fbpx

Ο Λιούις Χάμιλτον στις 90 νίκες στο Γκραν Πρι της Τοσκάνης

Ένας επεισοδιακός αγώνας με 2 κόκκινες σημαίες και 3 εκκινήσεις! Ο Λιούις Χάμιλτον δεν δυσκολεύτηκε να κερδίσει τον επετειακό αγώνα της Ferrari στην Τοσκάνη και να απέχει πλέον μόνο μια νίκη ώστε να ισοφαρίσει το ρεκόρ νικών του Μίκαελ Σουμάχερ. Στην 2η θέση γι άλλη μια φορά ο Βάλτερι Μπότας και 3ος ο εξαιρετικός Άλεξ Άλμπον!

Ο Λιούις Χάμιλτον άνοιξε και άλλο το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα της Formula 1, κερδίζοντας το απαιτητικό και επεισοδιακό Γκραν Πρι της Τοσκάνης που είχε δύο κόκκινες σημαίες και τρία αυτοκίνητα ασφαλείας και τρεις εκκινήσεις!

2020 Tuscan Grand Prix, Saturday – Wolfgang Wilhelm

Παρά το γεγονός ότι έχασε το προβάδισμα την αρχή του αγώνα, από τον Βάλτερι Μπότας ο Χάμιλτον κατάφερε να βρεθεί στην 1η θέση μετά την 2η εκκίνηση και να φτάσει στην έκτη νίκη της σεζόν με εμφατικό τρόπο. Ο αγώνας ξεκίνησε με ένα μεγάλο ατύχημα μεταξύ των Φερστάπεν και Γκασλί καθώς ο Ολλανδός χτυπήθηκε από πίσω από τον Κίμι Ράικονεν, στέλνοντας την Red Bull στο χαλίκι και έξω από τον αγώνα. Ο Πιερ Γκασλί ήταν αυτός που χτύπησε αρχικά τον Κίμι και τον έριξε πάνω στον Μαξ. Ο Ρομέν Γκροζάν και ο Φέτελ μπλέχτηκαν και αυτοί στην σύγκρουση του πρώτου γύρου αλλά κατάφεραν να συνεχίσουν.

Μόλις το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε στο τέλος του 6ου γύρου έγινε ένα μεγάλο ατύχημα πολλαπλών αυτοκινήτων στην ευθεία των πιτς. Ο Αντόνιο Τζιοβινάτσι έπεσε πίσω από τον Κέβιν Μάγκουσεν και στο σφοδρό ατύχημα μπλέχτηκαν και οι Νικόλα Λατιφί και Κάρλος Σάινθ. Ο αγώνας συνεχίστηκε με τους υπόλοιπους οδηγούς καθώς, οι Πιερ Γκασλί, Μαξ Φερστάπεν, Κέβιν Μάγκουσεν, Αντόνιο Τζιοβινάτσι, Νικόλα Λατιφί και Κάρλος Σάινθ δεν συνέχισαν τον αγώνα. Ακολούθησε μια αναμονή 25 λεπτών πριν ο αγώνας ξαναρχίσει στον 10ο γύρο με μια στατική εκκίνηση, αν και με μόνο 13 αυτοκίνητα καθώς και Εστεμπαν Οκόν αναγκάστηκε να αποσυρθεί με πρόβλημα στα φρένα του.

Με την νέα εκκίνηση ο Χάμιλτον τέθηκε επικαφαλής και πήρε ξανά το προβάδισμα του αγώνα, με τις δύο Mercedes να φορούν ένα φρέσκο ​​σετ μεσαίας γόμας. Ο Λεκλέρ μπόρεσε να παραμείνει στην τρίτη θέση για τη Ferrari στην επανεκκίνηση, αλλά σύντομα έχασε θέσεις σε διαδοχικούς γύρους από τους Ρικιάρντο, Άλμπον και Πέρεθ, ρίχνοντας τη Ferrari στην έβδομη θέση και τελικά στα πιτς για ένα σετ σκληρών ελαστικών.

Ο Μπότας ήθελε ένα αυτοκίνητο ασφαλείας και ο Θεός λίγους γύρους αργότερα τον άκουσε καθώς η πίσω ανάρτηση του Στρολ κατέρρευσε (ο ίδιος ο Στρολ είπε πως έπαθε λάστιχο) και ο νεαρός βγήκε με πολλά και κατέληξε στα προστατευτικά λάστιχα.

Έτσι φτάσαμε σε ακόμα μια διακοπή του αγώνα με κόκκινη σημαία. Στην τρίτη στατική εκκίνηση ο Μπότας δεν μπόρεσε να περάσει μπροστά από τον Χάμιλτον και έτσι το γνωστό ζευγάρι τερμάτισε τον αγώνα. Ο Άλμπον κατάφερε να περάσει τον Ρικιάρντο και να πάρει το πρώτο του βάθρο.

Αυτή είναι η τελική κατάταξη:

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...