fbpx

Ρεσιτάλ Χάμιλτον με pole position στην Αυστρία

Aπ΄ όλα είχαν οι κατατακτήριες δοκιμές του Γκραν Πρι Στυρίας της Formula 1. Eναλλαγές, έναν ιπτάμενο Λιούις Χάμιλτον, τον πάντα μαχητικό Φερστάπεν, βροχή, αρκετά τετ α κε, ευτυχώς ελαφρά περιστατικά και –δυστυχώς για τους φίλους της μία Ferrari χωρίς πυξίδα και δύναμη, που έχει μείνει πλέον πίσω και από τις McLaren και Renault. Καλά, για τις Mercedes και Red Bull δεν το συζητάμε καν!

Στο Q1 είδαμε μεγάλες μάχες αλλά τον Χάμιλτον να καθαρίζει νωρίς με υπερχρόνο και τον Φερστάπεν να τον ακολουθεί από κοντά. Ο Νόρις -που αύριο ξεκινά με ποινή 3 θέσεων-  στην τρίτη θέση. Στις πίσω θέσεις οι Γκροζάν, Τζιοβινάτζι, Λατίφι, Πέρεζ και Ράικονεν αποκλείστηκαν από το Q2.

To Q2 ξεκίνησε πάλι υπό βροχή, αν και όχι τόσο έντονη. Αμέσως οι οδηγοί θέλησαν να εξασφαλίσουν καλούς χρόνους καθώς η βροχή δυνάμωνε ώρα με την ώρα. Μετά από πολλές ανακατατάξεις και εναλλαγές της πρώτης θέσης, το αποτέλεσμα στην κορυφή ήταν το ίδιο! Χάμιλτον, Φερστάπεν και Νόρις πήραν τις πρώτες θέσεις με τους Μάγκουσεν, Κβίατ, Στρολ, Ράσελ και Λεκλέρ -αν είναι δυνατόν- να αποκλείονται από το Q3.

To Q3 ξεκίνησε υπό καταρρακτώδη βροχή και τον Φερστάπεν να παίρνει θέση στα κόκκινα φώτα 3 λεπτά πριν την εκκίνηση. Πάλι είχαμε πολλές εναλλαγές, τον Φέτελ να μην μπορεί να ανέβει ψηλότερα από δέκατος και τον Χάμιλτον να δίνει ρεσιτάλ εκπληκτικής οδήγησης. Ο Μαξ δεν κατάφερε για άλλη μια φορά να περάσει τον Λιούις και την τρίτη θέση κατέκτησε η McLaren του Κάρλος Σάινθ!

H Ferrari εξαφανίστηκε και προφανώς εκεί βρίσκεται η δυναμική του αυτοκινήτου, στη 10η και 11η θέση με τους Σεμπ και Σαρλ να μην μπορούν να δώσουν κάτι καλύτερο. Η αγωνία για αύριο κορυφώνεται και ίσως να μας περιμένουν πάλι ευχάριστες εκπλήξεις και να δούμε πάλι ένα πολύ ενδιαφέρον Γκραν Πρι, όπως το προηγούμενο στην ίδια πίστα του Σπίλμπεργκ.

Η τελική κατάταξη των Κατατακτήριων έχει ως εξής:

styria

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...