fbpx

Η Formula 1 επέστρεψε στις πίστες

Η Mercedes είναι η πρώτη ομάδα της Formula 1 που πάτησε πάλι πίστα αγώνων μετά από ένα υποχρεωτικό διάλειμμα 102 ημερών εξαιτίας του κορονοϊού.

Την Τρίτη 9 Ιουνίου πραγματοποίησε ο Βάλτερι Μπότας δοκιμές στην πίστα του Σίλβερστον, με τον Χάμιλτον να ακολουθεί την Τετάρτη, 10 Ιουνίου. Να σημειώσουμε, ότι οι κανονισμοί επιτρέπουν σε τέτοιες περιπτώσεις μόνον δοκιμές με μονοθέσια τουλάχιστον δύο ετών, οπότε για τις συγκεκριμένες θα χρησιμοποιήσει η Mercedes τα μοντέλα W09 του 2018.

Τα τεστ έχουν διπλή σημασία. Από τη μία για να ξεσκουριάσουν οι οδηγοί και να επανέλθουν σταδιακά τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας σε αγωνιστικούς ρυθμούς και από την άλλη για να δοκιμαστούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα που θα εφαρμοστούν στα εφετινά Γκραν Πρι εξαιτίας της πανδημίας του Covid 19.

Πρόβα για τα υγειονομικά μέτρα

Tα πρωτόκολλα υποχρεώνουν όλα τα μέλη των ομάδων να φορούν μάσκες προσώπου, ενώ το ίδιο ισχύει και για τους οδηγούς όταν βρίσκονται εκτός μονοθεσίων και χωρίς κράνος. Επίσης, οφείλουν να διατηρούν άπαντες αποστάσεις δύο μέτρων μεταξύ τους, ενώ κάθε μέλος μίας ομάδας πρέπει να έχει υποβληθεί πριν τα Σαββατοκύριακα των αγώνων σε τεστ κορονοϊού, για να έχει το δικαίωμα να βρίσκεται στον χώρο της πίστας.

Το παράδειγμα της Mercedes θα ακολουθήσει και η Ferrari. Η Scuderia έχει προγραμματίσει τις δικές της δοκιμές για τις 22 Ιουνίου στην εργοστασιακή πίστα του Φιοράνο στην Ιταλία και σε αυτές θα συμμετέχουν τόσον ο Σαρλ Λεκλέρ, όσο και ο Σεμπάστιαν Φέτελ.

Η επιστροφή στη νέα κανονικότητα εν μέσω πανδημίας έφερε τα πρώτα χαμόγελα στους φίλους της Formula 1, που μετρούν πλέον αντίστροφα, καθώς ο εναρκτήριος αγώνας της χρονιάς έχει προγραμματιστεί για τις 5 Ιουλίου στην Αυστρία και όλοι τον περιμένουν με ανυπομονησία. Τα πρώτα οκτώ Γκραν Πρι του εφετινού αγωνιστικού ημερολογίου, τα οποία θα γίνουν επί ευρωπαϊκού εδάφους, θα πραγματοποιηθούν κεκλεισμένων των θυρών και χωρίς θεατές, όλα συνηγορούν όμως υπέρ μίας τρομερά υψηλής τηλεθέασης επειδή οι φίλοι της Formula 1 πάσχουν πλέον από σύνδρομο στέρησης και διψούν για δράση και θέαμα.

 

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...