Επίσκεψη στην VR|46 στην Tavullia

VR|46 η εταιρία-ιδέα του Rossi. H Tavullia, η μικρή άγνωστη στους πολλούς πόλη της Ιταλίας, πέρα από το ότι είναι η ιδιαίτερη πατρίδα και τόπος κατοικίας του Valentino Rossi, είναι το μέρος στο οποίο βρίσκεται η έδρα της εταιρίας που “τρέχει’ όλες τις δραστηριότητες του Ιταλού σούπερσταρ.

1_CAM6875
Εδώ σχεδιάζονται τα ρούχα της VR|46

Αποστολή: Δημήτρης Διατσίδης

Φωτογραφίες: VR|46, Camilla Fratesi

Βρεθήκαμε ανάμεσα στους 13 δημοσιογράφους από όλον τον κόσμο που προσκάλεσε η εταιρία του Rossi στην έδρα της, ένα μοντέρνο κτίριο που βρίσκεται λίγο πριν την είσοδο της πόλης. Εκεί πέρα από το προσωπικό γραφείο του Valentino, βρίσκονται τα γραφεία των συνεργατών του, τα σχεδιαστήρια των ρούχων και όλων των ειδών που βγαίνουν από την VR|46, τα γραφεία της Ακαδημίας, το συνεργείο και το γκαράζ της Αγωνιστικής ομάδας Sky-VR|46 και οι αποθήκες των ειδών, πριν πάρουν το δρόμο τους προς τις αγορές όλου του κόσμου ή τις πίστες στις οποίες γίνονται τα GP.

1_CAM6825
Στην είσοδο της εταιρίας του Valentino Rossi

H “VR|46 Racing Apparel”, όπως λέγεται η εταιρία είναι μια ιδέα του Valentino στο να φτιάξει μια μάρκα που να βασίζεται στο πάθος του, τον επαγγελματισμό του και την προσοχή στη λεπτομέρεια, τα στοιχεία που χαρακτήριζαν την καριέρα του από τα πρώτα της βήματα. Βρήκε λοιπόν τους έμπειρους συνεργάτες που ήξεραν το αντικείμενο (ή που το έμαθαν, καθώς οι περισσότεροι εκεί είναι κάτοικοι της πόλης ή της περιοχής) και δημιούργησαν την VR46 Racing Apparel που σχεδιάζει και παράγει (η παραγωγή γίνεται και σε άλλες χώρες) όλο τον αγωνιστικό ρουχισμό και τα αντικείμενα που χρησιμοποιεί ο ίδιος ο Rossi και η ομάδα και η Ακαδημία, αλλά σχεδιάζει και κατά παραγγελία αντίστοιχα πράγματα για άλλες ομάδες και εταιρίες, στο χώρο του paddock του MotoGP και όχι μόνο. Βέβαια η εταιρία αναλαμβάνει και τη διανομή όλων αυτών των ειδών, για τους εκατομμύρια φίλους του “the doctor” σε όλον τον κόσμο, που επιθυμούν να φορέσουν ή να χρησιμοποιήσουν τα ίδια αντικείμενα που χρησιμοποιούν οι οδηγοί της Ακαδηνμίας, του Rossi συμπεριλαμβανομένου.

Πέρα από την επίσημη σειρά των ειδών του Valentino Rossi, η συνεργασία περιλαμβάνει ετιαρίες όπως η Monster Energy, η Yamaha, η Οakley, η Dainese/AGV, η Sky, η Ogio, η GoPro η ΚΤΜ και η Lamborghini.

Είδαμε στην επίσκεψή μας τους σχεδιαστές να ετοιμάζουν τα νέα ρούχα πολλών οδηγών και μάλιστα να συζητούν με μερικούς από αυτούς που ήταν εκεί, λόγω της επίσκεψής μας και στην Ακαδημία.

