fbpx

Σε ρυθμό βόλτας οι δύο Mercedes έκαναν το 1-2 στις Κατατακτήριες στην Ουγγαρία

Ουσιαστικά δίχως αντίπαλο οι δύο Mercedes έκαναν το 1-2 μέσα στο Hungaroring με τον Λιούις Χάμιλτον να κατακτά την 90ή pole position της καριέρας του. Ένα σχεδόν ανυπέρβλητο επίτευγμα.

Στην υβριδική εποχή της Formula 1, η Mercedes αποδεικνύει έμπρακτα ότι είναι η κυρίαρχη ομάδα δίχως σοβαρό ανταγωνισμό. Στην πίστα του Hungaroring η Mercedes κατάφερε να κλειδώσει την πρώτη σειρά του grid καιι να πάρει τις πρώτες θέσεις εκκίνησης στον αγώνα της Κυριακής. Ο Χάμιλτον συμπλήρωσε τις 90 pole positions στην καριέρα του. Πραγματικά φοβερό το στατιστικό του και από ότι φαίνεται, θα τα… εκατοστήσει σύντομα! Ο Βαλτέρι Μπότας, αρκέστηκε στην 2η θέση.

Η τρίτη και η τέταρτη θέση ανήκει στις Ροζ Mercedes με τους Στρολ και Πέρεθ, το δίδυμο της Racing Point. Σίγουρα θα έχουμε και άλλες ενστάσεις…

Φέτελ και Λεκλέρ τα πήγαν σχετικά καλά και ακολουθούν στην πέμπτη και έκτη θέση, ενώ ο Μαξ Φερστάπεν δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την έβδομη θέση καθώς το μονοθέσιο αντιμετωπίζει προβλήματα στην ισορροπία του. Νόρις, Σάινθ και Γκασλί κλείνουν την κατάταξη του Q3.

Να σημειώσουμε την αισχρή εμφάνιση του Κίμι Ράικονεν. Καθώς ο πρωταθλητής δεν έχει ξεχάσει να οδηγεί, μάλλον το αυτοκίνητο θα έχει σοβαρά προβλήματα…

Αυτά είναι τα αποτελέσματα από τις κατατακτήριες δοκιμές στην πίστα του Χανγκαρόρινγκ, για το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας.

Προηγούμενο άρθρο“Αυτόματο” το μέλλον
Επόμενο άρθροJeep Renegade Trailhawk και X-Wing Project
Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...