fbpx

Μεγάλο και σίγουρο το Seat Tarraco

Το SEAT Tarraco που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε, ολοκληρώνει την «επιθετική» προϊοντική πολιτική της μάρκας και βάζει την SEAT στην κατηγορία των μεγάλων SUV συμπληρώνοντας την οικογένεια των SUV της ισπανικής μπράντας ως ο μεγαλύτερος αδελφός των Ateca και Arona.

Από επιτυχία σε επιτυχία προχωρεί η Seat πετυχαίνοντας ρεκόρ πωλήσεων και ιστορικά υψηλά κερδοφορίας, ατενίζοντας το μάλλον με αισιοδοξία. Το Seat Tarraco που αποτελεί το μεγαλύτερο SEAT θέτει νέα στάνταρ, μεγέθους, ποιότητας και σχεδίασης.

Oδηγήσαμε το Tarraco σε αυτοκινητοδρόμους, στενούς επαρχιακούς δρόμους αλλά και σε μια ειδικά σχεδιασμένη πίστα 4×4 ώστε να εκτιμήσουμε την συμπεριφορά των αυτόματων συστημάτων που πάνε πακέτο με το 4Drive και με το αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο DSG. Το νέο SEAT Tarraco έχει σχεδιαστεί για οδηγούς που χρειάζονται τη λειτουργικότητα των πέντε ή επτά θέσεων, την πρακτικότητα της υψηλής θέσης οδήγησης αλλά ταυτόχρονα αντιλαμβάνονται την αισθητική του οχήματος και εκτιμούν την ισορροπία που προσφέρει το Tarraco.

Eξωτερικά η εμπρόσθια σχεδίαση αποκαλύπτει τη νέα σχεδιαστική κατεύθυνση της SEAT, με μία πιο προεξέχουσα μάσκα, προσδίδοντας μεγαλύτερη παρουσία και χαρακτήρα ενώ οι επιβλητικοί προβολείς Full LED, που διατηρούν την τριγωνική σχεδιαστική τους υπογραφή, τοποθετούνται πιο απομακρυσμένοι στο αμάξωμα, δίνοντας πιο εστιασμένη εμφάνιση. Γενικά η νέα σχεδίαση δείχνει πιο σοβαρή, πιο δυναμική και πιο «premium». Το Tarraco προσφέρεται με δύο προηγμένους βενζινοκινητήρες και δύο εξελιγμένους κινητήρες diesel, ενώ όπως είναι φυσικό, ανταποκρίνεται στην πλέον πρόσφατη νομοθεσία εκπομπών ρύπων.

Με διαστάσεις μήκος 4.735 χιλιοστά, πλάτος 1.839 χιλιοστά και ύψος 1.658 χιλιοστά, δημιουργεί ένα τεράστιο εσωτερικό χώρο και ένα επιβλητικό εξωτερικό, η συνολική σχεδίαση υποδηλώνει ευελιξία , στιβαρότητα και πρακτικότητα. Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 760 lt και με τα καθίσματα αναδιπλωμένα φτάνει τα 2.000 lt (700 και 1.775 lt οι τιμές για το 7-θέσιο). Η τεχνολογία φωτισμού αποτελεί σημαντική πτυχή του Tarraco. Το νέο SUV χρησιμοποιεί τεχνολογία LED 100%, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, ως στάνταρ και για τα δύο επίπεδα εξοπλισμού, Style και Xcellence, δίνοντας στους σχεδιαστές μεγαλύτερη δημιουργική ελευθερία και στους πελάτες καθαρότερο και ευκρινέστερο φωτισμό.

Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστές εργάστηκαν σκληρά για να δημιουργήσουν μία προστατευτική καμπίνα για τους επιβάτες, χρησιμοποιώντας μία οριζόντια γραμμή που διατρέχει το ταμπλώ και τονίζει το πλάτος του Tarraco, αυξάνοντας το αίσθημα χώρου ενώ παράλληλα εμπνέει εμπιστοσύνη, ασφάλεια και υψηλό επίπεδο ποιότητας που συνήθως βλέπουμε στην κατηγορία premium. Το εσωτερικό του Tarraco έρχεται εφοδιασμένο με το SEAT Digital Cockpit με οθόνη 10.25’’ που απλοποιεί την παροχή πληροφοριών στον οδηγό και μία μεγάλη, εργονομικά τοποθετημένη οθόνη 8’’, όπου οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε μία σειρά από επιλογές συνδεσιμότητας, εύκολα και με ασφάλεια. Φυσικά υπάρχουν πολλές επιλογές συνδεσιμότητας με Android Auto, Apple CarPlay και ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου. Επίσης το SEAT DriveApp παρέχει στους χρήστες εξατομικευμένες επιλογές για να απολαμβάνουν λειτουργίες όπως καταγραφή διαδρομών, έλεγχος κατάστασης αυτοκινήτου ή αναγνώριση τραγουδιού μέσω Shazam (μόνο για Android Auto), όλες μέσω της οθόνης αφής 8 ιντσών.

Εμείς το οδηγήσαμε στην έκδοση βενζίνης με τους 190 ίππους. Ο κινητήρας, είναι ένας δίλιτρος τετρακύλινδρος με 190 ίππους απόδοση, με 4Drive και 7τάχυτο κιβώτιο DSG. Το Tarraco έχει σχεδιαστεί ώστε να επωφελείται από εναλλακτικές τεχνολογίες κινητήρα, με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της αποδοτικότητας στο μέλλον.

Μέχρι το 2020, το Tarraco θα διαθέτει και έκδοση Plug-in Hybrid. Το SEAT Tarraco είναι σημείο αναφοράς σε σχέση με τους ανταγωνιστές του στον τομέα της ασφάλειας καθώς βρίθει συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Η τιμή -από- 42.500€ είναι ακριβή αλλά τα αξίζει 100%.

 

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...