fbpx

Ξεκίνησε πρώτος και μην τον είδατε τον Λιούις Χάμιλτον που κέρδισε άνετα το Γκραν Πρι Βελγίου

Ο Λιούις Χάμιλτον κυριάρχησε απόλυτα στο Γκραν Πρι του Βελγίου δίχως να αφήσει περιθώριο σε κανέναν για άλλη μια φορά.

Ο Βάλτερι Μπότας προσπάθησε να απειλήσει τον πρωταθλητή αλλά σε κανένα σημείο του αγώνα δεν τα κατάφερε. Γι άλλη μια φορά τερμάτισε στη 2η θέση. Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε έναν μοναχικό αγώνα αλλά ούτε και αυτός μπόρεσε να απειλήσει τον Μπότας και να κατακτήσει μια 2η θέση και έτσι αρκέστηκε στην 3η. Πιο πίσω είχαμε μεγάλο ενδιαφέρον.

Με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο να παίρνει μια εκπληκτική 4η θέση ενώ και ο τιμ μεϊτ του Εστεμπάν Οκόν τερμάτισε 5ος. Ο Άλεξ Άλμπον για άλλον έναν αγώνα δεν κατάφερε να πιάσει την απόδοση του Μαξ Φερστάπεν και τερμάτισε μόλις 6ος. Στην 7η θέση ο πολύ καλός Λάντο Νόρις που έτρεχε μόνος του στον αγώνα για λογαριασμό της McLaren καθώς ο έτερος οδηγός της ομάδας αντιμετώπισε πρόβλημα πριν την εκκίνηση με την εξάτμισή του και δεν ξεκίνησε.

Στη θέση 8 βρίσκουμε τον οδηγό της ημέρας Πιερ Γκασλί που η επιλογή των σκληρών ελαστικών στην αρχή του αγώνα τον ωφέλησε με αποτέλεσμα να τερματίσει μέσα στην βαθμολογούμενη δεκάδα. Τέλος στις θέσεις 9 και 10 βρίσκουμε τις δύο Racing Point του Στρολ και του Πέρεθ που έκαναν έναν καλό αγώνα αλλά θα μπορούσαν να έχουν πάει και καλύτερα.

Αναμφισβήτητα η είδηση της ημέρας είναι η καταστροφική εμφάνιση της Ferrari με τους οδηγούς της να τερματίζουν εκτός βαθμών στην 13η και 14η θέση. Φυσικά θα πρέπει να υπάρξουν αλλαγές στα πρόσωπα της Σκουντερία ώστε η ομάδα να επιστρέψει στα καλά αποτελέσματα.

Τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα είναι τα εξής:

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...