fbpx

O Λιούις Χάμιλτον πήρε την pole στην Ισπανία 59 χιλιοστά μπροστά από τον Βάλτερι Μπότας

Ένας αποφασισμένος Χάμιλτον πήρε άλλη μια pole στην Ισπανία. Ο Μπότας προσπάθησε αλλά έμεινε 2ος 59 χιλιοστά πίσω από τον τιμ μέιτ του και ο Φερστάπεν -ο καλύτερος από τους υπόλοιπους- πήρε την 3η θέση.

Ο Λιούις Χάμιλτον εξασφάλισε την 92η pole position του στη Formula 1, καθώς κράτησε τον Βάλτερι Μπότας 59 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω του, στη 2η θέση. Ο Μαξ Φερστάπεν προσπάθησε πολύ, αλλά είναι ξεκάθαρο, πως δεν έχει τη δυναμική το μονοθέσιό του, να αντιμετωπίσει τις Mercedes και έτσι έμεινε 7 δέκατα πίσω τους, στην 3η θέση.

Εξαιρετικά τα πήγε ο Σέρχιο Πέρεθ που γύρισε στο μπάκετ του μονοθεσίου του, μετά την περιπέτεια που είχε με τον κορονοιό, κατακτώντας μια πολύ σημαντική 4η θέση. Πίσω του βρέθηκε η άλλη Racing Point με τον Στρολ, που με την 5η θέση του αποδεικνύει σε όλους -ξανά και ξανά- πως δεν είναι απλώς το παιδί του δισεκατομμυριούχου πατέρα του, αλλά ένας ολοκληρωμένος πιλότος της Formula 1 και σωστά βρίσκεται εκεί.
Ο Άλεξ Άλμπον προβληματίζει με την δυσκολία που έχει να ακολουθήσει την απόδοση που θέτει για το μονοθέσιο ο Μαξ και έμεινε στην 6η θέση. Οι δύο McLaren ακολουθούν στην 8η και 9η θέση με τους Σάινθ και Νόρις ενώ στην 9 θέση βρέθηκε η πρώτη Ferrari με τον Λεκλέρ, πιστοποιώντας πως το μονοθέσιο είναι το βασικό πρόβλημα και όχι οι πιλότοι… καθώς ο Φέτελ έμεινε 11ος εκτός Q3!

Στην 10η θέση τερμάτισε ο Πιέρ Γκασλί με την ΑlphaTauri. Έκπληξη σύμφωνα με τα ελεύθερα δοκιμαστικά ήταν η απόδοση των δύο Haas που αποκλείστηκαν αμέσως από το Q1.

Δείτε εδώ τα τελικά αποτελέσματα των Κατατακτήριων δοκιμών του Γκραν Πρι Ισπανίας:

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...