Κερδίζουν έδαφος τα διπλά Γκραν Πρι στη Formula 1

H επίσημη ανακοίνωση του προγράμματος των οκτώ πρώτων αγώνων της χρονιάς έφερε χαμόγελα αισιοδοξίας στη Formula 1.

Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, το κουτσουρεμένο πρωτάθλημα του 2020 θα εκκινήσει στις 5 Ιουλίου από την Αυστρία και θα ολοκληρωθεί σε πρώτη φάση στις 6 Σεπτεμβρίου στην ιστορική Μόντσα της Ιταλίας. Μετά τον πρώτο γύρο των οκτώ ευρωπαϊκών Γκραν Πρι, θα ψάξει η Formula 1 για τουλάχιστον άλλα επτά εκτός Γηραιάς Ηπείρου. Ετσι θα πετύχει τον φιλόδοξο στόχο των τουλάχιστον 15 αγώνων, αλλιώς θα έχει μεγάλες απώλειες από τα χρυσοφόρα τηλεοπτικά δικαιώματα.

Μπαχρέιν και Αμπού Ντάμπι με δύο αγώνες

Με βάση αυτή τη λογική, ενδέχεται να δούμε και άλλα διπλά Γκραν Πρι σε ίδιες πίστες και με διαφορά μόνον επτά ημερών μεταξύ τους. Αυτό έχει αποφασιστεί ήδη να εφαρμοστεί στο Σπίλμπεργκ της Αυστρίας και στο Σίλβερστον της Μεγάλης Βρετανίας. Υποψήφια για ένα ανάλογο format φέρονται να είναι τα Γκραν Πρι του Μπαχρέιν και του Αμπού Ντάμπι, καθώς σε πολλές άλλες χώρες εκτός Ευρώπης παραμένει η πανδημία του Covid 19 σε έξαρση.

Οι υπεύθυνοι της Formula 1 ανακοίνωσαν επίσης τις επίσημες ονομασίες των δεύτερων Γκραν Πρι σε Αυστρία και Μεγάλη Βρετανία. Μάλιστα αποδείχθηκαν καλοί νονοί, αφού μετά το Γκραν Πρι Αυστρίας στις 5 Ιουλίου θα ακολουθήσει στις 12 του μηνός στο Red Bull – Ring το «Γκραν Πρι Στάιερμαρκ», από το όνομα της περιφέρειας όπου βρίσκεται το αυτοκινητοδρόμιο. Στη Μεγάλη Βρετανία ονομαστεί ο δεύτερος αγώνας στο Σίλβερστον ‘’70th Anniversary Grand Prix’’, δηλαδή «Γκραν Πρι 70ης Επετείου», προς τιμήν του πρώτου αγώνα παγκόσμιου πρωταθλήματος της Formula 1 στις 13 Μαϊου 1950 στην ιστορική πίστα του Σίλβερστον.

Γύρω στις 2.000 άτομα στην πίστα

Οι οκτώ ευρωπαϊκοί αγώνες θα πραγματοποιηθούν κεκλεισμένων των θυρών, όμως στις πίστες αναμένονται γύρω στα 2.000 άτομα. Ο αριθμός είναι αυξημένος σε σχέση με τον αρχικά προβλεπόμενο, επειδή θα δοθεί άδεια σε περισσότερους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου και όχι μόνον σε δέκα, όπως σχεδιαζόταν πριν λίγο καιρό. Επίσης θα χρειάζονται περίπου 800 άτομα προσωπικό για τους αγώνες του πρωταθλήματος Formula 2 και Formula 3, που θα γίνονται παράλληλα με εκείνους της Formula 1.

 

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

To Kia e-Niro ανακηρύχθηκε νικητής στη νέα κατηγορία “Εμπειρία Ιδιοκτησίας Ηλεκτρικού Οχήματος της Έρευνας J.D. Power”

Το Kia e-Niro κατέλαβε την πρώτη θέση ανάμεσα στις μαζικές μάρκες στην Εμπειρία Ιδιοκτησίας Ηλεκτρικού Οχήματος της Έρευνας J.D. Power (J.D. Power 2021 Electric...

To Ariya αναμένεται να είναι το πιο αεροδυναμικό Nissan crossover που κατασκευάστηκε ποτέ

Έχοντας την  εμπειρία και την τεχνογνωσία,  για πάνω από μια δεκαετία, στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων και της καινοτομίας στα crossovers, το Ariya αναμένεται...

Το Opel Vivaro Γιορτάζει τα 20ά του Γενέθλια

Το Opel Vivaro γιορτάζει φέτος τος 20ά του γενέθλια! Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Έκθεση των Βρυξελών για Ελαφρά Επαγγελματικά Οχήματα τον Ιανουάριο...

Ανανεωμένο Honda CR-V πλαισιώνει τη σειρά e:HEV

Η ανανεωμένη γκάμα του CR-V, που περιλαμβάνει την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda στον στάνταρ εξοπλισμό για πρώτη φορά, φέρει πλέον το διακριτικόe:HEV –...

«Εξηλεκτρισμός» Ιστορική μεταβατική περίοδος για την αυτοκίνηση

Οι μετακινήσεις μας σύντομα θα περάσουν σε μια νέα πραγματικότητα, την ηλεκτρική. Το πόσο απέχουμε από αυτή τη νέα εποχή, ποιες είναι οι εξελίξεις...