fbpx

Oμοφωνία για το νέο Concorde Agreement στη Formula 1

Αλλαγή σελίδας στη Formula 1, καθώς και οι 10 ομάδες του πρωταθλήματος υπέγραψαν τη νέα συμφωνία Concorde Agreement με διάρκεια ισχύος έως το 2025.

Πρόκειται για το συμβόλαιο που περιγράφει αναλυτικά τους όρους ανταγωνισμού των ομάδων, την κατανομή των εσόδων  και τα χρηματικά έπαθλα και το οποίο συνάπτεται μεταξύ της Formula 1, των ομάδων της F1 και της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου FIA.

H αρχή έγινε χθες, Τρίτη 18 Αυγούστου 2020, με την υπογραφή των τριών πρώτων ομάδων, δηλαδή της Ferrari, της McLaren και της Williams, ενώ σήμερα έδωσαν την επίσημη συγκατάθεσή τους και οι υπόλοιπες επτά.

Το νέο Concorde Agreement έχει ισχύ έως το 2025 και θεωρείται ιδιαίτερα κρίσιμο για την εξέλιξη και τη βιωσιμότητα της Formula 1, γι αυτό και προηγήθηκαν μακροχρόνιες συζητήσεις πριν την τελική του διαμόρφωση και ομόφωνη αποδοχή από τις ομάδες.

Χαρακτηριστική είναι η επίσημη ανακοίνωση της Formula 1, στην οποία αναφέρονται τα εξής: “Η συμφωνία θα εξασφαλίσει το μακροπρόθεσμο βιώσιμο μέλλον για τη Formula 1 και σε συνδυασμό με τους νέους κανονισμούς, που ανακοινώθηκαν τον Οκτώβριο του 2019 και τίθενται σε ισχύ το 2022, θα μειώσουν τις οικονομικές διαφορές μεταξύ των ομάδων , συμβάλλοντας στη βελτίωση του ανταγωνισμού και δημιουργώντας πιο εντυπωσιακές μάχες στην πίστα, κάτι  που θα βελτιώσει το θέαμα και αποτελεί απαίτηση των οπαδών της F1. Με τη βελτίωση του ανταγωνισμού, θα προσελκύσουμε περισσότερους οπαδούς στο άθλημά μας, ωφελώντας κάθε ομάδα και θα συνεχίσουμε να αυξάνουμε την παγκόσμια ανάπτυξη της Formula 1.”

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...