fbpx

Ο Χάμιλτον θα εκθρονίσει από παντού τον Σουμάχερ

Ο Λιούις Χάμιλτον είναι ασταμάτητος. Ο οδηγός της Mercedes ξεπέρασε πλέον τον Μίκαελ Σουμάχερ στον αριθμό πλασαρισμάτων στο βάθρο με 156 στη διάρκεια της καριέρας του στη Formula 1, ενώ ο Γερμανός έχει 155.

Επίσης έχει κατακτήσει μέχρι στιγμής 88 νίκες σε Γκραν Πρι έναντι 91 του Σούμι και είναι πολύ πιθανόν να σπάσει και αυτό το ρεκόρ του Γερμανού εντός της τρέχουσας σεζόν. Όμως και στις pole positions προηγείται ο Λιούις καθαρά του Σουμάχερ με 24 περισσότερες και βέβαια έχει κάθε προοπτική να αυξήσει ακόμη περισσότερο τη διαφορά, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου.

Κερασάκι στην τούρτα αποτελούν αναμφίβολα τα παγκόσμια πρωταθλήματα, όπου ο Μίκαελ Σουμάχερ εξακολουθεί να κατέχει τα σκήπτρα με επτά, όμως ο Χάμιλτον πιθανότατα θα τον ισοφαρίσει εφέτος. Ο Βρετανός βρίσκεται μετά από τους έξι πρώτους αγώνες του 2020 επικεφαλής της βαθμολογίας των οδηγών με 37 πόντους διαφορά από τον δεύτερο Μαξ Φερστάπεν και θα πρέπει να συμβούν σημεία και τέρατα για να μη στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής. Αυτό δεν οφείλεται μόνον στους 37 βαθμούς υπέρ του, αλλά κυρίως στη σταθερότητά του, ενώ μην ξεχνάμε ότι η εφετινή αγωνιστική σεζόν θα είναι πιο σύντομη από τις τελευταίες λόγω του κορονοϊού και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί ιδανικά με 17 έως 18 Γκραν Πρι.

Michael
Ο Μίκαελ Σουμάχερ έχει κατακτήσει επτά παγκόσμια πρωταθλήματα της Formula 1.

Μετά την ισοφάριση του ρεκόρ παγκόσμιων πρωταθλημάτων στη Formula 1, που όπως είπαμε θα γίνει πιθανότατα ήδη εφέτος, θα βάλει πλώρη ο Χάμιλτον του χρόνου και για τον όγδοο τίτλο. Σύμφωνα μάλιστα με Αλέν Προστ ο Βρετανός θα τα καταφέρει, επειδή «ο τρόπος που οδηγεί ο Χάμιλτον, η εμπιστοσύνη του στην ομάδα της Mercedes και το γεγονός ότι θα αλλάξουν μόνον λίγο οι κανονισμοί το 2021, του δίνουν πολύ καλές πιθανότητες να αναδειχθεί παγκόσμιος πρωταθλητής σε αυτό και στο επόμενο έτος. Δεν βλέπω κανέναν, που θα τον νικήσει».

Ο μόνος που έσπασε το σερί του Χάμιλτον κατά τη διάρκεια κυριαρχίας της Mercedes ήταν ο Νίκο Ρόσμπεργκ, που έτρεχε ωστόσο το 2016 για την ίδια ομάδα. Από εκεί και μετά συνεχίστηκε ο μονόλογος του Βρετανού, που προηγείται ήδη εφέτος μετά τους πρώτους πέντε αγώνες της σεζόν με 37 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο Φερστάπεν.

Πέτυχε το…ακατόρθωτο ο Λιούις

«Είναι απίστευτα αυτά που έχει κάνει ο Λιούις, όμως κάτι τέτοιο μπορείς να το πετύχεις μόνον όταν έχεις μία μακρά κυριαρχία και μία μακρόχρονη συνεργασία με μία ομάδα. Όταν τα πέτυχε ο Μίκαελ, σκεφτόμασταν όλοι ότι δεν θα ήταν δυνατόν, να σπάσουν τα ρεκόρ του επειδή είναι πλέον τόσο μοντέρνα η Formula 1», ανέφερε ο Γάλλος τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1.

Ωστόσο ο Χάμιλτον και η Mercedes κατάφεραν να μιμηθούν τον Σουμάχερ και τη Ferrari με τον Προστ να εξηγεί τους λόγους: «Ουσιαστικά είναι η ίδια ιστορία. Εχουν μία τέλεια οργάνωση με ανθρώπους – κλειδιά στην ομάδα και έναν πιλότο Νούμερο Ένα και έναν άλλον ως Νούμερο Δύο. Από ψυχολογικής άποψης έχουν μία πολύ σταθερή κατάσταση, η οποία τους φέρνει σε μία πολύ δυνατή θέση. Μερικές φορές δεν διακρίνουν οι άνθρωποι τι κάνει ο Λιούις. Εχει δείξει ορισμένους πραγματικά ασυνήθιστα γρήγορους γύρους, όμως αυτό το έχει καταφέρει μόνον επειδή νιώθει όμορφα στην ομάδα και επειδή έχει εμπιστοσύνη σε αυτήν».

Συγκρίσεις χωρίς νόημα

Σύμφωνα με τον Προστ, πρόκειται για παράγοντες που μπορεί να δώσουν μερικά δέκατα του δευτερολέπτου τα οποία κάνουν τη διαφορά. Ο Γάλλος ρωτήθηκε επίσης πώς θα τα είχε πάει ο Χάμιλτον απέναντι στον Σένα, που είναι και το ίνδαλμα του Βρετανού και απάντησε ως εξής: «Υπάρχουν μερικές ερωτήσεις, τις οποίες δεν μπορείς να απαντήσεις. Γνωρίζω τον Λιούις; Γνωρίζω τον Λιούις από τότε που ήταν 13 ετών και είχε συμβόλαιο με τον Ρον Ντένις και τη McLaren, όμως δεν τον γνωρίζω πραγματικά. Δεν ξέρω, αν τον γνωρίζει κάποιος πολύ καλά. Είναι ένας από τους κορυφαίος και αυτό είναι προφανές».

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Προστ, είναι πολύ δύσκολο να κάνεις συγκρίσεις μεταξύ οδηγών και αυτοκινήτων που έχουν 30 χρόνια διαφορά μεταξύ τους. «Θα αναρωτιόμουν, αν βρισκόμουν στην εποχή του Χουάν Μανουέλ Φάντζιο θα μπορούσα να έχω αναδειχθεί τότε Παγκόσμιος Πρωταθλητής;  Θα ήμουν τόσο καλός όσο αυτός; Ο Φάντζιο είναι ένα καλό παράδειγμα. Οδήγησε για πρώτη φορά σε ηλικία 38 ετών στη Formula 1. Μπορείς να αξιολογήσεις ρεαλιστικά τους Φάντζιο, Άιρτον και Λιούις, θα θέλαμε όμως να ξεκινούσε ο Λιούις στα 38 του χρόνια; Σε καμία περίπτωση, άρα πρέπει να αποδεχόμαστε μερικές φορές, ότι δεν μπορείς να κάνεις πάντα συγκρίσεις».

 

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...