Η συλλογές “TOP RACERS Official Collection” περιλαμβάνουν τους: Tony Cairoli – Toni Bou – Maverick Vinales – Cal Crutchlow – Jack Miller – Alex Rins – Fabio Quartararo – Joan Mir – Mattia Pasini – Enea Bastianini – Luis Salom – Angel Nieto, τους οδηγούς της “Riders Academy”: Franco Morbidelli – Luca Marini – Francesco Bagnaia – Lorenzo Baldassarri – Stefano Manzi – Nicolo Bulega – Dennis Foggia – Marco Bezzecchi – Andrea Migno – Niccolo Antonelli – Celestino Vietti

Στο κομμάτι της παραγωγής, μετά από μια δεκαετία εμπειρίας, το επίπεδο είναι ιδιαίτερα υψηλό, ανάλογο του πρεστίζ και της εικόνας του λογότυπου VR46 και γι αυτό υπάρχει τρομερός έλεγχος ποιότητας σε όλα τα είδη.

Στον τομέα των πωλήσεων υπάρχει ένα διεθνές δίκτυο που καλύπτει το 90% των κρατών που έχουν μοτοσυκλετιστική δράση και φυσικά το πρόγραμμα “On Track” καλύπτει τις πωλήσεις στους Αγώνες του MotoGP.

Μέσα στο 2018 “έτρεξαν” 60 πρότζεκτ, με 22 προμηθευτές και την ανάπτυξη 1,800 προϊόντων, τα οποία περνούν μέσα από τα 3,500τ.μ. των αποθηκών που επισκεφθήκαμε στο χώρο της VR|46, από όπου πέρασαν και έφυγαν για τις αγορές όλου του κόσμου 1,200,000 κομμάτια! Οι 5 μεγαλύτερες αγορές για την εταιρία το 2017 που υπάρχουν τα σχετικά στοιχεία είναι οι: Ισπανία, Ιταλία, Μ. Βρετανία, Γαλλία, Ιαπωνία, για ένα σύνολο πωλήσεων στα 20,500,000€.

IMG_5045
Το προσωπικό γραφείο του Valentino Rossi

Η εταιρία-ιδέα του Rossi λοιπόν είναι μια εξαιρετικά οργανωμένη υπόθεση που καταφέρνει να έχει και κέρδη, ώστε να χρηματοδοτεί την Ακαδημία, που προς το παρόν το χρειάζεται.

Όπως και νάχει περιμένουμε τα νέα για την Ελληνική τους συνεργασία, για να δούμε και τα όμορφα προϊόντα από κοντά και στη χώρα μας, σε έναν ωραίο χώρο!

headerpr

Δημήτρης Διατσίδης
Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Πρώτη θέση για την Toyota στην Ελλάδα

Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά, η Toyota κατάφερε για 8η συνεχόμενη χρονιά να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση στην προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή...

Η Jeep ενώνει τη φωνή της με τον Bruce Springsteen

H Jeep® και ο θρύλος της αμερικανικής ροκ μουσικής, Bruce Springsteen, δημιούργησαν το διάρκειας 2 λεπτών video με την ονομασία «The Middle», για να...

Όμιλος Piaggio: Ευρωπαίος ηγέτης στην αγορά δύο τροχών

Το 2020 ο Όμιλος Piaggio για άλλη μία φορά ενίσχυσε την ηγετική του θέση στην ευρωπαϊκή αγορά δύο τροχών, με συνολικό μερίδιο αγοράς της...

Fiat Professional Ducato: Tο δημοφιλέστερο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα στην Ευρώπη για το 2020

To Ducato είναι το δημοφιλέστερο Ελαφρύ Επαγγελματικό Όχημα ανεξαρτήτου κατηγορίας στην Ευρώπη για το 2020 σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce και η Fiat...

Πώς θα βλέπατε ένα ηλεκτρικό Volkswagen ID.3 Cabrio;

Σε μία ευχάριστα αιφνιδιαστική κίνηση, η Volkswagen κινητοποιεί την παγκόσμια κοινότητα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, τα ευρέως γνωστά ως Social Media και θέτει ένα...