 1992, η τρίτη το 2008 και η τέταρτη σήμερα. Όλα αυτά τα χρόνια, η Honda συμμετείχε ως αμιγής εργοστασιακή ομάδα, κατασκευάζοντας τόσο το πλαίσιο όσο και τα μηχανικά μέρη, ή μέσω συνεργασιών κυρίως με τις McLaren, Williams, BAR και τα τελευταία χρόνια με τις Red Bull και AlphaTauri.

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...