O Eβανς θριάμβευσε στο Ράλι Τουρκίας

Μεγάλες ανατροπές είχαμε στο Ράλι Τουρκίας, όπου το τελικό αποτέλεσμα καθορίστηκε σε σημαντικό βαθμό από την μεγάλη ειδική διαδρομή Cetibeli με μήκος 38 χιλιομέτρων, η οποία πραγματοποιήθηκε δύο φορές το πρωί της Κυριακής.

Στο πρώτο πέρασμα έπαθαν ζημιά τα ελαστικά των αυτοκινήτων των Τιερί Νεβίλ, Σεμπαστιάν Λεμπ και Σεμπαστιάν Οζιέ, στο δεύτερο υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει μάλιστα ο Οζιέ λόγω βλάβης στον κινητήρα του Toyota Yaris WRC που οδηγούσε.

Εξαιτίας αυτού του γεγονότος έμεινε ο Οζιέ χωρίς βαθμούς και έτσι τον προσπέρασε στην κορυφή της βαθμολογίας του παγκόσμιου πρωταθλήματος WRC ο ομόσταβλός του Έλφιν Έβανς. Ο 31χρονος Ουαλός έκανε εντυπωσιακή εμφάνιση στην Τουρκία, όπου πέτυχε τη δεύτερη εφετινή νίκη του μετά το Ράλι Σουηδίας και έτσι βρίσκεται επικεφαλής της βαθμολογίας με 97 βαθμούς και ενώ απομένουν ακόμη δύο αγώνες για την ολοκλήρωση του εφετινού πρωταθλήματος.

Πίσω από τον Εβανς ακολουθούν στη γενική ο Οζιέ με 79 βαθμούς, ο περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής Οτ Τάνακ με 70 και ο Ροβάνπερα επίσης με 70. Ο Τιερί Νεβίλ τερμάτισε δεύτερος στην Τουρκία και βρίσκεται στην πέμπτη θέση της κατάταξης των οδηγών με 65 βαθμούς.

«Χθες το απόγευμα σκεφτόμουν, ότι έχουν τελειώσει όλα για εμάς όμως χρειάζεται και λίγη τύχη, αν και δεν μου άρεσε ποτέ να κερδίζω θέσεις από τους άλλους με αυτόν τον τρόπο. Ετσι είναι όμως το Ράλι Τουρκίας και γνωρίζαμε, ότι θα συνέβαινε κάτι τέτοιο», δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα ο Έβανς. Ο Λεμπ έτρεξε στην Τουρκία τον τελευταίο του αγώνα –προς το παρόν- ως εργοστασιακός οδηγός της Hyundai και έμεινε ευχαριστημένος με την τρίτη θέση του, ενώ πίσω του τερμάτισαν οι Ροβάνπερα (Toyota), Γκρινσμιθ (Ford) και Λάπι (Ford) που είχε στο τέλος προβλήματα με χαλασμένο αμορτισέρ όπως και ο ομόσταβλός του, Τέεμου Σούνινεν.

Ο Τάνακ επέστρεψε την Κυριακή στον αγώνα μετά την εγκατάλειψή του το Σάββατο λόγω χαλασμένου συστήματος διεύθυνσης προκειμένου να πάρει βαθμούς στην Power – Stage. Ωστόσο νικήθηκε από τον Νεβίλ και αρκέστησε σε τέσσερις πόντους.

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα WRC συνεχίζεται με το Ράλι Σαρδηνίας από τις 8 έως τις 11 Οκτωβρίου, όπου θα απαγορεύονται οι θεατές όπως συνέβη και στην Τουρκία.

Η πρώτη δεκάδα του Ράλι Τουρκίας

1. Evans / Martin Toyota Yaris WRC 2:43:02.7
2. Neuville / Gilsoul Hyundai i20 WRC +0:35.2
3. Loeb / Elena Hyundai i20 WRC +0:59.4
4. Rovanperä / Halttunen Toyota Yaris WRC +2:35.9
5. Greensmith / Edmondson Ford Fiesta WRC +4:08.3
6. Lappi / Ferm Ford Fiesta WRC +5:36.2
7. Kajetanowicz / Szczepaniak Škoda Fabia Rally2 evo +12:35.5
8. Tidemand / Barth Škoda Fabia Rally2 evo +12:59.7
9. Fourmaux / Jamoul Ford Fiesta Rally2 +14:42.6
10. Bulacia Wilkinson / Ohannesian Citroën C3 R5 +14:46.4

 

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Mustang Mach-E τα βάζει με έναν πύραυλο.

Έχετε δει ποτέ ένα αυτοκίνητο να κοντράρει την βαρύτητα, να επιταχύνει από στάση ενώ πέφτει ένας πολυέλαιος, να διαφοροποιείται μεταξύ πανομοιότυπων διδύμων ανθρώπων ή...

Το νέο Opel Mokka έρχεται στη Βελμάρ

Η Opel Βελμάρ, μέλος του Ομίλου Θ.Βασιλάκη, καλωσορίζει το νέο Opel Mokka από το Σάββατο 6 Μαρτίου έως την Παρασκευή 12 Μαρτίου, στο κατάστημα...

Με το νέο Ford Kuga είστε πάντα συνδεδεμένοι

Το νέο Κuga, το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Ford, είναι ένα αυτοκίνητο που έρχεται να «ξεκλειδώσει» μοναδικά χαρακτηριστικά προηγμένης συνδεσιμότητας που καθιστούν κάθε μετακίνηση...

Η Mazda αναβαθμίζει τον επαναστατικό κινητήρα e-Skyactiv X.

Συνδυάζοντας υψηλότερες επιδόσεις με μεγαλύτερη απόδοση, η αναβαθμισμένη έκδοση του μοναδικού βενζινοκινητήρα e-Skyactiv X SPCCI (Spark Controlled Compression Ignition) της Mazda, είναι πλέον διαθέσιμη...

CITROREN -Ë-BERLINGO: Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΔΟΣΗ

“To ηλεκτρικό Berlingo ανταποκρίνεται στις πιο σύγχρονες απαιτήσεις, προσφέροντας επαρκή αυτονομία, χωρίς συμβιβασμούς στην πρακτικότητα, ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να απολαύσουν όλες...