fbpx

Kymco People S 300i Noodoe: Πολλά κυβικά και πολύ δύναμη (+video)

Με διαστάσεις που συναντάμε και σε 125 κ.εκ. το δυνατό και πληθωρικό People S 300i Noodoe υπόσχεται εξωπραγματικές επιδόσεις με ψηφιακές ευκολίες.

Η Kymco ποντάρει στα 300άρια σκούτερ και το αποδεικνύει σε κάθε ευκαιρία. Το Kymco People S 300i συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία του ανταγωνισμού, όπως τους 16άρηδες τροχούς και το επίπεδο δάπεδο με αποτέλεσμα η συνταγή να «τους βγει» και να έχουν στα χέρια τους οι άνθρωποι της Kymco μια αναμφισβήτητη επιτυχία.

Βεβαίως ο 16άρης πίσω τροχός εξαφανίζει τον χώρο κάτω από τη σέλα, αλλά οι τρομερές επιδόσεις αναγκάζουν το το People S 300i να έχει προχωρημένη οδική συμπεριφορά, που μόνο με 16άρηδες τροχούς και πάνω μπορεί να επιτευχθεί. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, ενώ το πιο σημαντικό σημείο του People S 300i δεν είναι άλλο από τον κινητήρα G5 της Kymco που με τις επιδόσεις του χαρακτηρίζει το scooter.

Μόλις ανέβεις πάνω στην φαρδιά σέλα τα μάτι σου πέφτουν στα όργανα. Ο πίνακας οργάνων του Ρeople εχει δύο ψηφιακές οθόνες, μία TFT και μία LCD. Η πρώτη φιλοξενεί το εξαιρετικό σύστημα Noodoe, το οποίο βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου. Μέσω εφαρμογής στο smartphone, το Noodoe μετατρέπεται σε ένα πλήρες σύστημα multimedia, προσφέροντας ακόμα και πλοήγηση. Το People S 300i έχει πολύ πλούσιο εξοπλισμό. Υπάρχουν θύρα USB, φώτα full LED, πλαϊνό και κεντρικό σταντ, χώρος για μικροπράγματα κάτω από τη σέλα, κεντρική κλειδαριά με πολυ-διακόπτη και αντικλεπτική φραγή, ντουλαπάκι που κλειδώνει, γάντζος ανάρτησης αντικειμένων, μεγάλα αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη και χειρολαβές, αλλά και βαλιτσάκι στα ίδια χρώματα με το σκούτερ που περιλαμβάνεται κατά την αγορά του.

Η απόσταση από το δάπεδο μέχρι τη σέλα είναι μικρή και θα βολευτύν και χαμηλά αναστήματα με ευκολία. Ο κινητήρας του People S 300i είναι μονοκύλινδρος, 299 κ.εκ., υγρόψυκτος, με έναν έκκεντροφόρο επικεφαλής και με τέσσερις βαλβίδες, με εκπομπές καυσαερίων Euro 4. Αποδίδει 27,3 ίππους στις 8.000 στροφές και 27,8 Nm ροπής στις 6.500 στροφές. Η δύναμη του κινητήρα εντυπωσιάζει με το «γεμάτο» του τράβηγμα ιδίως στις ταχύτητες πόλης, από 40 μέχρι 100 χλμ./ώρα. Το 9λιτρο ρεζερβουάρ θα δώσει αυτονομία κοντά στα 210 χιλιόμετρα.

Στο δρόμο θυμίζει μοτοσυκλέτα με τους μεγάλους τροχούς με πολύ καλό και ουδέτερο κράτημα. Οι τροχοί όπως είπαμε, είναι 16 ιντσών αμφότεροι με αλουμινένιες ζάντες φορούν ελαστικά 110/70 μπροστά και 140/70 πίσω. Καλή δουλειά έχει γίνει και στις αναρτήσεις. Τα φρένα είναι δίσκοι και στους δυο τροχούς, διαμέτρου 260 χιλιοστών, με δικάναλο ABS της Bosch. Το μπροστινό φρένο διαθέτει δαγκάνα 3 εμβόλων (!) και το πίσω δύο εμβόλων. Να σημειώσουμε την προσοχή στη λεπτομέρεια που υπάρχει παντού. Τα φρένα είναι εξαιρετικά. Το Kymco People S 300i ABS Νoodoe, προσφέρει τα πάντα σε πληθωρικές ποσότητες. Τα 5.395 € δεν είναι ούτε υψηλή, ούτε χαμηλή τιμή αλλά ας μην ξεχνάμε το Noodoe στα όργανά του, καθώς και το βαλιτσάκι που είναι στανταρ!

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...