fbpx

Ο Γιούρκας Σεϊταρίδης οδηγεί την BMW X5 45e

BMW X5 45e Xdrive plug-in hybrid
Απίστευτη αίσθηση δύναμης

Ο Πρωταθλητής Ευρώπης στο ποδόσφαιρο, Γιούρκας Σεϊταρίδης οδηγεί την BMW X5 45e στην πίστα των Σερρών και απολαμβάνει την αίσθηση απόλυτης επιτάχυνσης που δίνει ο συνδυασμός θερμικού και ηλεκτρικού μοτέρ, ενώ το βαρύ αυτοκίνητο έχει συγχρόνως εξαιρετικό κράτημα.

Φωτογραφία: Άγγελος Μακρίδης (στατικές), Χρύσανθος Οικονομίδης (κίνηση)

Για να ακριβολογούμε η νέα BMW X5 45e Xdrive plug-in hybrid, όπως είναι το πλήρες όνομά της, είναι ένα εντυπωσιακό μοντέλο που συνδυαστικά αποδίδει 400 ίππους από το θερμικό και ηλεκτρικό κινητήρα της. Η Χ5 είναι μάλιστα το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί η ιατρική ομάδα του MotoGP, εάν χρειαστεί άμεση επέμβαση, συνήθως στους πρώτους γύρους κάθε αγώνα. Ο γνωστός από το ποδόσφαιρο Γιούρκας Σεϊταρίδης που είναι μάλιστα ως δημοτικός σύμβουλος και αντιπρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ), βρέθηκε με το website μας στην πίστα των Σερρών και δεν έχασε την ευκαιρία να οδηγήσει αυτήν την 4η γενιά του Χ5.


Για το μεγάλο και βαρύ στα 2,510 κιλά αυτοκίνητο να δανειστούμε τα λόγια του επικεφαλής σχεδιασμού του γκροπυ της BMW, του Adrian van Hooydonk: “Η νέα BMW X5 ενσαρκώνει το DNA της οικογένειας BMW X. Στην τέταρτη γενιά του, αυτό το μοντέλο δηλώνει με τον πιο δυναμικό τρόπο την παρουσία του και τον μοντέρνο χαρακτήρα. Επαναπροσδιορίζει τη σχεδίαση X με έναν ξεκάθαρο και αδιαμφισβήτητο τρόπο. Το εσωτερικό προσφέρει ακόμα περισσότερη και ένα μοναδικό σύστημα διαισθητικού χειρισμού.“


Πράγματι οι λεπτομέρειες από κρύσταλλο δημιουργούν μια μοναδική αίσθηση στο εσωτερικό, όπως και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, που προσαρμόζεται στις προσωπικές μας προτιμήσεις με 4 διαφορετικά φυσικά αρώματα του πακέτου Ambient Air! Το ηχοσύστημα Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound φρόντισε για άψογο ήχο στη διαδρομή προς την πίστα και ήδη είχαμε προλάβει να νιώσουμε την καταιγιστική επιτάχυνση που προσφέρει το σύνολο της ιπποδύναμης που αγγίζει τους 400 ίππους.
Βέβαια να πούμε ότι είχαμε ανακαλύψει μέσα στην Αθήνα τη δυνατότητα να κινηθούμε αμιγώς ηλεκτρικά, με αυτονομία έως 80 km, αν κινείσαι πολύ προσεκτικά στο πάτημα του γκαζιού. Αλλά και με σβέλτη οδήγηση και με κίνηση ακόμη και με 140 χλμ/ώρα στην Αττική Οδό, καταφέραμε να έχουμε μια αυτονομία της τάξης των 60 χλμ και το βράδυ να φορτίσουμε στην οικιακή μας πρίζα το ηλεκτρικό μοτέρ και να καταναλώσουμε 0 βενζίνη για μερικές ημέρες!
Το BMW Plug-in Hybrid σύστημα, στο οποίο η διαχείριση της ενέργειας παίζει σημαντικό ρόλο, συντονίζει τη συνεργασία μεταξύ των συστημάτων κίνησης και βελτιώνει την αποδοτικότητα του υβριδικού συστήματος κίνησης μέσα από μια στρατηγική προνοητικής λειτουργίας. Όμως με την BMW X5 xDrive45e στη σπορ λειτουργία οδήγησης οι πραγματικές τιμές κατανάλωσης καυσίμου, ανέβηκαν σημαντικά όταν ο 3λιτρος, 6κύλινδρος σε σειρά βενζινοκινητήρας τεχνολογίας «Twin Power Turbo» απέδιδε τη μέγιστη ισχύ των 286 ίππων και λειτούργησε με τον ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 113 ίππων, για να δώσουν μια μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 394 ίππων και μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή 600 Nm.

O Γιούρκας Σεϊταρίδης οδήγησε στην πίστα με το κράνος του

Τα πρώτα 100χλμ/ώρα έρχονται σε 5.6” και ο Γιούρκας Σεϊταρίδης εκπλήσσεται θετικά από την απόκριση του Χ5 στην πίεση των στροφών μιας πίστας, καθώς η συμπεριφορά είναι πολύ καλύτερη από το αναμενόμενο. Το βάρος παρά το ότι δημιουργεί ισχυρές δυνάμεις αδράνειας, δεν προβληματίζει καθώς τα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου, επεμβαίνουν τόσο, όσο χρειάζεται για να διορθώσουν την υπερβολή και να κρατήσουν μια φοβερή ταχύτητα στη διαδρομή των 16 στροφών.
Τελικά με τεχνολογία αιχμής και την τελευταία λέξη σε θέματα ασφάλειας και λειτουργικότητας, η Χ5 συνδυάζει άνεση, πολυτέλεια και εκρηκτικές επιδόσεις και άφησε σε όλους μας τις καλύτερες εντυπώσεις.

Δημήτρης Διατσίδης
Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...