Πωλητήριο στα καρεδάκια της σημαίας τερματισμού της F1

Για φιλανθρωπικούς σκοπούς θα πωλεί η Formula 1 τα ασπρόμαυρα καρεδάκια της σημαίας τερματισμού από κάθε εφετινό Γκραν Πρι, αρχής γενομένης με τον αγώνα στην Αυστρία που έχει προγραμματιστεί για τις 5 Ιουλίου.

Η συγκεκριμένη ενέργεια γίνεται στο πλαίσιο της καμπάνιας ‘’We Race as One’’ ενάντια στον ρατσισμό και στις κοινωνικές διακρίσεις, την οποία εξήγγειλε πρόσφατα η Formula 1. Ετσι θα δοθεί η ευκαιρία σε φίλους του αθλήματος να δουν το όνομά τους σε ένα από τα καρεδάκια της γνωστής ασπρόμαυρης σημαίας τερματισμού στα Γκραν Πρι και να λάβουν πιστοποιητικά γνησιότητας και αντίστοιχα αναμνηστικά.

weracecover
H καμπάνια We Race as One περιλαμβάνει ενέργειες ενάντια στον ρατσισμό και στις κοινωνικές διακρίσεις.

Προς πώληση θα διατίθενται τα 56 από τα συνολικά 80 τέτοια τετραγωνάκια λευκού ή μαύρου χρώματος, ενώ τα υπόλοιπα θα μπορεί να τα διαχειριστεί μόνος του ο διοργανωτής κάθε Γκραν Πρι. Το κόστος για κάθε καρεδάκι ανέρχεται σε 200 λίρες Αγγλίας, δηλαδή γύρω στα 221 ευρώ και τα συνολικά έσοδα που θα μπαίνουν στο ταμείο μετά από κάθε αγώνα θα ανέρχονται σε 12.200 ευρώ.

weraceregenbogen
To λογότυπο της καμπάνιας είναι ένα ουράνιο τόξο με τα χρώματα όλων των ομάδων της Formula 1.

Όποιος πληρώνει το σχετικό αντίτιμο θα δει τυπωμένο το όνομά του σε ένα από τα καρεδάκια της σημαίας, χωρίς όμως να μπορεί να επιλέξει ο ίδιος ποιο τετράγωνο θα είναι αυτό. Μετά τον αγώνα θα παραλαμβάνει το λευκό ή μαύρο υφασμάτινο τετράγωνο σε κάδρο, καθώς επίσης μία φωτογραφία της ασπρόμαυρης σημαίας με ολόγραμμα γνησιότητας.

Sold out η σημαία του Γκραν Πρι Αυστρίας

Για την εκκίνηση της σεζόν στις 5 Ιουλίου στην Αυστρία έγιναν ήδη sold out όλα τα διαθέσιμα καρεδάκια. Η ίδια διαθεσιμότητα θα υπάρχει και για τους επόμενους αγώνες, με τα ασπρόμαυρα τετραγωνάκια να δίνονται ελεύθερα προς πώληση δύο ή τρεις εβδομάδες πριν κάθε Γκραν Πρι μέσω του ιστότοπου F1Authentics.com.

weracehallo
To ουράνιο τόξο θα κοσμεί το σύστημα προστασίας Halo των μονοθεσίων.

Με την πρωτοβουλία ‘’We Race as One΄΄ θα υποστηρίζονται ενέργειες κοινωνικού και όχι αθλητικού χαρακτήρα. Οι ομάδες της Formula 1 θα τρέξουν εφέτος με αυτοκόλλητα ‘’We Race as One’’ στα μονοθέσιά τους θέλοντας να ευαισθητοποιήσουν τον κόσμο ενάντια στον ρατσισμό, αλλά και να επικεντρώσουν την προσοχή του στην πανδημία του κορονοϊού και στις τρομερές παρενέργειες που εξακολουθεί να προκαλεί σχεδόν σε όλες τις γωνιές της γης.

Το σχετικό αυτοκόλλητο θα περιέχει ως λογότυπο ένα ουράνιο τόξο με τα χρώματα και των δέκα ομάδων, μάλιστα η Ferrari είχε τοποθετήσει το Hashtag #WeRaceAsOne στο μονοθέσιο του 2018, που χρησιμοποίησε κατά τις πρόσφατες δοκιμές της στην πίστα του Μουτζέλο. Κάτι ανάλογο αναμένεται να κάνουν και οι υπόλοιπες ομάδες με τη σειρά τους για όλες τις δραστηριότητές τους έως το πρώτο εφετινό Σαββατοκύριακο με αγωνιστική δράση στην Αυστρία.

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Mustang Mach-E τα βάζει με έναν πύραυλο.

Έχετε δει ποτέ ένα αυτοκίνητο να κοντράρει την βαρύτητα, να επιταχύνει από στάση ενώ πέφτει ένας πολυέλαιος, να διαφοροποιείται μεταξύ πανομοιότυπων διδύμων ανθρώπων ή...

Το νέο Opel Mokka έρχεται στη Βελμάρ

Η Opel Βελμάρ, μέλος του Ομίλου Θ.Βασιλάκη, καλωσορίζει το νέο Opel Mokka από το Σάββατο 6 Μαρτίου έως την Παρασκευή 12 Μαρτίου, στο κατάστημα...

Με το νέο Ford Kuga είστε πάντα συνδεδεμένοι

Το νέο Κuga, το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Ford, είναι ένα αυτοκίνητο που έρχεται να «ξεκλειδώσει» μοναδικά χαρακτηριστικά προηγμένης συνδεσιμότητας που καθιστούν κάθε μετακίνηση...

Η Mazda αναβαθμίζει τον επαναστατικό κινητήρα e-Skyactiv X.

Συνδυάζοντας υψηλότερες επιδόσεις με μεγαλύτερη απόδοση, η αναβαθμισμένη έκδοση του μοναδικού βενζινοκινητήρα e-Skyactiv X SPCCI (Spark Controlled Compression Ignition) της Mazda, είναι πλέον διαθέσιμη...

CITROREN -Ë-BERLINGO: Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΔΟΣΗ

“To ηλεκτρικό Berlingo ανταποκρίνεται στις πιο σύγχρονες απαιτήσεις, προσφέροντας επαρκή αυτονομία, χωρίς συμβιβασμούς στην πρακτικότητα, ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να απολαύσουν όλες...