Mazda MX-5: Οδηγική και οπτική απόλαυση

Riders Car: Το Mazda MX-5 4ης γενιάς είναι δυναμικό και σύγχρονο, κρατώντας το DNA της απόλυτης οδηγικής απόλαυσης. Πραγματικά ένα αυτοκίνητο που μιλάει στην καρδιά του μοτοσυκλετιστή!

DBS_2340
Με το ΜΧ-5 στην πίστα SRC Sparta Racing Circuit

Κείμενο: Δημήτρης Διατσίδης
Φωτ.: Βασίλης Κωστάκος, Studio B42

Εδώ και 30 χρόνια η πίσω κίνηση, το μικρό βάρος, η ξεχωριστή οδική συμπεριφορά, έκαναν το Miata ένα θελκτικό αυτοκίνητο που μπορούσε να δώσει αίσθηση ανάλογη με τον κορυφαίων μοντέλων των εμβληματικών supercars.
Η νέα 4η γενιά του ΜΧ-5 καταφέρνει με τη ρευστότητα του σχεδίου, τις αιχμηρές γραμμές, τις σωστές αναλογίες, να αναδείξει τη σπορ σιλουέτα του και να κάνει τον σχεδιασμό “KODO” που υιοθετεί η Ιαπωνική εταιρία, να τραβάει την προσοχή όλων. Αυτός ο σχεδιασμός θέλει να εκφράσει τα αισθήματα και τις εμπειρίες της δύναμης και της ομορφιάς με μια εικόνα κίνησης, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο. Και τα καταφέρνει θαυμάσια!

Κάθε εξάρτημα στη διαδικασία παραγωγής ελέγχθηκε με σκοπό την αύξηση της αποδοτικότητας και τη μεγιστοποίηση της παραγόμενης ισχύος και αυτό το ονομάζει η Mazda τεχνολογία SKYACTIV. O κινητήρας των 1,500 κ.εκ. της έκδοσης που οδηγήσαμε αποδίδει 132 ίππους για να κινήσουν 1,042 κιλά και να επιταχύνουν το ΜΧ-5 μέχρι τα 100χλμ/ώρα σε 8.3” με την τελική ταχύτητα να φθάνει τα 204. Από τα 2,000 κ.εκ. και τους 184 ίππους οι επιδόσεις είναι 6.5” και 220 αντίστοιχα.
Το πιο σημαντικό είναι ότι με το χαμηλό κέντρο βάρους και την ιδανική κατανομή 50:50 μεταξύ μπροστινού και πίσω άξονα, σε συνδυασμό με τη θέση καθίσματος που πήγε προς τα πίσω, έχει ενισχυθεί η στενή σχέση του οδηγού με το MX-5 και γίνεται πράξη και το “Jinba Ittai”, όπως λένε οι Ιάπωνες το να γίνεται οδηγός και όχημα ένα!

Πράγματι στην πίστα της Σπάρτης το Miata αποκρίθηκε με ακρίβεια στην πίεση της σπορ οδήγησης και τα κατάφερε εξαιρετικά δίνοντας μας συναισθήματα ανάλογα μιας σπορ μοτοσυκλέτας!
Το μόνο θέμα που είχαμε είναι το ότι ψάχναμε στο τέλος της δοκιμής να βρούμε από 27,000€ έως 42,000€ που κοστίζει το δίλιτρο!

Προηγούμενο άρθροΤο πρόγραμμα του 2020 για το WRC
Επόμενο άρθροHONDA AFRICA TWIN: ΣΥΝ 100
Δημήτρης Διατσίδης
Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Δεν άφησε περιθώριο στις Mercedes ο Μαξ Φερστάπεν και κέρδισε το 70ο Επετειακό Γκραν Πρι

Σαρωτικός ο Μαξ Φερστάπεν, σάρωσε τα πάντα στο πέρασμα του και κέρδισε δίκαια στο Σίλβερστοουν το 70ο Επετειακό Γκραν Πρι. Στη 2η θέση ο...

MotoGP Brno: Θυελλώδης ο Binder!!

Ιστορία έγραψε σήμερα ο Brad Binder, με τον Ν. Αφρικανό να εντυπωσιάζει πάνω στην ΚΤΜ του και να παίρνει μια επιβλητική νίκη στην Τσεχία! Ο...

Hyundai και νέες τεχνολογίες κλιματισμού

Η Hyundai πρωτοπορεί αναπτύσσοντας νέες τεχνολογίες κλιματισμού για τη διασφάλιση καθαρότερου αέρα στο εσωτερικό των οχημάτων της • Τρεις νέες τεχνολογίες ανέπτυξε η Hyundai για...

Η Fiat Chrysler Automobiles στην ελίτ της έξυπνης αυτοκίνησης

Η Fiat Chrysler Automobiles (FCA) επιλέχθηκε για να συμμετέχει σε ένα νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα που σαν στόχο έχει τη δημιουργία ενός οικοσυστήματος καινοτομιών που...

BMW M Performance για τις νέες Σειρά 5, M5 και M5 Competition

Υψηλής ποιότητας αξεσουάρ εξωτερικού και εσωτερικού, ζάντες και μηχανικά εξαρτήματα αναδεικνύουν το σπορ χαρακτήρα της νέας BMW Σειράς 5 και των ‘M’ μοντέλων της. Ταυτόχρονα...