O Λιούις Χάμιλτον πήρε την pole στην Ισπανία 59 χιλιοστά μπροστά από τον Βάλτερι Μπότας

Ένας αποφασισμένος Χάμιλτον πήρε άλλη μια pole στην Ισπανία. Ο Μπότας προσπάθησε αλλά έμεινε 2ος 59 χιλιοστά πίσω από τον τιμ μέιτ του και ο Φερστάπεν -ο καλύτερος από τους υπόλοιπους- πήρε την 3η θέση.

Ο Λιούις Χάμιλτον εξασφάλισε την 92η pole position του στη Formula 1, καθώς κράτησε τον Βάλτερι Μπότας 59 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω του, στη 2η θέση. Ο Μαξ Φερστάπεν προσπάθησε πολύ, αλλά είναι ξεκάθαρο, πως δεν έχει τη δυναμική το μονοθέσιό του, να αντιμετωπίσει τις Mercedes και έτσι έμεινε 7 δέκατα πίσω τους, στην 3η θέση.

Εξαιρετικά τα πήγε ο Σέρχιο Πέρεθ που γύρισε στο μπάκετ του μονοθεσίου του, μετά την περιπέτεια που είχε με τον κορονοιό, κατακτώντας μια πολύ σημαντική 4η θέση. Πίσω του βρέθηκε η άλλη Racing Point με τον Στρολ, που με την 5η θέση του αποδεικνύει σε όλους -ξανά και ξανά- πως δεν είναι απλώς το παιδί του δισεκατομμυριούχου πατέρα του, αλλά ένας ολοκληρωμένος πιλότος της Formula 1 και σωστά βρίσκεται εκεί.
Ο Άλεξ Άλμπον προβληματίζει με την δυσκολία που έχει να ακολουθήσει την απόδοση που θέτει για το μονοθέσιο ο Μαξ και έμεινε στην 6η θέση. Οι δύο McLaren ακολουθούν στην 8η και 9η θέση με τους Σάινθ και Νόρις ενώ στην 9 θέση βρέθηκε η πρώτη Ferrari με τον Λεκλέρ, πιστοποιώντας πως το μονοθέσιο είναι το βασικό πρόβλημα και όχι οι πιλότοι… καθώς ο Φέτελ έμεινε 11ος εκτός Q3!

Στην 10η θέση τερμάτισε ο Πιέρ Γκασλί με την ΑlphaTauri. Έκπληξη σύμφωνα με τα ελεύθερα δοκιμαστικά ήταν η απόδοση των δύο Haas που αποκλείστηκαν αμέσως από το Q1.

Δείτε εδώ τα τελικά αποτελέσματα των Κατατακτήριων δοκιμών του Γκραν Πρι Ισπανίας:

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Toyota: Πρώτη θέση σε πωλήσεις στην Ελλάδα

Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά, η Toyota κατάφερε για 8η συνεχόμενη χρονιά να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση στην προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή...

Η Jeep ενώνει τη φωνή της με τον Bruce Springsteen

H Jeep® και ο θρύλος της αμερικανικής ροκ μουσικής, Bruce Springsteen, δημιούργησαν το διάρκειας 2 λεπτών video με την ονομασία «The Middle», για να...

Όμιλος Piaggio: Ευρωπαίος ηγέτης στην αγορά δύο τροχών

Το 2020 ο Όμιλος Piaggio για άλλη μία φορά ενίσχυσε την ηγετική του θέση στην ευρωπαϊκή αγορά δύο τροχών, με συνολικό μερίδιο αγοράς της...

Fiat Professional Ducato: Tο δημοφιλέστερο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα στην Ευρώπη για το 2020

To Ducato είναι το δημοφιλέστερο Ελαφρύ Επαγγελματικό Όχημα ανεξαρτήτου κατηγορίας στην Ευρώπη για το 2020 σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce και η Fiat...

Πώς θα βλέπατε ένα ηλεκτρικό Volkswagen ID.3 Cabrio;

Σε μία ευχάριστα αιφνιδιαστική κίνηση, η Volkswagen κινητοποιεί την παγκόσμια κοινότητα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, τα ευρέως γνωστά ως Social Media και θέτει ένα...