Ξεκίνησε πρώτος και μην τον είδατε τον Λιούις Χάμιλτον που κέρδισε άνετα το Γκραν Πρι Βελγίου

Ο Λιούις Χάμιλτον κυριάρχησε απόλυτα στο Γκραν Πρι του Βελγίου δίχως να αφήσει περιθώριο σε κανέναν για άλλη μια φορά.

Ο Βάλτερι Μπότας προσπάθησε να απειλήσει τον πρωταθλητή αλλά σε κανένα σημείο του αγώνα δεν τα κατάφερε. Γι άλλη μια φορά τερμάτισε στη 2η θέση. Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε έναν μοναχικό αγώνα αλλά ούτε και αυτός μπόρεσε να απειλήσει τον Μπότας και να κατακτήσει μια 2η θέση και έτσι αρκέστηκε στην 3η. Πιο πίσω είχαμε μεγάλο ενδιαφέρον.

Με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο να παίρνει μια εκπληκτική 4η θέση ενώ και ο τιμ μεϊτ του Εστεμπάν Οκόν τερμάτισε 5ος. Ο Άλεξ Άλμπον για άλλον έναν αγώνα δεν κατάφερε να πιάσει την απόδοση του Μαξ Φερστάπεν και τερμάτισε μόλις 6ος. Στην 7η θέση ο πολύ καλός Λάντο Νόρις που έτρεχε μόνος του στον αγώνα για λογαριασμό της McLaren καθώς ο έτερος οδηγός της ομάδας αντιμετώπισε πρόβλημα πριν την εκκίνηση με την εξάτμισή του και δεν ξεκίνησε.

Στη θέση 8 βρίσκουμε τον οδηγό της ημέρας Πιερ Γκασλί που η επιλογή των σκληρών ελαστικών στην αρχή του αγώνα τον ωφέλησε με αποτέλεσμα να τερματίσει μέσα στην βαθμολογούμενη δεκάδα. Τέλος στις θέσεις 9 και 10 βρίσκουμε τις δύο Racing Point του Στρολ και του Πέρεθ που έκαναν έναν καλό αγώνα αλλά θα μπορούσαν να έχουν πάει και καλύτερα.

Αναμφισβήτητα η είδηση της ημέρας είναι η καταστροφική εμφάνιση της Ferrari με τους οδηγούς της να τερματίζουν εκτός βαθμών στην 13η και 14η θέση. Φυσικά θα πρέπει να υπάρξουν αλλαγές στα πρόσωπα της Σκουντερία ώστε η ομάδα να επιστρέψει στα καλά αποτελέσματα.

Τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα είναι τα εξής:

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Το bull-e ηλεκτρικό σκούτερ για την πόλη

Το bull-e είναι ένα περιορισμένης παραγωγής ηλεκτρικό σκούτερ για την πόλη. Βασισμένο σε ένα ήδη υπάρχον και διαθέσιμο στην αγορά κινούμενο σασί, το bull-e...

Volkswagen Group, SEAT S.A. και Ισπανική Κυβέρνηση με κοινό όραμα της Ισπανίας ως κόμβο ηλεκτρικής κινητικότητας

Σήμερα το πρωί, ο Βασιλιάς Felipe VI και ο Πρωθυπουργός της Ισπανίας Pedro Sánchez, επισκέφθηκαν τα κεντρικά γραφεία της SEAT S.A. στο Martorell με...

Οι γυναίκες πίσω από την εξέλιξη της ηλεκτρικής Mustang Mach-E!

Αναγνωρίζοντας τις δεξιότητες των γυναικών και με αφορμή το εκτενές πρόγραμμα εξέλιξης της νέας Mustang Mach-E, η Ford έκανε το μεγάλο βήμα αξιοποιώντας με...

Mustang Mach-E τα βάζει με έναν πύραυλο.

Έχετε δει ποτέ ένα αυτοκίνητο να κοντράρει την βαρύτητα, να επιταχύνει από στάση ενώ πέφτει ένας πολυέλαιος, να διαφοροποιείται μεταξύ πανομοιότυπων διδύμων ανθρώπων ή...

Το νέο Opel Mokka έρχεται στη Βελμάρ

Η Opel Βελμάρ, μέλος του Ομίλου Θ.Βασιλάκη, καλωσορίζει το νέο Opel Mokka από το Σάββατο 6 Μαρτίου έως την Παρασκευή 12 Μαρτίου, στο κατάστημα...