Στην pole position του Γκραν Πρι Βελγίου ο Λιούις Χάμιλτον με νέο μάλιστα ρεκόρ!

Έφτασε τις 93 pole positions με την εμφατική του σημερινή, ο Λιούις Χάμιλτον, στις Κατατακτήριες του Γκραν Πρι Βελγίου. Στη 2η θέση ο Βάλτερι Μπότας και στην 3η ο Μαξ Φερστάπεν.

Ο Λιούις Χάμιλτον κατέκτησε μια εύκολη pole για το Γκραν Πρι Βελγίου με μισό δευτερόλεπτο διαφορά από τον Βάλτερι Μπότας, με ένα νέο ρεκόρ γύρου στο Σπα, Την τριάδα των πιο γρήγορων συμπλήρωσε ο Μαξ Φερστάπεν στην τρίτη θέση.

Τόσο η Mercedes όσο και η Red Bull του Μαξ Φερστάπεν θα ξεκινήσουν τον αγώνα με τα μεσαία ελαστικά καθώς τα χρησιμοποίησαν στο Q2

Βεβαίως η μεγάλη είδηση δεν είναι άλλη από το ότι η Ferrari δεν μπόρεσε να προκριθεί στο Q3 και οριακά δεν αποκλείστηκε στο Q2! H Σκουντερία περνά μια τρομερή κρίση από την οποία δεν μπορεί να βγει. Η 13η θέση του Λεκλέρ και η 14η του Φέτελ δεν είναι αντιπροσωπευτικές των δυνατοτήτων τους ως οδηγών. Αναμφίβολα αυτά τα χάλια οφείλονται στο αυτοκίνητο και στην δυσκολία που βιώνουν οι δύο πιλότοι να φέρουν τα ελαστικά τους στην θερμοκρασία σωστής λειτουργίας.

Ο τελευταίος γύρος του παγκόσμιου πρωταθλητή που ήταν 1.41.252 του έδωσε και το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Spa. O Μπότας δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό του Χάμιλτον και έμεινε 0,511 δευτερόλεπτα πίσω από τον Λιούις.

Ο Φερστάπεν παρά το γεγονός πως διαμαρτυρήθηκε εξαντλήθηκε η ενέργεια της μπαταρίας του στο τέλος του τελευταίου του γύρου, ήταν ευχαριστημένος με την απόδοσή του.

Εξαιρετικά τα πήγε και ο Ρικιάρντο που ολοκλήρωσε το Q3 στην 4η θέση.

Αυτά είναι τα τελικά αποτελέσματα των Κατατακτήριων του Γκραν Πρι Βελγίου:

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Η διαχρονική εξέλιξη του λογότυπου Nissan

Η εταιρική ταυτότητα της Nissan αντικατοπτρίζει πάντα την σημασία του ονόματός της.  Πράγματι, σε ιαπωνικούς χαρακτήρες, το "Nissan" μπορεί να μεταφραστεί ως "προϊόν ήλιου"...

Συνεργασία του StAr με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Στα πλαίσια του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Οδική Ασφάλεια, η Πρόεδρος και ο Γενικός Διευθυντής του Ιδρύματος Άρη Σταθάκη για την Οδική Ασφάλεια,...

Το CUPRA Formentor επιτυγχάνει βαθμολογία 5 αστέρων στις αυστηρότερες δοκιμές ασφαλείας Euro NCAP

Το CUPRA Formentor, το πρώτο όχημα της μάρκας που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αποκλειστικά γι’ αυτή, κατέκτησε την κορυφαία βαθμολογία ασφαλείας πέντε αστέρων από τον...

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη και η Honda Moto υποστηρίζουν τον Σπύρο Μάριο Φουρθιώτη

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη και η Honda Moto θα βρίσκονται και το 2021 στο πλευρό του 13χρονου Έλληνα οδηγού αγώνων ταχύτητας, Σπύρου Μάριου Φουρθιώτη...

ΒΑΥΟΝ | Η Hyundai αποκαλύπτει το ολοκαίνουριο μικρομεσαίο SUV

Το Νέο BΑΥΟΝ αποτελεί την τελευταία σχεδιαστική προσέγγιση της SUV γκάμας της Hyundai και χάρη στις εντυπωσιακές αναλογίες και τα αιχμηρά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του...