fbpx

Κερδίζουν έδαφος τα διπλά Γκραν Πρι στη Formula 1

H επίσημη ανακοίνωση του προγράμματος των οκτώ πρώτων αγώνων της χρονιάς έφερε χαμόγελα αισιοδοξίας στη Formula 1.

Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, το κουτσουρεμένο πρωτάθλημα του 2020 θα εκκινήσει στις 5 Ιουλίου από την Αυστρία και θα ολοκληρωθεί σε πρώτη φάση στις 6 Σεπτεμβρίου στην ιστορική Μόντσα της Ιταλίας. Μετά τον πρώτο γύρο των οκτώ ευρωπαϊκών Γκραν Πρι, θα ψάξει η Formula 1 για τουλάχιστον άλλα επτά εκτός Γηραιάς Ηπείρου. Ετσι θα πετύχει τον φιλόδοξο στόχο των τουλάχιστον 15 αγώνων, αλλιώς θα έχει μεγάλες απώλειες από τα χρυσοφόρα τηλεοπτικά δικαιώματα.

Μπαχρέιν και Αμπού Ντάμπι με δύο αγώνες

Με βάση αυτή τη λογική, ενδέχεται να δούμε και άλλα διπλά Γκραν Πρι σε ίδιες πίστες και με διαφορά μόνον επτά ημερών μεταξύ τους. Αυτό έχει αποφασιστεί ήδη να εφαρμοστεί στο Σπίλμπεργκ της Αυστρίας και στο Σίλβερστον της Μεγάλης Βρετανίας. Υποψήφια για ένα ανάλογο format φέρονται να είναι τα Γκραν Πρι του Μπαχρέιν και του Αμπού Ντάμπι, καθώς σε πολλές άλλες χώρες εκτός Ευρώπης παραμένει η πανδημία του Covid 19 σε έξαρση.

Οι υπεύθυνοι της Formula 1 ανακοίνωσαν επίσης τις επίσημες ονομασίες των δεύτερων Γκραν Πρι σε Αυστρία και Μεγάλη Βρετανία. Μάλιστα αποδείχθηκαν καλοί νονοί, αφού μετά το Γκραν Πρι Αυστρίας στις 5 Ιουλίου θα ακολουθήσει στις 12 του μηνός στο Red Bull – Ring το «Γκραν Πρι Στάιερμαρκ», από το όνομα της περιφέρειας όπου βρίσκεται το αυτοκινητοδρόμιο. Στη Μεγάλη Βρετανία ονομαστεί ο δεύτερος αγώνας στο Σίλβερστον ‘’70th Anniversary Grand Prix’’, δηλαδή «Γκραν Πρι 70ης Επετείου», προς τιμήν του πρώτου αγώνα παγκόσμιου πρωταθλήματος της Formula 1 στις 13 Μαϊου 1950 στην ιστορική πίστα του Σίλβερστον.

Γύρω στις 2.000 άτομα στην πίστα

Οι οκτώ ευρωπαϊκοί αγώνες θα πραγματοποιηθούν κεκλεισμένων των θυρών, όμως στις πίστες αναμένονται γύρω στα 2.000 άτομα. Ο αριθμός είναι αυξημένος σε σχέση με τον αρχικά προβλεπόμενο, επειδή θα δοθεί άδεια σε περισσότερους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου και όχι μόνον σε δέκα, όπως σχεδιαζόταν πριν λίγο καιρό. Επίσης θα χρειάζονται περίπου 800 άτομα προσωπικό για τους αγώνες του πρωταθλήματος Formula 2 και Formula 3, που θα γίνονται παράλληλα με εκείνους της Formula 1.

 

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...