fbpx

Οι Ελληνικοί αγώνες ξεκινούν το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου!

Ο Αρμόδιος Υπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης δείχνοντας για μια ακόμη φορά την αγάπη και τον σεβασμό προς τον μηχανοκίνητο αθλητισμό αναφέρει πως μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου θα επανεκκινήσει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός.

Συγκεκριμένα, με πρωτοβουλία του Σ.Ο.Α.Α. μέσω του Προέδρου του, Μάριου Ηλιόπουλου και σε συνεργασία με τον Πρόεδρο της Ο.Μ.Α.Ε. Επαμεινώνδα Φατούρο και με ταύτιση απόψεων των δύο, τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, σχετικά με το θέμα της επανεκκίνησης των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου, πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη σε θεσμικό επίπεδο με τον αρμόδιο Υπουργό Αθλητισμού κ. Λευτέρη Αυγενάκη. Αφού συνεχάρησαν και ευχαρίστησαν τον Υπουργό για τους ιδιαιτέρως αποτελεσματικούς χειρισμούς της κυβέρνησης Μητσοτάκη, για την πανδημία του COVID-19 και το αντίκτυπό αυτής στην ελληνική κοινωνία, τέθηκε το αίτημα να εξεταστεί η εκκίνηση της αγωνιστικής δραστηριότητας για τους Έλληνες οδηγούς και συνοδηγούς.

Τα παραπάνω στα πλαίσια της σημερινής, πολύ καλής κατάστασης, πέραν πάσης προσδοκίας, σε σχέση με την μείωση κρουσμάτων και τα εντυπωσιακά αποτελέσματα που έχει επιδείξει η ελληνική κοινωνία σε όλο αυτό το διάστημα της παγκόσμιας πανδημίας, επιτρέπουν να μειωθεί σημαντικά η περίοδος αναμονής και απραξίας των Ελλήνων οδηγών και συνοδηγών. Εντάσσονται μάλιστα στο πλαίσιο του πρόσφατου Δ.Σ. του Συνδέσμου το οποίο έλαβε χώρα πριν από περίπου δύο εβδομάδες και στο οποίο είχε αναγνωριστεί το ενδεχόμενο οι αγώνες να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο, κάτι που ήταν και το γενικότερο κλίμα των αρμόδιων κυβερνητικών φορέων εκείνη την περίοδο, πάντα ωστόσο υπό την προϋπόθεση ότι όταν οι συνθήκες αλλάξουν προς το καλύτερο (κάτι που τελικά προέκυψε), να ζητηθεί άμεσα από την Πολιτεία να επιτραπούν ξανά οι αγώνες σε εθνικό επίπεδο. Ο Αρμόδιος Υπουργός Αθλητισμού δείχνοντας για μια ακόμη φορά την αγάπη και τον σεβασμό προς τον μηχανοκίνητο αθλητισμό είχε την ίδια άποψη, τονίζοντας πως είναι πλέον εφικτό, μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου, αθλήματα χαμηλής επικινδυνότητας σε σχέση με τον COVID-19 (στα οποία εντάσσεται και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός) να επανεκκινήσουν.

Σημαντική παράμετρος σε αυτό είναι η απόλυτη τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων και το μειωμένο, όσο το δυνατόν περισσότερο, ρίσκο εξάπλωσης του ιού, το οποίο στην περίπτωση του αθλητισμού και κατά συνέπεια και του μηχανοκίνητου αθλητισμού, προϋποθέτει προσωρινή απουσία θεατών από τις διοργανώσεις για το απολύτως απαραίτητο χρονικό διάστημα που επιβάλλεται το οποίο ελπίζουμε δεν θα είναι μεγάλο.

Ο Σ.Ο.Α.Α. χαιρετίζει και προσυπογράφει την απόφαση αυτή, του αρμόδιου Υπουργού κ. Λευτέρη Αυγενάκη και της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού εφιστώντας παράλληλα την ευαισθησία και προσοχή που πρέπει να δείξουν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Το «πράσινο φως» που ανάβει από την Πολιτεία, οφείλουμε να τύχει συντονισμένης υποδοχής από την Ομοσπονδία, τους αρμόδιους φορείς και τους οργανωτές των αγώνων, προκειμένου οι διοργανώσεις να είναι ασφαλείς και ουσιώδεις υπό αυτές τις νέες συνθήκες, οι οποίες ευχόμαστε να είναι προσωρινές.

Είναι προφανές πως το «κλίμα» σε πίστες και ειδικές διαδρομές δεν θα είναι το ίδιο, όσο οι θεατές δεν θα είναι δυνατόν, να είναι παρόντες. Το απαραίτητο που οφείλουμε να κάνουμε σε αυτό το στάδιο της πολυσύνθετης αυτής διαδικασίας είναι να σεβαστούμε τις «θυσίες» που κάναμε όλοι μαζί τις προηγούμενες 75 και πλέον ημέρες. Θυσίες που έχουν αναδείξει τη χώρα μας σε παγκόσμιο πρότυπο ανάμεσα σε οποιοδήποτε μοντέλο διαχείρισης της υγειονομικής κρίσης σε σχέση με το COVID-19. Ας κάνουμε ευχή το ίδιο και για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...