fbpx

O Χάμιλτον νίκησε στην Ισπανία και έσπασε το ρεκόρ του Σουμάχερ

Εντυπωσιακός ο Λιούις Χάμιλτον νίκησε εύκολα στο Γκραν Πρι Ισπανίας, 21 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Φερστάπεν που τερμάτισε 2ος με τον Μπότας τελικά στην 3η θέση αλλά και με τον βαθμό του ταχύτερου γύρου.

Ο Λιούις Χάμιλτον κυριάρχησε στο Ισπανικό Γκραν Πρι και κέρδισε άνετα μπροστά από τον Μαξ Φερστάπεν που προσπάθησε πολύ στο πρώτο μισό του αγώνα να κρατήσει επαφή μαζί του, αλλά ο Λιούις είχε καλύτερο ρυθμό και τελικά τερμάτισε με μεγάλη διαφορά 23 δευτερολέπτων. Mε τη νίκη αυτή έσπασε το ρεκόρ του Σουμάχερ με τα περισσότερα βάθρα στην ιστορία.

© Copyright: Filipe / XPB Images

Ο Βάλτερι Μπότας αντιμετώπισε προβλήματα στην εκκίνηση, τον πέρασαν αρκετοί και μέχρι να βρει ρυθμό και να φτάσει πίσω από τον Φερτάπεν του πήρε πολύ χρόνο μέχρι να βρει ρυθμό και αρκέστηκε στην 3η θέση και στον έξτρα βαθμό του ταχύτερου γύρου.

Στην 4η θέση τερμάτισε ο Λανς Στρολ μπροστά από τον 5ο Σέρχιο Πέρεθ καθώς ο Μεξικάνος πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων για αγνόηση μπλε σημαίας. Ο Κάρλος Σάινθ έκανε άλλον έναν εξαιρετικό αγώνα και πήρε μια άξια 6η θέση. Στην 7η θέση βρίσκουμε τον Σεμπάστιαν Φέτελ -που ανακηρύχθηκε και οδηγός του αγώνα- που άντεξε με την μαλακή γόμα την επίθεση του Άλμπον που τερμάτισε στην 8η θέση. Είναι περίεργο πως ο Άλμπον δεν μπορεί να πιάσει την απόδοση που πιάνει ο Μαξ Φερστάπεν και τον νικά συστηματικά σε κάθε αγώνα ή κατατακτήριες.

Ο Πιερ Γκασλί τερμάτισε 9ος με τον Λάντο Νόρις στη 10η θέση να ολοκληρώνει την βαθμολογούμενη δεκάδα.

Ο Σαρλ Λεκλέρ, αποκάλυψε ότι έσβησε ο κινητήρας του μονοθεσίου του, αλλά ξαναπήρε μπροστά με αποτέλεσμα να φτάσει μέχρι τα πιτ, όπου διαπιστώθηκε βλάβη στο ηλεκτρικό σύστημα και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Η τελική κατάταξη έχει ως εξής:

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...