fbpx

Πρώτη νίκη της χρονιάς από τον Βάλτερι Μπότας στην Αυστρία! (+video)

Σε έναν επεισοδιακό αγώνα με 9 εγκαταλείψεις και 3 αυτοκίνητα ασφαλείας, ο Βάλτερι Μπότας άντεξε την πίεση του Λιούις Χάμιλτον και κέρδισε. Μαζί του στο βάθρο ο εξαιρετικός Σαρλ Λεκλέρ στη 2η θέση και ο καταχαρούμενος Λάντο Νόρις στην 3η θέση.

Στην αρχή του αγώνα, μάθαμε πως η ένσταση της Red Bull προς τον Χάμιλτον εκδικάστηκε και το αποτέλεσμα ήταν να πάρει ο Λιούις ποινή 3 θέσεων και να ξεκινήσει 5ος. 

Η κυριαρχία της Mercedes ήταν σίγουρη αλλά αμφισβητήθηκε από τη Red Bull με τον Φερστάπεν, που εγκατέλειψε νωρίς από ηλεκτρικά προβλήματα. Στον 26ο γύρο Ο Κέβιν Μάγκνουσεν αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα του και αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη, βγάζοντας μάλιστα και Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

Για άλλη μια φορά ο Φέτελ απογοήτευσε. Ακούμπησε με τον Κάρλος Σάινθ, έκανε τε-τα-κέ και έπεσε τελευταίος.

Κατά την επανεκκίνηση, ο Σάινθ επιτέθηκε στον Λεκλέρ για την έκτη θέση, αλλά συγκρούστηκε με τον Φέτελ και ο Γερμανός έπεσε τελευταίος, καθώς έκανε τε-τα-κε!

Ο Βάλτερι Μπότας δεν άφησε περιθώριο σε κανέναν και γιόρτασε μια ακόμα νίκη, στον πρώτο αγώνα της χρονιάς.

Σε κάποια στιγμή του αγώνα και οι δύο οδηγοί της Mercedes ενημερώθηκαν πως είχαν κάποια προβλήματα αισθητήρων και τους είπαν να μην πατάνε τα κερμπ, λόγω ανησυχιών στο κιβώτιο ταχυτήτων. Στον Μπότας είπαν πως έχει μεγαλύτερο πρόβλημα από όσο ο Χάμιλτον. Στο σερί των εγκαταλείψεων στη συνέχεια, προστέθηκαν ο Ρομέν Γκροζάν και ο Τζορτζ Ράσελ με τον οδηγό της Williams να προκαλεί άλλο ένα αυτοκίνητο ασφαλείας.

Ο αγώνας μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας κράτησε μερικά δευτερόλεπτα καθώς στην επανεκκίνηση ο Κίμι Ράικονεν έχασε το δεξί μπροστινό τροχό του απαιτώντας έτσι ένα τρίτο Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Σχεδόν ταυτόχρονα ο Άλμπον κατάφερε να πλασαριστεί 3ος μπροστά από τον Πέρεζ και να μπορεί να επιτεθεί στον Χάμιλτον που έδειχνε να μην μπορεί να περάσει τον Μπότας.

Σε ένα σπριντ 10 γύρων ο Άλμπον έφτασε και πέρασε τον Χάμιλτον αλλά ακούμπησαν στη στροφή 4 και ο Άλμπον έκανε τε-τα-κέ πέφτοντας στην τελευταία θέση. Σε αυτό το σημείο φάνηκε πως ο Χάμιλτον δεν συμμετείχε στο συμβάν αλλά λίγο αργότερα -προφανώς γιατί δεν άφησε τον απαιτούμενο χώρο στον Άλμπον πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων.

Στους τελευταίους γύρους ο Μπότας δεν απειλήθηκε και κέρδισε καθαρά αλλά η ποινή του Χάμιλτον σήμαινε, ότι ο Λέκλερ κατάφερε και πήρε τη 2η θεση και ο Νόρις την 3η, με τον Χάμιλτον να πέφτει τελικά στην τέταρτη θέση.

Ο Λάντο Νόρις πήρε το πρώτο βάθρο της καριέρας του.

Ο Νόρις μάλιστα πήρε τον επιπλέον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο που έκανε στο τέλος και του χάρισε την 3η θέση.

Είδαμε έναν καταπληκτικό αγώνα με πολύ σασπένς και μεγάλο ενδιαφέρον.

Δείτε τα επίσημα αποτελέσματα

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...